נו מזההה??? מה עם המשךךך???!!!
אוהבת מעיינוש!
ה--מ-------ש------ךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
המשך:
הסתובבתי וראיתי את הילד החמוד ממקודם. הסתכלתי למטה וחייכתי במבוכה. "כנראה..." השבתי.
"אני רואה משעמם לך..אני לא נושך בואי אני אראה לך מה באמת יש במלון הזה"..אמר ולקח את ידי.
הלכתי איתו. מה אני כבר יכולה לעשות?? "לאן הולכים?" שאלתי. "את תיראי..." אמר והתחלנו לרוץ.
יצאנו מדלת שהייתה בקומה הראשונה ושמעתי מוזיקה. המשכנו ללכת עד שראיתי אור והמוזיקה כבר נהייתה ממש חזקה.
היו מלא אנשים שכפי שנראה ממש נהנו. הם רקדו ושתו על חוף הים ואני הרגשתי את החול החם מלטף את הרגליים היחפות שלי. "אני הולכת..תראה איך אני נראית!" אמרתי אך כנראה הוא לא שמע ביגלל המוזיקה. עזבתי את ידו והתחלתי לרוץ לכיוון הדלת. הייתי עייפה מכול היום הזה והדבר היחיד שעלה לי לראש זה לישון.
אחרי שהלכתי לאיבוד ושאלתי 2 אנשים מצאתי את החדר שלי. ניכנסתי וראיתי ששוב אני לבד. התסכלתי על השעון והיה רק 11..ובכול זאת הייתי חייבת להניח ת'ראש על הכרית. שמתי לי מוזיקה בדיסקמן והרגשתי לאחר משו כמו 5 דקות איך העיניים שלי נעצמות מעצמן.
נדמה לי שעבר רק 2 דקות כשהיתעוררתי לאור קלוש. קמתי לשירותים ובדרך בדקתי מה השעה..ואוו 6 בבוקר...מה אני אעשה? מהר ציחצתי שיניים לבשתי מכנסון קצר וחולצה עם כתפיות ונעלתי נעלי ספורט והחלטתי שהגיע הזמן לצאת מהמלון הזה. לא היה איכפת לי שאני לא יודעת את הדרך לחדר שלי אפילו אז את הדרך החוצה ופנימה אין מצב. הייתי מוכרחה לצאת קצת ולנשום אוויר.
פעם, הייתי רצה מלא. הייתי בין הבנות המהירות בכיתה. בכלליות הייתי מין טום בוי כזה עד כיתה ז-ח. איך אהבתי את התקופה הזאת. לא היה לי כלום על הראש, לא היה איכפת לי איך ניראתי או מה לבשתי.
זה היה מדהים איך כול המלון כאילו ישן. היה שקט מופתי ובחוץ היו כמה נשים שטבלו במים. יצאתי מהמלון והתחלתי לרוץ בכביש.
נהניתי מכול רגע. הנוף היה מדהים, היה חם אך מרענן. רצתי ורצתי ופשוט לא יכולתי להפסיק לרוץ. את כול העצבים שלי השארתי מאחורה.
כשחזרתי כבר כולם התעוררו. החלטתי שאני הולכת לבריכה.
הלכתי מהר לחדר שלי וניכנסתי לשירותים להתקלח וללכת לבריכה. עשיתי את הכול בצ'יק צ'ק ויצאתי.
המים היו כאלה מזמינים. שפשוט קפצתי לתוכם. שחיתי ונהניתי לראשונה בחופשה הזאת.
"דנהה..הנה את." שמעתי קול כשיצאתי לנשום אוויר. זה היה עידן. "מה אתה רוצה?" שאלתי
"אני מאוד מתגעגע" אמר ועשה פרצוף עצוב שהצחיק אותי. יצאתי מהמים ושכבתי על המיטות שיזוף.
אחרי משו כמו חצי שעה שכמעט ונירדמתי הרגשתי טיפות מים מטפטפות עליי.
*****
מדהים כמו תמיד תמישכיייי 😊
המשך בצורה דחופה ביותרררררר
חחח מואה נשמתי סיפור מושלם
לוב יווו
דנדוש
המשך מדהים!!!!
עוד אחד!!!!!!!!!!!!!! בבקשה!!!!!
זה מהמםם מאמי..!!
תמשיכיי😊
תמישיכי דחוףףףףףףףףףףףףףףףףףף 😮
נווווווווווווווווווו
שמת לב שבהודעה זו יש לי בדיוק 14 הודעות! כמספר שנותיי על פני כדור הארץ 😊
מזל טוב מאמי......
מותק מה נסגר עם ההמשך?
המשךךך דחוףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףף
ףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףף 😛
מצטערת שכול כך הרבה זמן לא עשיתי המשך..היו לי כמה בעיות עם המחשב..אז הנה המשך ארוך ארוך:
אחרי משו כמו חצי שעה שכמעט ונירדמתי הרגשתי טיפות מים מטפטפות עליי.
פקחתי את עיניי וראיתי את אבא שלי מחייך אליי חיוך רחב. כולו נוטף מים אך מאושר.
"קוקקיי" צעק והרגשתי איך כול העיניים שהיו בסביבה התמקדו בי. אבא שלי נוהג לקרוא לי בשמות הכי מטופשים ומביכים בציבור..השם שהוא הכי אוהב זה:
"תינוקת" משום מקום..
פעם הלכנו לאסיפת הורים ואני הייתי עם החברות שלי.וכאשר הגיעה תורי אבא שלי צרח בכול הבית ספר: "תינווקקקתתת שייילליי..!!" אתם יכולים לתאר לעצמכם איזו פאדיחה זו?! אחרי זה במשך שבועיים כולם קראו לי תינוקת קטנטונת.
"מה??" שאלתי אותו בעוד אני משתדלת לא להתרגז. "עידן הולך לשחק כדורעף עם כמה אנשים שהוא הכיר פה..רוצה גם?" שאל. "נו באמת אבא אני לא יודעת לשחק כדורעף ואין לי כוח..אני רעבה, מתי יש פה ת'ארוחת צהריים.?" הוא הסתכל בשעון ושנינו הלכנו לחדר אוכל.
הגעתי לחדר אוכל עם מכנסון וחזיית הבגד ים והרגשתי לא נעים. כולם היו לבושים ורק אני כמו מפגרת חצי ערומה. אכלתי מהר מהר כי רציתי כבר להגיע לחדר. טרפתי איזה ספגטי מוזר ואכלתי לחדר.כבר הבנתי בערך איך מגיעים.ניכנסתי למיקלחת והתקלחתי. אמא שלי חיכתה לי ונראתה עצבנית למדיי.
"מה קרה עכשיו?" שאלתי ,בעוד אני עם מגבת בלבד. "אני שעה מחפשת את אבא שלך.. ראית אותו??" "הוא בחדר אוכל" אמרתי לה בלחש
"אה יופי.. עוד רבע שעה ככה אנחנו הולכים לים לעשות שם משו..אז תיהיי מוכנה."אמרה וטרקה את הדלת אחרייה. הוצאתי את הספר 'סיפור אהבה בילתי נשכח' והמשכתי לקרוא נו.
סיימתי לקרוא בו טיפה ויצאתי ללמטה לים. עשינו בננה ועוד מלא דברים והיה כיף.
הימים שחלפו עזרו לי במקצת. היה לי טוב בלי חברות שלי, בלי הבית ספר. השבוע בטוריקה עמד להיגמר. יום למחרת אנחנו כבר טסים.
קמתי בבוקר עם מצב רוח טוב. בכול זאת היתגעגעתי. התגעגעתי לחדר שלי, לחברות שלי ולארץ.
קמתי והתארגנתי. את היום האחרון אני הולכ למצות עד הסוף. הלכתי לשירותים כדי לשים את הבגד ים אבל אח שלי כבר היה שם. "לאן אתה הולך בשעה כול כך מוקדמת?" שאלתי. "לבריכה עם להב ומיקה". ואוו איזה שמות מיוחדים. "מיהם?" שאלתי. "בואי ותיראי."
לבסוף ירדנו. אחרי הרבה צעקות וכימעט שהלכנו מכות. הוא פנה לבריכה ואני ניגררתי אחריו.הוא הצביע על זוג ילדים גבוהים שהיו בגבם אלינו. שניהם בלונדינים.
"היי מיקה..הבאתי את אחותי." אמר לילדה שהסתובבה.היא ניראתה גדולה. היא הייתה יותר גבוה ממני. גם להב הסתובב..חייך אליי חיוך חטוף ונכנס למים. זה היה הוא....
****8
המשך דחוףףף....!!
סיפור מהמם...!!
חחחחח וואי זה מדהיםם פשוטטטטטטטטטטטטטטטטטטטט
גם אני שיצאתי לנופש קראתי את סיפור אהבה בלתי נשכחח סיפור מדהיםם