יואוווווווו איזה מתחחחחחחחח חחחחחחח
שימי המשךךך.....
נשמה סיפור פצצה אין מ-ה-מ-ם אבל עשי המשך מאמי
מ=ה=מ=םםםםםםםם!!! את חייבת להמשיךךךךךךךך ח=י=י=ב-ת!!!!!!!! 😊
דחווווווווףףףף המשךך דחוף דחוף דחוףףףףףף
תנסי כמה שיותר מהר כפרההה אני במתח רצחניייי
רחמי עליי אל תמתחי אותי יותררר זה בלתי נסבללללללללל
חחח חולה עלייך כפרה
דנדוש
אולי נסגורעל איזה המשכון קטנטון?????
אני במתחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח........
ואת כותבת ממש יפההה!!!
אהבתיייייי את הסיפור הזה מאווווווודד!!!
דניאלווש 😊
אוףףףףףףףף 😢 למה את לא שמה המשך??? הסיפור שלך מהמם, מדהים, משגע, ממכר
ומה לא.... רק תמשיכיייי כולן מתחננות פה להמשך תמשיכייייייייייי
אני עכשיו יעלה המשך יפות שלי מואההההההההההההה!!!
תודה על הפירגוןןןןןןןןן!!!
😊 יהההה שניםל א הייתי פה קראתי עכשיו איזה 20 דפים חח מעמוד 29 חחח יאווו איזה התגלגלות
סיפור סוףף חבל על הזמן מאמי!!! יש לך כשרון יאאללההה תמשיכי נכסתי לזה חחח
בובה הלווווווווווווווווווווווווווווווווווו
מחכים פה להמשך!
😊 😊
מצטערת מצטערת מבטיחה שמחר יהיה.... מואההההה
עדיין מחכים לך..........................................!!!!!!
😊 😊
למה אין המשךךך?????? 😢 😢 😢 😢 😢