מי חזר?!!!!!!!!
המשךך דחוףףףףףףףףףףףףףף
מי בא? מי חזר?
יש מצב להמשך?!! דחוףףףףףףףףףףף
בטח אבא שלה... לא?
ואם את רואה את זה תתחברי למסנג'ר 😢
חחח איזה מאמי אתה ואני מחוברת...ועכשיו אני כותבת את ההמשך אז טיפה סבלנות..
המשך:
"ממממממהההההה?? ורק עכשיו את אומרת לי?!!?!? יייייייייששששששששששששש!!!"
"איזה כיף כיף כיףףף!!!" התחלתי לרקוד בבית...ואיי כמה זמן כבר לא ראיתי אותו?? ממ נראה לי בסביבות השנה..."מה יש לך??" שאל אותי עידן והביט עליי כאילו נפלתי מהשמיים.
"אורי באאאאאאאאאא!!!!!" אורי זה דוד שלי מצד אמא..אני אוהבת אותו הכי בעולם! הוא האיש הכי מצחיק בעולם!!! "אמא לכמה זמן הוא נשאר אצלנו??"שאלתי.
"עד שנטוס לטוריקה" אמרה לי.."נו אז למה שלא יבוא איתנו?!!?" אני חולה על האיש הזה! למרות שאני והוא כול הזמן רבים הוא האיש הכי נורמלי במישפחה ואני אוהבת אותו בדם!!
"יש לו עבודה בצרפת..הוא רק רצה לבקר אותנו..עוד שעתיים הוא בא אז תתכונני!!" שלחתי לאמא נשיקה ורצתי לטלפון.."שררררררווווווווןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןן את לא יודעת מה קרה!" צרחתי לה. "ממ תני לי לנחש, התנשקתם הוא אמר לך שהוא אוהב אותך את הודת שאת אוהבת אותו ועכשיו הכול אחלה??"
הלוואי חשבתי.."לללאאא..אורי בא!! ואיי אני חייבת להתלבש.."
"רגע רגע.." קטעה אותי שרון, אורי זה האבא של דניאל המאמי??!?" שאלה וציחקקה.."חח כן זה הוא!!" ושתינו התחלנו לצחוק כמו משוגעות.."טוב נו ספרי!" אמרה. "היה אחלה היה מדהים, הוא מאמי אני שונאת אותו צריכה לזוז ביי.." ניתקתי.
ואיי כמה זמן לא הייתי על המחשב!! חייבת להתחבר..אוליי איתי יהיה שם..ואוליי נדבר..
התחברתי לאיי סי קיו...'למה אני האחרונה שצריכה לדעת הכול..?? ברגע שאת רואה תקשרי..לאב יו' עינבל כתבה..ואיי אין לי כוח..בא לי לשחק קצת..שמתי את עצמי על אויי ונכנסתי לאיזה אתר משחקים חמודון..כבר שקעתי במשחק כשקיבלתי הודעה: 'מה המצב כוסית?' זה היה ממנו ולא ממישו אחר..ממ מה אני עונה לו? "שניי בואי צריך להכין ת'אוכל.." צעקה לי אמא מלמטה..פאק..מה אני צריכה לעשות? לדבר עם איתי או ללכת להכין ת'אוכל לדוד שלי שאני מתה עליו הכי בעולם? משפחה או אהבה?
******
יפה נשמה אבל קצרצר עשי המשך מאמי
חחח כל המשפחה שלך מצחיקה...
איך את מנפחת דברים, להכין אוכל לדוד או לדבר עם אהובי באייסי = דילמה אטומית- משפחה או אהבה?
חחחחח הכל בצחוק את יודעת
או7טלי- תודה רבה רבה מאמי! מתה עלייך!!
וציבקה כן זה נורא נורא חשוב זו פעם ראשונה שאנחנו נדבר אחרי הנשיקהץץ
תיחנק..אתה רק מקנא.. ונכון שכול המשפחה שלי מצחיקה אבל אין ממנו כול מילה שנייה אתה על הריצפה..
תמשיכי כבר בובה!!!!!!!
😊 😊
ההההההההההממממממממממממממשששששששךךךךךךךךךךךךךךך
המשך ארוך ארוך ארוך..תהנו!!
לדבר עם איתי או ללכת להכין ת'אוכל לדוד שלי שאני מתה עליו הכי בעולם? משפחה או אהבה?
'הכול אחלה ואצלך??' שאלתי...כן כן אני פשוט פתטית, אני לא רציתי לענות לו, אבל האצבעות שלי פשוט כתבו בלי שהצלחתי להשתלט עליהן..."דנה...בואי !!!" צעקה לי אמא..
"מאמי אני עוד 10 דקות ככה באה.."אמרתי כשראיתי שכבר עברנו למסנג'ר..'נו היום את מפעילה את המצלמה או ששוב אני צריך להתחנן?' שאל המאמי שלי..'אם אתה תפעיל אני אחשוב על זה.' והזמנתי אותו להפעיל ת'מצלמה שלו.
הוא הפעיל ורציתי לטרוף ת'מסך!!! "את באה?" שאלה אמא שלי עוד פעם. כמה שלא רציתי להיפרד מהדמות המרצדת על המסך הייתי חייבת..
"טוב אז מה אנחנו מכינות" שאלתי את אימי.."ממ חשבתי על ספגטי פשוט, מזה אין לי כוח לטרוח וגם הוא מת על ספגטי.." אמרה וכבר הוציאה את המצרכים.
אחרי שעתיים של עבודות ניקיון בישול התלבשתי וכבר הכול היה מוכן לבואו..וכרגיל הוא איחר בחצי שעה ככה..אכלנו צחקנו שתינו ושוב צחקנו.
הוא הביא לי בושם יקר מצרפת ולאחי שעון..והיה פשוט אחלה. נהניתי והזמן פשוט חלף לו..אבל לא הצלחתי להוציא מהראש שלי את איתי.
השבוע עבר כול כך מהר שלא האמנתי..דיברתי טיפה עם איתי מידי פעם וניפגשתי מלא עם חברות שלי.
"תיקחו הרבה בגדים, חמים וגם קצרים אנחנו נוסעים לשבוע ואני לא בטוח לגבי מזג האוויר." אמר לי אבא שלי- לאבא שלי יש אחלה חוש הומור. אני נורא אוהבת אותו. אך ליפעמים הוא כול כך מפאדח אותי שאני רוצה למות. אבל בכול זאת הוא אחלה בנאדם ותמיד כשאין על מה לדבר אנחנו צוחקות על דברים שהוא אומר או עושה.
ואיי כמה בגדים יצא לי, מצד אחד אני צריכה לקחת מספיק קצרים למשך שבוע וגם מספיק בגדים ארוכים- בגדים למסיבות כי במלון יש מסיבות בלילה. ביגדי ים, דיברי רחצה וכ'ו. אחרי חצי שעה ישבתי על המזוודה וסגרתי אותה בקושי רב.
טוב..אז עכשיו מה אני אלבש לנסיעה? מממ אמרתי והתחלתי לזרוק מתוך הארון את כול הבגדים שנשארו. "ואוו אני חייבת לקנות לי ג'ינסים וחולצות קצרות דחוף..וגם הדארדורנט שלי עומד להיגמר..נהדר.
נקווה שנמצא את מה שאני רוצה בדיוטי פרי, "עיידדןן בוא תיקח תמזוודה שלי למטה." צרחתי לאח שלי.
שמעתי דפיקות בדלת וצרחתי כבר "נו תיכנס כבר י'נודניק.." דוד שלי ניכנס עם חיוך גדול גדול. "אוף למה אתה לא יכול לבוא איתנו??" ידעתי שעד שהוא יבוא שוב לישראל יקח מלא מלא שנים ואני לא הכי מחבבת את צרפת.
"אני כבר צריך לחזור לצרפת. יש לי עבודה ובן וסבא וסבתא שלך שם." כן לדוד שלי יש בן מחברה שלו לשעבר..הוא בן איזה 17 וחצי ככה.
וחברות שלי ראו ת'תמונות שלו ודיי אהבו את מה שראו. ראסמי הוא כוסון והכי חשוב מצחיק ומאמי..שנה שעברה שהייתי שם הוא כול הזמן היה מרים אותי באוויר ומדגדג אותי.
"בואי נעזור לך" אמר והרים ת'מזוודה כאילו היא מכילה אוויר בלבד.
"ואיי תיהיו בריאים אתם, בואי תסבירי לי למה את צריכה כול כך הרבה דברים?" אמר והתחלתי לצחוק "בשביל שיהיה לך מה לשאול" ושלחתי לו נשיקונת.. כול התיקים כבר היו מוכנים למטה, השעה הייתה 8 בבוקר ואני הייתי עירנית וכבר רציתי להגיע.
אמא שלי ניראתה עצבנית וידעתי שזה ביגלל אבא שלי. הוא תמיד חייב לאחר.
"הזמנת כבר ת'מונית?" שאלתי. "כן היא בדרך והוא עכשיו החליט להתקלח."
"שני עינבל בטלפון.." עידן אמר והביא לי ת'טלפון.
"הייי...אני לא מאמינה שאת הולכת! איך נתקשר?"
"תצטרכו לחכות עד שאני אגיע ואז תספרו כול מה שאתן שמרתן במשך שבוע, אני זזתי לאב יו שיהיה לכן אחלה שבוע."
אמרתי כשקלטתי את אבא שלי יורד מוכן. "יאללה בואו המונית כבר אמורה להגיע." אמר ויצאנו..וידעתי שלבית אני לא אתגעגע..
******
חח אהבתי מאמי המשך..
ואני יודעת שרק הרגע עשית המשך אבל אני מתה לעוד המשךך
חחח איזה חמודה, ולא סיפרת לי איך היה 😢