הסיפור שלם פשוט מדהים!!!!!!!!!!
יש לך כישרון ואני מקווה שתמשיכי לכתוב!
לאב יו
כמו כל התגובות שאמרתי במשך כל הסיפור-->מ=ה=מ=ם!! רק שהפעם אנ'לא מוסיפה ת'המשך..חח
הילוושש מאמי יש לך סיפור מהמם!! פ33ה!! הוא בין הסיפורים הטובים ביותר שקראתי! אין על הכישרון הזה!! יש לך כתיבה מדהימה ברמה גבוהה, והעלילה-->עלילה שפ-ש-ו-ט מתאימה לגיל הזה!!
תהני הכי הכי שאת יכולה באילת..ותזכרי שיש אנשים שמחכים לעוד סיפור שלך..!
מואה ענקית! :-{}
עוד סיפור!
רוצים עוד סיפור,,
עוד סיפור!!
הילהההההה נשמה שלייייייייי את כותבת פשוט מעלףףףףףףףףףףףףף
חשבת על להיות סופרת!??!
אה??!?!
אם לא תתחילי לחשוב על זה!!
כי את מ-ו-כ-ש-ר-ת!!
הסיפור הקודם שלך "באהבת אמת רגש לעולם לא מת"
זה היה סיפור מהממםםם
ירדו לי דמעות שקראתי אותו!!
נישבעת לך!!
את מוכשרתת!
איןןן..אי אפשר שלא להיכנס לסיפור שלך שקוראים אותו!!
אוהבת אותך פולללל
ומחכה כבר לסיפור הבא!!!
בתאלוששששש =]]
אויי זה היה מדהים מאמי סיפור ממש יפה אהבתי לקרוא אותו..
יש בו מסר חזק ושכל אחת ואחד יפנימו אותו..
הקיצר סיפור מושלם מדהים היה בו הכל ממש ה=כ=ל מקווה שתמשיכי לכתוב לנו
ואני בטוחה שהסיפורים הבאים יהיו מדהימים כמו הסיפור הזה
אוהבת אותך מאודיי אורטל מווואאההה
מדהיייייייםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם !!!
הילה את מלכהההההההההההההההההההההה
יא מוכשרתתתתתתתתתת
תמשיכי עם הסיפורים שלךך אני מתה עליהםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם !! 😊)
נשמתיייייייי סיפור מהמםםםםםםם
לא רוצה למה נגמר????????? נכנסתי אליוו חזקקקקק חח
את מוכשרתת חבל לכולם על הזמןןןןןןן
מחכה לסיפור הבא שלךך ותעשי אותו כמה שיותר מהרררר
אי אפשר יותר לחכותתת
לאב יוו נשמה שלייייייי
דנדושששש
שלום הילה!! 😁
אני קוראת אתצ הסיפור שלך כבר ממש הרבה זמן יש מצב לחודשיים ועד עכשיו לא הגבתי כי רציתי ליקרוא אותו עד הסוף ולהגיד לך איך הוא אז אנ י רוצה להגיד לך שהוא פשוט
מהמההההההםםםםםםםםםםםםםםםםם!!
ואם הייתה לי הזדמנות אז הייתי עושה סרט מהסיפור הזה!! רציני! זה סיפור כזה מוצלח אז למה לא???!
תחשבי על זה מותק...:]] ותדעי שיש לך כישרון שבכיתי מהסיפור הזה.. חחחחחחחחחח
אז יאללה נשמהה..!! היה יפה:]]] 🙄
יפפפפפפפפפהההההההההההההההההההה שליייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייי!!!!!!!!!!!!!!!!!
חזרתי מהטיל השנתי וישר קראתי את ההמשך שלך שהוא גם הסוף 😢 , אבל זהו סוף מ~ד~ה~י~ם
סיפור עם מוסר השכל, העברת מסר חשוב בסיפורך ואני מקווה שאנשים מפנימים ואולי דרך הסיפור
גילו עד כמה הסמים משפיעים על חיי האדם!.
את ילדה מוכשרת ומיוחדת במינה, את מקסימה, אוהבת, מתוקה, נחמדה, רגישה... 😁
ואני שמחה על הרגע שזכיתי להכיר אותך!.
מקווה שאת נהנת לך בטיווול, הכי שבעולם ותדעי לך שאם את באמת באמת רוצה, את יכולה להגשים
את החלומות שלך (תביני לבד...) 🙄
אוווווווההההבתתתתתת המוווונייםםם ומתגעגעת..
רעותיקס 😍 😍 😍 😍
חזרתייייייייייייייייייייייייייייייייייי היה פשוט כיףףף מדהיםםם נהנתי סוףףףףףףףףףףףףףףףףףף
עכשיו שאני קוראת את התגובות שלכן בא לי לבכות אתן כל כך מדהימות ומפרגנות!! אתן לא יודעות כמה שזה חשוב לי אני מצטערת שאני אל מודה לכל אחת באופן אישי פשוט תבינו שלא ראיתי את חבר שלי שבוע אז אני מתה ללכת אליו כבר חחח...
אני מעריצה כל אחת ואחת מכן , אתן מלכות אתן מושלמות אין עליכןןןןןן!!!
אני מנסה לחשוב על סיפור חדש שתאהבו באותה מידה ותתמכרו גם לסיפור הבא ב"ה.. חחח
אז מי שרוצה לדבר איתי שתכנס לאייסי שלי... 292996544
ואפשר גם לבקר בבלוג שלי מי שרוצה עוד כל מיני דברים שלי..
והלוואי והייתי יכולה להפיק מזה סרט כי אני פשוט רואה את כל הסיפור הזה תמונה אחר תמונה והלוואי והייתי יכולה להעביר לכן מה שאני מדמיינת.....
לסיכום אני פשוט מטורפת עליכןןןןן מואההההההההההההההההההההההההההההההההההה!!!
נ.ב- לכל הבנות המוכשרות שכותבות סיפורים אני מצטערת שלא הגבתי לכן בזמן האחרון יש לכן באמת סיפורים מדהימים פשוט אין לי הרבה זמן.. אז שלא תחשבו שאני סנובית או משהו.. חח ..
אוהבת המוניםםםםםםםם הילה !!
יוו אמא'לההההה
זה מזה ריגש אותי פעם ראשונה שניא בוכה מסיפור
את רושמת מהמםםםםםםםם 😂 😂 😂 😂
ואני מקווה באמת אלב מקווה שתרשמי לכולנו עוד סיפור ממכר(לטובה כמובן חחח) שנוכל להנות ממנו!!!
באהבה ענקית אלה! 😊
מאמי סיפור מהמם רצח אהבתי מאוד מאוד חשבת על להיות סופרת פעם כי אם כן אז ילך לך טוב ואם תוציאי איזשהו ספר תעדכני אותי הכי ראשונה הבנת!! חחחחח סתם אהבתי רצח עקבתי כל יום אחרי הסיפור מואה תמשיכי ליגתוב לנו ולרגש אותנו חולה עליך
בנות יפות שלייייי אחרי הפסקה קצרצרה היום בערב אני אפרסם סיפור חדש... תכינו את עצמכן..... לאב יוו מואההההההההההה!!!
מאמי קראתי תסיפור שלך ביומיים מהתחלה עד הסוף ויענו איןןןןןןןןןןןןןןןן את מוכשרת ברמהההההההההההההההההההההההההה
הסיפור שלך מהממםםםםםםםםםםםםםםם חבל על הזמןןן חמודהה!!
תמשיכי לכתובב המון המון מצפים לעוד סיפורר!!
מואעההההההההההההה ענקית רינתוש
יאאאא את כותבבתתת סיפוורר חדששששש???
יששיישישיששש...
ישש לך סיפוורייםם אלופייםםם... אתתת פשוטטט מוכשרתתתתתתתתתתתתתתתת...!!!!!!!!!
סיפור מדהים מותק כל הכבוד!!