נגמר?? 😢 אוףף 😢 😢 חחחחחחחחח
דיי אבל זה היה סיפור מ=ו=ש=ל=ם מד-ה-י-ם מ+ה+מ+ם !!!!!!!!!!!!!!!!
יואוו נשמה יש לך כישרון ענקי ענקי נצלי אותווווווווו =====>> ואני מחכה לסיפור
הבא שלך בטוח הוא יהיה מושלם כמו זההה !!!!!!!!1
אין אין אני פשוט חולה על הסיפור הזה מה אני יעשה עכשיו בלעדיו??? 😢 ??
חחחחחחחחחחחחח
מוואה ענקיתתתתת
מאמי שלי הסיפור שלך מדהים!! (:
ממש ממש אהבתי אותו(:
עברה בי צמרמורת כשקראתי את הסוף(: חחח...
ואני מחכה כבר לסיפור הבבבבבבבבאאאאאאאאאא(:
מואאאאאה מתה עלייך!!!
(:
חן אני איתך מאמי.............גם אני מבואסת שהסיפור נגמרררר
דייי איזה באסה.... ניגמר... אווף...
מתוקה רק שתדעי שהיה לך תסיפור הכי הכי הכי יפה בפורום!!!
ואין את מוכשרת ברמות....
ונהנתי לקרוא כל פרק ופרק בסיפור...
מקווה שתכתבי עוד סיפורים כאלה...
לוב יו... לילוש
את יודעת מה את הולכת לעשות שאת חוזרת מאילת נכון???
את מוציאה את הסיפורים לאור.. מובן?? חחח..
סיפור מהמם מעלף הורס יפה מצוין ליגה (ליגה ומצוין זה אותו הדבר לא?? לא חשוב..)
אממ.. מחכה לסיפור הבא וחסר לך שאת לא עושה.. חיחיחי...
לוב יו
גל!ש
לאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא
לאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא
לאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא
לא רוצהההההההה למה הוא נגמר איזה סיפור יפה זה היה אחת הסיבות שאני נכנסת לאתר
אוףףףףףףףףףף טוב חסר לך שאת לא עושה עוד סיפור איזה כשרון יש לך מאמי
תנצלי את זה
הילה אף פעם לא הגבתי על הסיפורים שלך אבל תמיד קראתי אותם והם מדהימים יש לך כישרון ברמות1!!!!
את חייבת לעשות עם זה משהו קיצר הסיפור שלך מדהים ואני מחכה לסיפור הבא שלך 😁
יאאא סיפור מהמם!!
אתגעגע... 😊
QUOTE (L-I-T-A-L @ 21/02/2005) דייי איזה באסה.... ניגמר... אווף...
מתוקה רק שתדעי שהיה לך תסיפור הכי הכי הכי יפה בפורום!!!
ואין את מוכשרת ברמות....
ונהנתי לקרוא כל פרק ופרק בסיפור...
מקווה שתכתבי עוד סיפורים כאלה...
=)
מ-ו-ש-ל-ם-!!!!!!!!
אוהבת המונים שלי!!!!!!! מווווואאה
הילוווווושש מאמי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
פשששששששששששששששש מוכשרת שליייייייייייייייייייייייייייי
אני זוכרת את הסיפור הראשון שלי והראשון שלך ואת זוכרת שאמרנו שבעקבותינו כל
הסיפורים התחילו לעלות לפורום? מקסימום מאמי את לא זוכרת.... אבל.. שמעי הילוווש את פשוט מוווווכשרת בטירוופיי, ואין באמת הסיפור שלך הוא הכי טוב בפורום(בלי להעליב אפאחד, הסיפורים פה פשוט מהממים++++). ואני מתההה עליייךךך נשמה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
תהני כמה שאת רק יכולה באילת, כי זה אחלה תקופה לצאת... ומקווה שתחזרי יהיה לנוו סיפוווור נוסףף שנוכל להגיד עליו שהוא הכי טוב בפורום!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! באמת הילה יש לך כישרון, ואני פשוט נהנתי לקרוא את הסיפור הזה, כי עומד מאחוריו מסר!! אז.... תווודה ענ'צית מכולן פה, בשמי!!!!!!!
אוהבת מאוד, מאמי!! מווווווווווווואה!!!!!!!! 😁 😉
את מלכההההההההההההה 😊
הילה
אין לי מילים להסביר לך עד כמה שאני אוהבת את הסיפור שלך
מכל הסיבות-
הכתיבה שלך ברמה כל כך גבוהה, אני יכולה לספור על יד אחת את הסיפורים
שכתובים ברמה כזאת, לפחות כאן באתר.
הסיפור עצמו- האהבה, הכאב הכל כל כך מדהים ומרגש ואני לא יודעת
אם את זוכרת שכתבתי לך כבר בעבר, שהיו רגעים שפשוט ירדו לי דמעות!!!!
מחכה בקוצר רוח לסיפור הבא שלך!!!
מעריצה אותך!
Shidosha
😊 😊
הילהההההההההה יפה שליייייייייייייייייייייייייי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
את כישרונית ברמותתתתתתתתתתתתתתת!!!!!!!!!!!!!!!!
אני מסכימה עם חני שאמרה שיש לך ת'סיפור הכי יפה באתר!! (בלי להעליב אף אחד..)
את יודעת מה את עושה שאת חוזרת מאילת?!?!?!?!..
א. קוראת ת'תגובות חח
ב. יושבת על הטוסיק הקטן שלך וכותבת לנו עוד סיפור יפה יפה יפה כמו זההההההה!!!!
אוהבת אותך עד אין סוףףףףףףףףףףף!!!!!!!!!!!
אושרית (:
הילההההההההההההההההההההההההההההההההההההה
היום בצהריים התחלתי לקרוא את הסיפור שלךךךך... ורק עכשיו.. בדיוק 12 בלילה סיימתייי..
הואאאאא מ-ד-ה-י-םםםםםםםםםם וחסר לך שלא תפרסמי אותו ושהוא יהפוך לספררר..
אני מחכהההההה לסיפוווררר הבאאאאאא אתתת פשוטטט מוששלמתת יש לך כתיבהה אלופפפההה..
דרך אגב.. מה המספר אייסי שלך!?!? אני רוצה לשאול כמה שאלות...
ושווווובבב סיפוווורררר מדההההיייייייםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם... אתת כישרווןןן ולא יעזוררר כלוםםםםםםםםםםםםם... מווואההההה הייתיי פהה... בעייייייי 😉 😁 😊
נהנהתי לקרוא תסיפור שלך הוא מושלםם!! מחכה לעוד סיפורים שלך גם נאי רוצה לראות אותו על המדפים ...
בהצלחה מותק סיפור מדהיםםםםםםםםםםםםםםםם