נו מה קורה עם המשךךךךךךךךךךךךך?????????
דחוףףף המשךך
חחח חמודות הנה ההמשך:
מהר סידרתי את השיער שהספיק להתבלגן לי והכנסתי אותם לחדר.
פתחתי את הדלת וגילינו שם את עידן קורא מהעיתון הדפוק שלו.
"נזוזה?" שאל. "יאללה" אמרתי והלכנו למעלית.
הלכנו לחדר אוכל. הרגשתי איך כולם מסתכלים עלינו. אבא ואמא שלי כבר היו שם ממזמן. הם נראו כול כך מאושרים. אמא נראתה מדהים, היא לבשה שמלה שממש החמיאה לה.
לא לקחתי לי לאכול. לא הייתי רעבה. אחרי שהם סיימו לאכול החלטנו ללכת לחדר שלנו. "אוי אחלה נעליים!" אמרתי למיקה אחותו של להב. הן באמת היו חמודות אבל טיפה מיושנות.
"דנה עשי טובה פתחי ת'דלת." צעק לי עידן. "אני עסוקה..פתח אתה." אמרתי לו כשסידרתי ת'שער לתסרוקת יותר נחמדה.
"אני אפתחח.." שמעתי את להב ואת הדלת נפתחת. הגנבתי מבט וראיתי שם את נתי וחן.
"היי.." אמר להב מבולבל.."אפשר לעזור לכם?" שאל באנגלית.
היתקרבתי למקום ושחכתי מהמשימה החשובה. חן נראה רגוע לגמריי אבל נתי היתסכל עליי במבט מעוצבן.
"יש מסיבה בים עכשיו..חשבתי שאת רוצה ללכת..." אמר ולא הסיר את מבטו ממני.
"תודה...אנחנו נלך." אמר לו להב, "אני גם בא.." שמעתי את עידן קורא וכולנו יצאנו לכיוון הים.
המשטח היה קטן, המוזיקה לא הייתה משו. והעיקר לא התחשק לי.
יצא שאני נתי חן ולהב ישבנו כמו דפוקים והסתכלנו על אמא שלי אבא שלי עידן ומיקה רוקדים ונהנים.
"בואי." אמר לי להב ולקח את ידי הלכנו לכיוון הים.הכול היה חשוך ורומנטי להפליא.
ישבנו על החול,היה קר. בייחוד כשאני עם חצאית וחולצה קצרה.
להב חיבק אותי כשהתחיל להרגיש אותי רועדת. והזכרונות שוב החלו לעלות.
לא ידעתי מה אני רוצה לעשות, מה אני רוצה לחשוב. רציתי להישאר וגם ללכת. ובעוד אני שקועה במחשבותיי התקרב אליי להב.
"דנה אני יכול לנשק אותך?" שאל אותי בקול מתחנחן. האמת זה היה מתאים. היה מוזר שהוא ביקש. הינהנתי לאות כן. והרגשתי את שפתיו מכסות את שלי.
******
יההה סוף סוף המשכת.. תודה מותק חחחח 😊
סיפור מהמם! תמשיכיי
יאא...מושלםם...!!!!!! איזה רומנטייי...😊
המשךךךך....!!!!
מהההההה??? זהווו?????? נגמרררר ההמשך????
לא פייר!!!
אני רוצה המשךך מ-י-ד-!!!!!!
נווווו פליזזזזזז פליזזזזזז פלייזזזזזז מוכשרתתת שליייייייייי!!
אני חייבת המשךךךךךך!!
ואני ממש לא היחידה נכון????
דחווףף המשךךךךך!!!!
אוהבתתתתתתתתתתת
דניאלווש 😊
איזה מרגש....חחחח 😊
סיפור מדהים....
המשךךךך
טוב ביגלל שמשעמם לי ואתן מאמיות אני אמשיך:
היה מוזר שהוא ביקש. הינהנתי לאות כן. והרגשתי את שפתיו מכסות את שלי.
אחרי משו כמו חמש דקות ניגמר הקסם. הנשיקה לא הייתה משו. לא הרגשתי את הפרפרים, הברכיים שלי לא רעדו.
והדבר המוזר ביותר, כשהתנשקתי עם להב חשבתי רק על נתי.
ושוב בדימיוני ראיתי אותו את נתי. מחבק אותי, תומך בי.
קמנו והלכנו בחזרה למסיבה. שתינו שותקים. רציתי שהערב ייגמר.
הגענו למסיבה ועידן ומיקה קראו לנו.ניפרדתי מלהב בנשיקה קטנה על הפה וניכנסתי לחדר.
ישבתי על המיטה והסתכלתי סביב. החדר הריק רק דיכא אותי יותר.
לאן אני אלך? שמתי טרניג וחולצה טיפה יותר חמה. עשיתי קוקו גבוה ואיכשהו הגעתי לחדר של חן ונתי. דפקתי ואף אחד לא ענה. אך ידעתי שהוא שם, ראיתי את המבטים שלו כשאני ולהב חזרנו יד ביד. ראיתי אותו עולה אחריי.
דפקתי עד ששמעתי את הקול שלו ואת צעדיו. הוא פתח לי ונישארנו שנינו בחוץ, העיניים שלנו לא התנתקו אחד מהשני. התקרבתי אליו והוא חיבק אותי.
לראשונה הרגשתי טוב. באמת טוב. הרחתי את הריח שאהבתי. והרגשתי את הדמעות החמות זורמות ומרטיבות את חולצתו.
****
יווווו איזה יפה!!
מאמי תכתבי המשך.... פליז...
סיפור מהמם!!!
לוב יו... מואה
לילוש...
יאאא...מהממםםם..!!!!
המשךךך...!!
אוהבת המוניםם..שליי..!!
אוףףףף מה זהווו איזה קצרצר אוףףף עשי המשךךך מאמי דחוףף
אין הסיפור שלך מושלם!!!!
אבל למה כזה קצרצר 😢
שימי המשך מאמי...
אוהבת *-*אולוש*-*
QUOTE (אנונימית @ 28/01/2005) למה כזה קצר אוףף המשךך
אניי ממש זקוקה להמשךך!!
דחוווףף!!!
שימי בשבילי טוב???
אוהבבתתת אותך המוווווווןןןןןןןןן
דניאלווש 😊