וואאאאאאאאאאאייי רק עכשיו נזכרתי לקרוא את ההמשך.. שהוא גם הסוף..
אני לא יכולה לתאר לך במילים מה את עושה לי..
מה הכתיבה שלך עושה לי..
את מ-ד-ה-י-מ-ה בצורה שאי אפשר לתאר בכלל..
את גדולה, מרגשת, סוחפת, מרתקת, מהממת וכל מה שאת יכולה עוש לדמיין לעצמך..
אני כבר עכשיו יתחיל לקרקוא את הסיפור החדש שכתבת..
ואני בטוחה שהוא יהיה מהמם יותר מזה...
אוהבת אותך המווןן המוןןן יפה שלי..
מקווה שאף פעם לא תפסיקי לכתוב!!
אוהבת מלאא
דניאלוש 😊





