וואי איזה עצווובבבב 😢
ובקשר לחבר--->אתם עוד בטח תדברו הקשר לא יתנתק אם אתם באמת אוהבים..
ואי איזה עצוב..
שימי המשך..
יו איזה יפהההה ועצוב..
שימי המשך פליז
מאמי איזה סיפור מרגששש.. סוף סוף המשך חח
פליזי שימי המשך...
ובקשר לחבר.. יהיה טוב בובהה1!!! תשמרו על קשר
אני יודעת שזה קשה אבל את תעברי את זה
אמא דייי איזה עצוב....... 😢
מסכן מני....!!
סיפור מדהיםםם!!@
שימי המשך נשמתייי
מוואה ענקיתת
אוףףףף איזה עצוב זההההההה
היו לי דמעות בעניים כשקראתי את זה, באמת!
שימי המשך דחוף מאמי
"אני הולכת לקנות לי לאכול מישהו רוצה משהו?" "לא תודה אני לא רוצה כלום" השיב נתי. "טוב אז אני כבר באה..." "שירן חכי דקה ,אני באה איתך.." רונית הצטרפה אליי וירדנו יחד לחדר האוכל... "שירן אני צריכה לדבר איתך.." "כן?" השבתי בקרירות. "אני רוצה להתנצל על ההתנהגות שלי.." פניי נישארו חמוצות . "אני יודעת שפגעתי בך ואת רק דאגת לי וגם לאורי.. אבל תביני שזה לא סתם.. אורי הוא חמוד וכיף לי איתו!" היא הביטה בי מצפה לתגובה אך אני המשכתי לשתוק. "באמת שאני לא עושה את זה בגלל להחזיר לאלירן או משהו.. אני מודה שהנשיקה הראשונה במועדון היתה בכוונה.. אבל אח"כ ישבנו ודיברנו כל הלילה.. בכיתי והוא ניחם אותי.. הוא היה כל כך רגיש אלי והקשיב לי .. הוא כזה מדהים!" "אני יודעת שאורי כזה מדהים בגלל זה פחדתי שעשית את הכל בשביל להחזיר לאלירן.." "זה בסדררר מאמי שלי אני מבינה אותך ושוב אני מצטערת.. סולחת לי?" "ברור שכן!! עכשיו תספרי לי הכל על אורי... נתחיל בזה ש.. איך הוא מנשק?!"
"חחחח ישר ולעיניין הא?" "חח ברור! תפסיקי להתחמק ותעני..!!" "חח הוא מנשק פ33ות!!!" "חחח סבבה מאמי אני שמחה בשבילךךךך! שיוו איזה כיף זה שנהיה ארבעתנו ביחדדד!!" "חח באמת כיף אבל לא לתכנן לי כבר תוכניות חח שלא יעשה מזל רע!" "אוייש טיפשונת שלי. אורי מאוהב בך מעל הראש את צריכה רק לא לפקשש.." "יווו יחוצפנית יענו רק אני יכולה להרוס את זה?" "חח בצחוק מאמי שלי.." "אז מה את לוקחת לאכול?" "אממ לא יודעת שום דבר לא ניראה לי פה טעים.. חח כבר עבר לי התאבון בואי נעלה חזרה.."
"סבבה מאמי.." עלינו חזרה במדרגות כשאורי ונתי ירדו מהם. "היי לאן אתם הולכים?!" שאלתי. "הולכים הבייתה מאמי.." "מה למה.?" "הרופא אמר שדרור בסדר ושהם משאירים אותו ללילה ליתר ביטחון ושאפשר ללכת מפה.." "אהה אוקיי.." אני ורונית הסתובבנו וירדנ במדרגות עד לחניה , נכנסנו כולם לאוטו של אורי והוא נסע.. "אוף לא בא לי ללכת הבייתה עכשיו.." "כן גם לי לא!" רונית הצטרפה. "בואו נעשה משהו.." הצעתי. "כמו מה?" "אמממ..." חשבתי.. "מה התאריך היום?" שאל נתי. "חח מה הקשר תאריך?" רונית גיחחה. "נו מה התאריך?" "ה12.7 למה?" "שירן!!" "מה נתי?" "מחר בערב יש לך את הסיום של פרוייקט הגמילה! צריך לחגוג לך!!" "מהה מחר זה הסיום ולא אמרת לי??" שאלה רונית בפנים כועסות. "כן.. לא יודעת לא רציתי לעשות מזה ביג דיל.." "שבי בשקט!! הולכים לחגוג לךךךך!!" קרא אורי בשימחה והגביר את הווליום.....
סיפור מהמם!!!
שימי המשך...
אוהבת*-*אולוש*-*
יפתי אני אוהבתתתתת אותתתתתתךך המונייייםםםםםםםם 😍
הסיפור שאני הכי הכי הכי הכי הכי אוהבת בכל האתר הזה 😁 😁 😁
עכשיו את התחלת לנטוש אותי?? חוצפנית קטנה, לא סיימנו את השיחה שלנוו......
מחכה לשיחחחחהה
לאבבבבבבבב יווווווווווווווווווווווווווווו 😊
איזה סיפור יפה אני רוצה המשך
סיפור מושלםםם...כמו תמיד..(:
המשךךךךך