ואיי תודה רבה בובות!!! אוהבת אתכן מאוד מאוד..
איזה סיפור יפהההה אני מתה תמשיכייי מהר 😁
בובונת מתי את ממשיכה?!?!?!?!
אני לא יכולה לחכות יותר!!!!
נו מה עם המשךךךךךך מאמי המשךך נשמה
חח סורי פשוט לא הייתי על המחשב..הנה המשך טיפה קצר כי אין לי כוח אבל אני אמשיך בקרוב:
אמא אני כבר חוזרת" אמרתי והלכתי להעיף מבט.
עשיתי את עצמי מתעניינת בפשטידת תרד והגנבתי מבט..איחח מכוער..בעע אני רוצה ללכת!! "אמא אני מתה לאוכל אפשר ללכת??"
"כן אני רק משלמת ואנחנו יוצאות." אמרה לי ונתנה לי להחזיק שקית.
יצאנו ונשמתי לרווחה..הגענו לאוטו ונכנסתי.."אנחנו נוסעים לטוריקה נכון??"
"כן אבל יכול ליהיות שחן ונתי יהיו איתנו שם" חן ונתי הם בני 17, בנים של חברים של ההורים שלי.
ליפני זמן מה הייתי דלוקה על נתי, הוא ממש חמוד..וחן גם מאמי אבל הוא קצת יותר סגור מנתי. ישש זו הולכת ליהיות חופשה מעולה!
"דנה בא לך ללכת לקניון?" מממ אני מזה לא אוהבת ת'קניון שלנו! עד שמוצאים שם משו..יש לנו קניון ממש פיצקי ואין שם שום דבר מעניין וגם כול הבגדים היפים עולים ממש יקר מאשר במקומות אחרים.
"ממ לא ממש..הדבר היחיד שבא לי לעשות עכשיו זה לאכול בכמויות ולהיכנס לאבמטיה." אמא שלי נראתה מרוצה מהתשובה. היא כמוני לא סובלת את הקניון ורק ליפעמים היא מסיעה אותי לעיר כדי לקנות משו.
פתחתי את הדלת ואח שלי היה שם. אח שלי גדול ממני בשנה וחצי וקוראים לו עידן. הוא בן 15 וחצי ואילו אני רק בת 14... אנחנו ממש אבל ממש לא מסתדרים..כול הזמן רבים, והאמת שהוא דיי חזק ואני לא הכי טובה בלתת מכות אז יוצא שיש לו מלא אבל מלא סימנים של ציפורניים על היד.
החלטתי לדחות קצת את השיחות עם ירדן שרון ואילת. אני מתה מרעב!! "מאמי מה יש לאכול?" אמרתי.
"רוצה ספגטי?" שאלה והניחה את האוכל במקרר. "בכיף".
האמת שאני דיי חזירה..אני אוכלת פשוט מלא!! ואח שלי כול הזמן צוחק על זה.
"דנה יש לך טלפון!" צעק לי עידן אחי. "מי זאת.?" שאלתי. "לא יודע אבל יש לו קול של בן".
פאק..הרגשתי את הלב שלי מתפוצץ מבפנים.
*******
מהמםם
שימי פליז המשך מהררר
אני רואה שאת כאן אז יאללללה שימי המשך בובה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
דחוףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףף
אויי המשך מאמי דחוףףףףףףףףףףףףףףף
חחח תודה.. המשך:
"דנה יש לך טלפון!" צעק לי עידן אחי. "מי זאת.?" שאלתי. "לא יודע אבל יש לו קול של בן".
פאק..הרגשתי את הלב שלי מתפוצץ מבפנים.
הרמתי את הטלפון ושמעתי רישרושים..."הלוו?" אמרתי..."מאמי שיייליי!!!!"
הסתכלתי על עידן וקלטתי אותו מצחקק..אוי כמה שאני שונאת ת'ילד הזה..זה בסך הכול הייתה שרון...
"בובה שמעי אני עוד מעט מתקשרת אני רק אוכלת פה משו קטן נכנסת להתקלח ואני מתקשרת!!..."
אמרתי ונתתי לאחי עידן כאפה.
"סבבה אבל אל תישכחי!!" אמרה וניתקה.
"אמא זה מוכן??" שאלתי. "עוד חמש דקות." צעקה לי כשהתחלתי לעלות למעלה לכיוון הפלא שלי.
לקחתי את הפלאפון ושלחתי לנועה הודעה קטנה שאני מתגעגעת, נועה היא חברה טובה שלי ואני מתה עלייה..היא אחת מהחברות הכי טובות שלי שבינהן שרון ירדן ואילת.
דיפדפתי בין ההודעות השמורות שלי וראיתי מלא הודעות של איתי, הודעות שדיברנו על הנשיקה וכאלה..ניזכרתי בו ושוב הרגשתי את הלב שלי מתחרפן.
אתן מכירות ת'תחושה הזאת שאתן עומדות להיפגע וכן אתן תיפגעו? זה מה שהרגשתי או חשבתי. אני לא יכולה יותר אני חייבת לשכוח אותו. יש לי מזל שאני נוסעת לטורקיה אני חייבת את זה. ובטח עד שאני כבר אחזור תיהיה לו חברה פרחה שלא כמוני יכולה ליהיות איתו.
הפעלתי את המערכת שלי וסגרתי ת'דלת. כול הזמן אני ואח שלי רבים על הקטע הזה..אני אוהבת לשמוע מוזיקה הכי חזק שיש אבל לו זה מפריע, אז כול הזמן אני צריכה להסתובב עם דיסקמן דפוק.
התפשטתי ועשיתי לי אמבטיה עם מים רותחים. שהאוכל יחכה קצת אני חייבת את זה.
"שני תתעוררי!!!" צעק אח שלי ודפק על הדלת. "מה קרה?" שאלתי בקול ישנוני. "אמא אמרה לי להעיר אותך..את יודעת כמה שנים את שם??" ובאמת הסתכלתי על הידיים שלי וראיתי שהעור התקמט..
"אני קמה.........." אמרתי,לקחתי מגבת ויצאתי מהאמבטיה. התחלתי לשים קרם גוף כשהטלפון צילצל.
"שני??" שאלה ירדן. "בובי אין לך מושג כמה התגעגעתי..בא לך לבוא אליי???" צעקתי.
"בכייףףף..אבל נועה אצלי.אמרה." יאללה בואו שתיכן אני אזמין את אילת ושרון נעשה מפגשון קטן אצלי.."
"יאלללההה...אני אביא איזה סרט יפה ככה".אמרה לי בהתרגשות.
"מאמי אפשר להביא את חברות שלי לפה??" שאלתי את אמא שלי.
"לא היום" אמרה וההתרגשות שלי צנחה.
"אוףףף למה????" ניסיתי לשכנע. "את יודעת כמה זמן לא ראיתי אותן?!"
"חח יש משו שאת יותר תישמחי לעשות..להיפגש עם חברות את תמיד יכולה" אמרה.
"מה אני אשמח לעשות?" שאלתי מסוקרנת...
"הוא אתמול נחת, חזר מצרפת..וכפי ששמעתי הוא נורא התגעגע..אז היום הוא בא..." אמרה וחייכה.
"ממממממהההההה?? ורק עכשיו את אומרת לי?!!?!? יייייייייששששששששששששש!!!" צרחתי וקפצתי עלייה.
המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
ד==ח==ו==ף==!!!!!!!
😠 😠