פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי
פורומים פורום צעירים 18 ומטה פורום אהבה כללי סיפור בהמשכים שרק יצא מהתנור.....

סיפור בהמשכים שרק יצא מהתנור..

✍️ Dont_Know 📅 08/12/2004 19:40 👁️ 3,510 צפיות 💬 233 הודעות
← חזרה לפורום עמוד 4 מתוך 16
יאללה מאמי המשךךךך דחוףףףףףףףףףףףףףףף
יאללה המשך ארוך ארוך..😊

אותי מהחלומות שלי. קלטתי שהיד שלו כבר לא הייתה שם. מזל..
"לא, לא עצובה..סתם חשבתי על כול מיני דברים." אמרתי
"דברים מעניינים?" שאל והניח תראש שלו על הרגל שלי...כן כן שמעתם נכון..איתי השווה..עם העיניים הכחולות הניח תראש המתוק שלו על הרגל ש-ל-י..!! שוב הלב שלי התחיל לדפוק מהר..ממ מה אני צריכה לעשות עכשיו?? כאילו אני יודעת שאני צריכה לשחק לו בשיער או ללטף אותו או משו..נראה לי לא?? וכבר הושטתי ת'יד כדי לגעת בשיער שלו..אבל לא יכולתי..היד שלי פשוט נשארה במקום..באוויר..יענו איפה ההיגיון? עד שאני עוזרת אומץ אני לא מסוגלת להזיז איבר פשוט כמו יד?..ואז עשיתי את הדבר הכי מטומטם שיש..תחשבו על זה ככה..אני יושבת לידו. אנחנו מדברים, פתאום הוא שם ת'ראש שלו על הירך שלי אוקיי?? אני לא זזה..ואז כול מה שאני מצליחה לעשות זה להרים ת'רגל שכן כן הראש שלו נמצא עלייה ולשלב אותה על הרגל השנייה כשבדרך אני מעיפה ת'ראש שלו!?!? כאילו מ=ה ה=ב=ע=י=ו=ת ש=ל=י?!!? לאן השכל שלי נעלם כשאני צריכה אותו...???
היה שקט לכמה דקות אחרי "מקרה הרגל" ואז היה טלפון, זה היה לאיתי.. נדמה לי שזה היה חבר שלו..שמעתי אותו אומר "אחי אני לא יכול לדבר עכשיו דנה אצלי." אויי איזה מאמי מתחשב! האמת שלא היה מפריע לי אם הוא היה מדבר איתו אבל הוא וויתר על שיחה עם חבר שלו בשבילי..אחח פשוט לטרוף אותו! הסתכלתי בשעון שבפלא שלי..כבר שלוש וחצי..עוד רבע שעה אני צריכה ללכת..איתי חייך אליי, "מה בא לך לעשות??" ממ חשבתי.."בוא נלך קצת למחשב.."
"יאללה.." אמר הלכנו למחשב והאמת שלא ממש היינו בו..סתם כזה צבטנו אחד את השני..צחקנו..ירדנו אחד על השני..ומבלי ששמתי לב הזמן עבר.."יש לך פלא מאמי" אמר לי איתי. עניתי.."הלו?"
"תגידי את בסדר???" צעקה לי אילת ישר לתוך האוזן..היא נשמעה עצבנית..ממש אבל ממש עצבנית..
"מה קרה??" שאלתי
"אני שעה דופקת על הדלת שלו!! ימפגרת בואי כבר..!!!"..הרגשתי איך הלב שלי צונח..היא פה..ואנחנו כבר לא נספיק להתנשק.."את פה?" שאלתי את אילת.
"לא כבר התייאשתי אז הלכתי...אני מחכה לך, ביי!".
"מה היא אמרה.?" איתי שאל. "אני צריכה ללכת..." אמרתי
פאק עוד טלפון?? יענו אין מצב.. "שנייה" אמר לי וענה.."אני כבר מתקשר בחזרה.." אמר למי שהיה בקו וניתק.
"אתה מלווה אותי? כאילו אין לי מושג איך אני אמורה לחזור, אני לא יודעת ת'דרך.." התפללתי שהוא יגיד כן..
"בטח..אבל מה עם הנשיקה שלי?" איי הוא שאל את מה שאני לא העזתי..הרמתי את מבטי ואמרתי לו "יאללה.." עמדנו אחד מול השני..שוב הרגשתי את העיניים שלו כמו חודרות לתוכי..המבט שלו..ואוו..הרגשתי את הלב שלי מזכיר לי שהוא קיים.. "את בטוחה?" שאל..כאילו אנחנו עומדים לא יודעת מה לעשות.."כן.." אמרתי וחייכתי.."אם את לא רוצה את יכולה להגיד.." אחח דיי ליהיות כזה מתחשב!! בעע.."אם לא הייתי רוצה לא הייתי פה.." אמרתי
"צודקת" הוא התקרב עוד טיפה..וידעתי שהנה זה מגיע..
*******
אוייי המשךך מאמי המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
ךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
חח בקרוב..Dont worry be happy..
חחחח טוב...... אבל המשך
uuupppppppppppppp
יאללה תמשיכי
סיפור יפה 😊
המשך!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
אבל למה פרקים קצרים? 😢
עוד מעט אני אשים המשך ארוך ארוך ארוך..ותודה רבה..
ה-מ-ש-ך!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ודחוף
בבקשה כמה שיותר מהר
המשך!!
חיים שלי שימי המשך!!!,
סיפור מושלם!!
חח תודה נשמות..המשך מזה ארוך! הידיים שלי הלכו מרוב כתיבה..!!

מתחשב!! בעע.."אם לא הייתי רוצה לא הייתי פה.." אמרתי
"צודקת" הוא התקרב עוד טיפה..וידעתי שהנה זה מגיע..
איתי התכופף מעט על מנת להגיע אלי, ונתן לי נשיקה חמודה על הפה..קטנה ומתוקה כזאתי..רציתי לטרוף אותו..!!! הוא התבונן עליי חיפש כנראה סימני חרטה..ואז אחרי כמה שניות התכופף שוב..השפתיים שלו היו חמות..שייא אני מתה....הוא פתח את פי עם שפתיו והלשונות שלנו כמו התחילו לרקוד..ואווי.. אני לא יודעת כמה זמן עמדנו ככה אבל מה שאני כן יודעת שזה היה מדהים!
לבסוף התנתקו.. הרגשתי שעוד שנייה אני נופלת על הריצפה.. "ואוו.." אמרתי "אתה טעים..." חייכתי אליו, "חחחח, את מתוקה" אמר וחיבק אותי.. ממ למה הוא התכוון? שאני מתוקה כאילו באישיות או בטעם?? לכמה שניות עמדתי ולא זזתי..עדיין הייתי בשוק, אני רוצה עוד אחת!!!!
"ראית את הפלאפון שלי?" ניסיתי למשוך כמה שיותר את הזמן שנשאר לי איתו. "ממ לא..חכי אני אתקשר אליו." אני זוכרת שפעם כשהייתי קטנה קטנה..מזה נגעלתי מהדברים האלה..אבל מי לא?? הייתי רואה את אבא שלי מגניב לאמא שלי נשיקות קטנות והייתי יכולה למות מרוב הגועל..תמיד ההורים שלי היו מתמזמזים כזה..ובערך רוב הזמן הייתי תופסת אותם..זה לא שהייתי מחפשת למצוא, וזה גרם לי למזה טראומות..כשגדלתי רציתי ללכת לאמא שלי ולהגיד לה: אמא אבא דיי כבר! תרגיעו עם הקולות בלילה!! למען השם אתם כבר זקנים! אבל כמו תמיד בסופו של דבר פסלתי את הרעיון..כן כן כבוד למבוגרים..Whatever.
"קחי מאמי" הושיט לי איתי ת'פלא.. "איפה השירותים?" שאלתי. הייתי חייבת לבדוק איך אני נראית!!!
"לכי ישר לשם.." אמר והצביע לחדר..."אני לבינתיים מתקשר לצביקה כדי ליראות מה הוא רצה." צביקה היה החבר הכי טוב של איתי..האמת אני לא סובלת אותו..חרא של ילד..בעע ביכלל לא דומה לאיתי.. ממ אוקיי אני נראית נחמד..השיער טיפה מבולגן והלחיים קצת ורודות אבל עם קצת מים הכול יהיה בסדר! סידרתי ת'שיער והרטבתי ת'פנים ויצאתי מהשירותים.
"בואי בטח אילת כבר כועסת לא?"
יצאנו מהבית והתחלנו ללכת..הגענו למדרגות, נזכרתי איך הייתי לחוצה כשהגעתי- איך זה נראה ממזמן..
"תיראי- זו הפינה שלי ושל צביקה..כאן אנחנו בדרך כלל יושבים ומעשנים.."מעשנים?" שאלתי ועל פניי הייתה הבעה של גועל. כן תמיד שנאתי עישון..לא הבנתי מה ההנאה בזה, למזלי אף אחד במשפחתי לא מעשן. "אתה מעשן..???" שאלתי שוב. "חח קצת" ענה..
ואז הוא קטף לי פרח חמוד.."חחחחחחח" התחלתי לצחוק..אוליי זה נשמע לכם מזה קיטשי! אבל רציני הוא קטף לי פרח... "איזה מאמי.." לקחתי והרחתי אותו... ואז הופ הפלתי אותו על הריצפה.. ראסמי לא היה לי כוח ללכת לבית עם זרים (חיחיחיח) המשכנו ללכת..והפלא שלו צילצל..ואיי למען השם שיעזבו אותו כבר!! "טוב אני עוד מעט מתחת לבית שלך ואני אקפוץ אלייך..בה ביי" הוא ניתק ת'פלא שלו ואז שוב הוא קטף לי פרח..אבל פרח טיפה יותר גדול..ממ אוקיי..רק שלא התחלתי להסמיק. הוא נתן לי אותו עשיתי את עצמי מתעניינת וזרקתי גם את ההוא.. וכבר הגענו לבית של אילת..טוב מה עכשיו עושים? הלוואי עוד נשיקה!!!
******
חחח איזה סיפור יפהה...
תמשיכי מאמי
ה=מ=ש=ך
סיפור פצצה
המשך המשך המשך בלייייזזזזזזזזזזזזזזז

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך