עוד לא התאוששתן מהסיפור האחרון וכבר התחלתי חדש.. מקווה שתאהבו גם אותו חולה עליכן בנות יפות שלי! מואהההההההה!!!!
"איקס פלוס 2 איקס שווה.." סיימתי לפתור את כל התרגילים במתמטיקה והייתי כל כך מרוצה שהצלחתי לפתור את הכל לבד. "רונית תיראי הצלחתי לפתור את הכל!!" הראתי לרונית את הדף פתור. "וואו!! כל הכבוד שירן! חח מה את רוצה שקל??" "יאא איזה רעה את.. עד שהצלחתי לפתור את הכל.." "אבל שירנוש את תמיד מצליחה לפתור את הכל.. חחח" "חח כנראה שאת צודקת.." "מתי נהיית תולעת ספרים כזאת.?!" "חח לא יודעת..למה תולעת חח??" "סתם כל היום את חורשת לא יוצאת לא כלום..." "מה אני יעשה מבחנים עניינים...." "סתם תירוצים,כולך השתנת בזמן האחרון...ניראת מבואסת כזה.." "אני..? וואלה..?!" "כן מאמי...את! את כל הזמן בצד... חח עובר עלייך משהו?" "חח לא ממה שידוע לי.." "חח אם את אומרת , אבל תשימי לב שהשתנית.." עשיתי פרצוף מבולבל , לא כל כך הבנתי מה רונית רוצה ממני, אולי קצת התרחקתי כי לא יודעת.. התחשק לי להיות קצת לבד , לא תמיד יש כוח למסיבות ולבנים ולכל הכאב ראש הזה...
"חח טוב מה נכנסת לדיכאון סה"כ אמרתי את זה כי התגעגעתי אלייך אחותי.." "חח כפרה עלייך גם אני התגעגעתי אלייך..." "אז ניצא היום?" "אממ כן ניצא.." לא כל כך רציתי אבל בשביל לרצות את רונית הסכמתי.. "אחלה! אז אני אדבר איתך כבר... עכשיו אני עפה לאלירניי!" "חח סבבה מאמי.." השיעור כבר ניגמר כולם יצאו להפסקה חוץ ממני אני נישארתי לי בכיתה לבד.. ואז הבנתי שרונית בעצם צודקת , באמת התרחקתי מכולם .. ממתי אני נישארת לבד בכיתה..?! שיווו מה עובר עלי? קמתי ממקומי ויצאתי מהכיתה במטרה למצוא את ענת ואלונה. יצאתי מהכיתה וסרקתי בעייני את הסביבה , הן בידיוק קלטו אותי ונופפו לי לשלום. חייכתי אליהן חזרה והתקדמנו אחת לעבר השנייה.. "ילדה.. ילדה. אהה נו איך קוראים לך? אהה שירן... בואי בואי רגע.." שמעתי קול קורא לי ולא הבנתי מי זה.. "אהה גיא.. מה קורה?" שאלתי . "בסדר.. תגידי יש לך כמה שקלים להלוות לי?" "אממ אני לא יודעת..." "תעוף ממנה מטומטם!!" קראה ענת. "מה את רוצה מה עשיתי?" התמם גיא. "שום דבר פשוט תעוף!!" ענת לא ויתרה.. "לכי אתתת!" השיב בכעס והלך. "ענת למה את כל כך רעה אליו מה הוא עשה לך?" "לא עשה ושלא יעשה המסומם הזה.." "מה גיא מסומם?!" "כן מה את לא יודעת?? חח רואים שאת לא מחוברת לעולם.." "לא מה פתאום אין מצב!" "טוב שירן תמשיכי לחיות בבועה הורודה שלך..." "יאללה בואו נישב עם כולם.." הוסיפה אלונה. "טוב בואו.." לא האמנתי שגיא מסומם זה ניראה לי מוזר.. הוא כזה ילד טוב.. ידעתי שאני חייבת לבדוק את העיניין הזה...
תגידו לי אם להמשיך או לא.... 😊
8O 8O 8O
מ=ד=ה=י=םםםםםםםםםםםםםםםםם
אני מרגישה את ההתמכרות נכנסת לי למערכתתת...
חחח מווואאאהה חולה עליךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
יאללה מחכה ל=====ה=====מ======ש======ך===!~===!====! :!: :mrgreen: :!:
המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
סיפור יפההההההההההההה :biggrin:
אוהבת אותךךךךךך הילוש :mrgreen:
וואייייי עוד סיפור מהמם אשר נכתב על ידיי הילדה הכי כשרונית שיש!!!!!
יאללה המשךךךךךךך מאמי!!!
מחכה בקוצר רוח....!!
אהבה_ממבט_1, תודה נשמה שלייייי יש לך אייסי? כנסי לשלי...203724568
Lina-21, גם אני אותך בובה!
זרובבלה, כפרה עלייך אחותי זה באמת ממכר.. ובהמשך תביני גם למה... :wink:
HiLaC, חחחחחחחחח הבנתי ת'רמז בובה
יפיופהההה שליי חח איזה מהירהה אתתתת וואי וואייי😉
מואאאאאאאאאאאאה
ובטח שתמשיכי!!! למה את שואלת בכלל?!?!?!
יאללההה המשךך יא כשרוניתת אחתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתת :mrgreen:
HiLaC, בובה בטח תמשיכי...אם זה סיפור שלך אז בטוח שהוא יפה
אבל למה כזה קצר :cry: :cry:
התיישבתי עם אלונ וענת והבנים הצטרפו אלינו... "מזה אני לא מאמין!! את מי אני רואה פה?! שירן זאת בטוח את?" שאל נתי. "חח כן ירעע!!" "חח וואי אני חושב פעם אחרונה שראיתי אותך זה היה בכיתה ז'!" "אויי טוב שאתה לא ניסחףף!! רק אל תגיד לי שהתגעגעת..." "את לא יודעת כמה התגעגעתיי...." אמר וחייך. חייכתי אליו חזרה , "אז מה.. לא קשה לך להיות ככה באור יום?" שאל מאור. "חה חה חה!! מה ההתנפלות הזאת? אתם רוצים שאני אלך? אני אלך באמת!" "חחח לא מאמי שבי שבי איתנו פשוט התגעגענו נורא נוראאא!!" "חח נתי אחי מה יש לך אני עוד יחשוב שאתה מאוהב בה..." "חחח אולי.." נתי קרץ לי. חייכתי חזרה ,חמוד הנתי הזה , אני מתה עליו! "נו אז מה חדש אצלך..?" "אממ אין ממש חדש.." השבתי. קלטתי את גיא בקיוסק ממול... "חח לא ראינו אותך 200 שנה וכלום לא השתנה?" שאל נתי. לא התייחסתי אליו ראיתי את גיא וידעתי שזאת ההזדמנות שלי להתקרב אליו.. קמתי ממקומי והתחלתי ללכת לכיוון הקיוסק. "היי שירן לאן את הולכת? אני צוחק איתך!!" ניסה נתי נואשות להחזיר אותי... "אני כבר באה.." השבתי. והמשכתי להביט בגיא לא רציתי לאבד אותו.. הייתי חייבת לראות מה איתו... "היי גיא מה המצב?" גיא הסתכל עליי ולא אמר כלום , הוא ניסה לעבור אך חסמתי לו את הדרך.. "אתה עוד צריך שקל או משהו?"
"מה איכפת לך מה אני צריך? לא אמרת לי להתחפף?" "לא לא לא זאת לא הייתי אני זאת הייתה ענת.."
"אה..טוב נו מה את רוצה?" "סתם לדבר איתך..." "אין לי מה לדבר איתך... לכי מפה!!" "לא רוצה , מה תעשה לי?" "אויי ילדה " "שירן!" "שירן שיהיה.. אין לי כוח למשחקים שלך!" "אני לא משחקת איתך.. סתם בא לי לדבר איתך קצת להכיר אותך.." "חחח את רוצה להכיר אותי ? בשביל מה??" "אתה מוצא חן בעייני.." הבעתו השתנתה.. "מה את רוצה לצחוק עליי? כי אני נשבע לך שאם את עושה ממני צחוק אני יהרוג אותך.."
"לא שום צחוק.. אני רצינית.." "אז מה נידלקת עליי?" "כן.. משהו כזה..." "חח עכשיו תגידי שאת רוצה לצאת איתי גם.." "כן אני רוצה!" "תגידי לי את יודעת מה את רוצה מעצמך?" "כן אני יודעת שאני רוצה לצאת איתך.." "את יודעת מה? אני אתן לך את התענוג.. תבואי אליי היום ב8 וחצי ככה... ביי!" אמר ולא נתן לי הזדמנות להגיב... "ביי" לחשתי.
HiLaC, חח...יאא מאמי שלי חולה עלייך...
נשמע לי סיפור סוףףףףףףףף....אני רוצה המשך :wink:
יאאאא איזה סיפור יפההההה...!!
חחחח...נו מותק....תמשיכי...השארת אותי במתחחחח..... :roll:
הילו'ש מאמו'ש אין לי אייסי כשיהיה לי אני אוסיף אותך ואתן לךאת שלי ות' על ההמשך... מחכה להמשך הבאה מאוד אהבתי ת'סיפור!!
יאאא איזה מפגרת מה היא הולכת אליו?!?!?!
המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך :mrgreen: