יואו הילוש יא חתיכת ילד מוכשרה מתה עלייך!
המשך!
חמ!דה, שירן התרחקה מכולם והסתגרה בתוך עצמה אז זה היה מוזר להם שהיא חזרה להיות איתם שוב... הבנת??
ותודה על התגובות נשמות שליייייי
המשך!
הגעתי חזרה לבייתי אחרי פרידה ארוכה מגיא , פשוט לא יכלתי להפסיק לנשק אותו מה שהוא גורם לי זה כל כך מיוחד שאני מפחדת להתנתק ממנו ושאני לא ארגיש את זה שוב..... נכנסתי למיטתי והתכסתי , חשבתי על גיא ועל הלילה המדהים שלנו ביחד , ותוך כמה דקות נירדמתי...
"בוקר טוב אהובתי.." שמעתי קול , פקחתי את עייני ושיפשפתי אותן שוב בכדי להיות בטוחה שאני רואה את גיא שלי.. "חח מאמי מה אתה עושה פה?" "לא יודע לא הצלחתי לישון כל הלילה מההתרגשות שאני אראה אותך בבוקר ופשוט הייתי חייב אותך.." "שיווו איזה מתוקי.." "אם אני מפריע לך אני אלך..." "חח השתגעת? אתה לא זז מכאן אהובי!" "חח איך שאת רוצה נסיכה.." "תן לי כמהדקות להתעורר ולשטוף פנים ואני ארד כבר למטה בסדר?" "אין בעיות!". גיא ירד לסלון למטה חח הוא הרגיש כבר כמו בבית , קמתי מהמיטה שטפתי את פניי וציחצחתי שיניים. הרחתי את גופי ואת חולצתי כולי מלאה בריח של הבושם שלו בריח שלו... הרגשה כל כך מדהימה , איזה מזל שהוא כבר פה ואני לא צריכה לחכות הרבה בשביל לראות אותו...
ירדתי לסלון וגיא חיכה לי שם עם כוס נס ועוגה.. "ארוחת בוקר למלכה שלי.." "חח פששש גיא איזו השקעההה!!" "בשבילך אני מוכן הכל.." "אני אוהבת אותך!" לחשתי ונישקתי אותך "אני יותר!" "חח לא לא אני יותר!" "אני יותר וזהו!" החליט גיא."חח טוב ניתן לך הפעם לנצח,אבל זה רק בגלל שאני מ-ט-ו-ר-פ-ת עלייך!" "חח גם אני עליך חיים שלי...." "הייתי עכשיו במקלחת וזה ואתה יודע שכל הגוף שלי מלא בריח של הבושם שלך?" "חח באמת?" "חח כן..ואתה יודע על איזה שיר חשבתי..?" "לא איזה..?" "עוד הריח שלך עלי מאתמול.." "ועוד הטעם בפה.." גיא השלים לי את המשפט.. "חח כן בידיוק!" "וואי נכון איזה שיר מתאים! אחח רק מושלמת כמוך יכולה לחשוב על דברים כאלו!" "חחחח לא יודעת סתם עלה לי בראש..." "אז מה מלאכית מה נעשה היום?" "אמ לא יודעת דווקא יום יפה בחוץ מה אפשר לעשות?" "אולי נלך לאיזה פארק ונשב לנו ככה בשמש?" "חח וואלה סבבה.. אחלה רעיון! אני אתלבש ונלך!" "סבבה מאמי.."
עליתי שוב לחדרי והפעם הוצאתי לי ג'ינס משופשף וחולצה לבנה מעטפה , שמתי נעלי ספורט סידרתי מעט את השיער וירדתי חזרה לגיא.. "אחח כמה שאת יפה אני מפחד שלא יחטפו לי אותך!" "חחח אין מצב!" השבתי.
יצאנו מבייתי טיילנו לנו ככה מחובקים, לפעמים יד ביד, לפעמים מתנשקים אבל דבר אחד לא השתנה וזה החיוך על הפנים... היינו מאושרים שכל דבר ניראה מדהים ויפה בעינינו... "הינה הגענו לפארק , בואי נישב פה בספסל..." אמר גיא והוביל אותי לספסל הקרוב. השמש חיממה אותנו מעט , לא יותר מדיי ולא פחות מדי בידיוק כמו שצריך... גיא חיבק אותי והנחתי עליו את ראשי , פשוט ישבנו לנו שם נהנים מהשמש , מהאוויר הצח ,מהיום היפה ומהעובדה שאנחנו ביחד.... "את יודעת שירני חשבתי על זה והגעתי למסקנה שאנחנו צריכים שמות חיבה.. זה חמוד כזה לא?" "חח כן מאמי זה חמוד מאודד!!! על מה חשבת?" "אממ אולי נוש ונושי? או צ'וץ וצ'וצ'י?" "נוש ונושי!" קבעתי. "חח סבבה אז את נוש ואני נושיי!" "לא לא לא הפוך! אתה נוש!" "חח לא נו את נוש!" "אבל אני רוצה להיות נושייי!!" "חח טוב אז את נושי ואני נוש!" "חח יששששש תודה אהובי!!"" בבקשה נושי שלי.." "תגידי שמעתי משהו ואני לא יודע אם זה נכון..." "מה שמעת מאמי?" "שמעתי שאת.... רגישה לדיגדוגיםםם!!" גיא זינק עלי והתחיל לדגדג אותי בכל הגוף התפרעתי לו שם וניסיתי לברוח ממנו נפלתי על הדשא והוא נפל אחרי התגלגלנו בדשא עד שנעצרתי וגיא נשכב מעלי....
בוקר טוב לך..
לא קצת מוקדם?
QUOTE
מ=ד=ה=י=םםםםםםםםםםםםםםםםם
איזה סיפור יפה...
חחח כמו בסרטים...וייייייייי
המשךךךך בבקשה!! 😊
המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
סיפורררררר יפהההההההההההההההה
מתה עלייך מואאאאאאאאאאאאאאאאאאאאה
וראסמי כמו בסרטים חחחחח :wink:
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
LegenD, חח מאמי כתבתי אותו בלילה השעות פה לא מסודרות...
גנו2ה_מאה2ה, מתה עלייך יפיופה
sss444, ח כן זה באמת כמו בסרטים :wink:
loveee333, אוהבת אותך אחותייייייייי!!
איזה סיפור יפהההההה אהבתי מאוד :wink:
8O 8O 8O איזהההההההההההההההההההה יפהההההההההההההההההההההה
וואי הילה חיים שלי זה כזה יפההה...
אין הכשרון שלך מדהים אותי כל פעם מחדששש
זה מזכיר לי כ"כ הרבה דבריםםםם... 😢
כפרעלייך שימי המשךךךךךך אין אין אני לא יכולה אני מכורההההההה
זה סיפור מהמם!!!!!!!!!!
המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך :wink:
תודה יפות שלי הינה המשךךךךך!!!
נפלתי על הדשא והוא נפל אחרי התגלגלנו בדשא עד שנעצרתי וגיא נשכב מעלי.... הסתכלנו אחד לשני בעיינים במשך כמה שניות ואז הוא ליטף את פניי.. "את לא יודעת כמה אני אוהב אותך נושי שלי את פשוט לא יודעת.." "גם אני אוהבת אותך נוש שלי.." גיא נתן לי נשיקה קטנה בפה וקם מעליי כי הוא קצת מחץ אותי חח
"גיאא בוא רגע" שמעתי מישהו קורא לגיא. "מה מי זה?" שאלתי. "זה סתם מישהו אני כבר בא". "חכה אני אבוא איתך.." "לא עזבי חכי לי שנייה אני מדבר איתו ואני בא.." "טוב מאמי.." הסתכלתי על גיא ועל החבר המור שלו ומשהו ניראה לי מוזר.. גיא כל הזמן הסתכל לצדדים לבדוק שאין אף אחד כאילו הוא מגלה לו עכשיו סוד ממשלה.. אחרי כמה דקות גיא חזר אליי. "נו הכל בסדר?" שאלתי. "כן מאמי.." "טוב אז אפשר להמשיך בבילוי שלנו?" "בטח אהובתי.." המשכנו לנו את היום ככה בשמש , צחקנו אכלנו שיחקנו פשוט נהננו להיות ביחד רק אני והוא , פשוט הרגשה מדהימה!
חזרתי לבייתי בשעות הערב וניכנסתי לאייסיקיו סתם כזה.. קיבלתי הודעה מיד מרונית.. "תגידי לי מה שמעתי את מסתובבת עם גיא המסומם הזה..?" "קודם כל הוא לא מסומם ודבר שני כן!" "תגידי לי מה את בסדר? את לא יודעת למה את מכניבה את עצמך!! תתרחקי ממנו , הוא לא טוב בשבילך!" "רונית את חברה טובה שלי ואני אוהבת אותך הכי בעולם אבל אני זאת שצריכה להחליט עם מי לצאת ומי טוב לי ומי לא!" "לצאת? מה את יוצאת איתו?!" "כן.. אנחנו חברים!!" "וואי תגידי לי את בסדר בראש?! את לא מבינה שהוא מסוכן??" "וואי את לא מכירה אותו בכלל איזה מסוכן ואיזה נעליים הואלא יכול לפגוע בזבוב!" "אני לא יודעת מה עובר עלייך אבל ברור לי שאת לא חושבת בהיגיון!! אל תידאגי אני יעזור לך.." "מזאת אומרת תעזרי לי?" "אל תידאגי... את ץודי לי אח"כ.." "רונית ,לא! שלא תעזי להתקרב לגיא! אני אוהבת אותו ואנחנו ביחד תתמודדי עם זה.." "לא שירן , את חשובה לי יותר מדיי בשביל שאני אתן לזבל כמוהו לפגוע בך! ועכשיו אני הולכת ביי!!" "רונית לאא חכיי!" רונית כבר התנתקה ונעלמה לה.. כל כך פחדתי שהיא תדבר עם גיא והוא יפרד ממני בגללה , אם זה יקרה אני לא אסלח לה בחיים!!
הטלפון צילצל . "הלו נושי?" "נושש מה המצב מאמי.?" "הכל דבש מה איתך אהובתי?" "סבבה++" הוא נשמע מאושר מדיי ,אז כנראה שרונית לא דיברה איתו עדיין! "אהובתי אני רוצהשתדליקי עכשיו את הטלוויזיה.. מהר מהר.. שמעתי את השיר הזה וישר חשבתי עלייך... את חייבת מהר מהר.." "שניה אני מדליקה..איזה ערוץ?" "22" "טוב הינה..." הדלקתי את הטלוויזיה ושמעתי את השיר..
"אני רוצה שתדעי זה מכאן עד הסוף בטוב וברע אני אמשיך לאהוב אמריא לשמיים אחצה את הים אלך אחרייך עד סוף העולם.." "וואי נוש איזה שיר מדהים אני אוהבת אותך.." "השיר הזה פשוט מתאר את כל מה שאני מרגיש ולא יכול להגיד לך.." "איזה מתוק אתה אלוהים.. אני לא מבינה למה כולם מתנגדים אלייך כל כך.."
"מה? אמרו לך משהו עליי?" "אממ כן אמרו לי שאתה משתמש בסמים אב אמרתי להם שזה לא נכון ואתה לא כזה.. נכון מאמי?" גיא שתק . "גיא..?" "אני צריך לדבר איתך וזה לא לטלפון..." "אוקיי מאמי.. תבוא אליי אני מחכה לך.." ניתקנו את הטלפון וחיכיתי גיא יבוא.. יש מצב שהוא באמת משתמש בסמים?? יכול להיות שכולם צדקו?? איך אני יכולה להיות עם בנאדם כזה? אני אוהבת אותו אבל אני לא יודעת אם הוא באמת משתמש בסמים זה משנה את כל התמונה....גיא גיא.. רק תגיד שזה לא נכון....
HiLaC, סיפור מהמם מאמי..
תמשיכי
הילו'ש מאמו'שששששששש סיפורררררררררררר מעלףףףףףףףף מטורפת על הסיפור שלך!!!!!!!!!!!!
ודבר אחד אני לא מבינה מה יש בזה שהוא מתשמש בסמים? שיצאו בייחד ויהנו להם!!
זה לא אמור לשנות כלום....
טוב אבל דבר אחד אני הכי רוצה וזה המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךך!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ת' מראש...
מישלו'ש!! :biggrin: