הילוששש חיים שלי סיפור מדהיםםםםםםםםםםם
אוףףףףףףףףףף גמני רוצה אהבה כמו של יריב ומורן..חחיחיחי זתומרת גיא ושירן...
חחח מכורה לסיפורים שלך יפה שליייי
מוואאאאאאאהההההההה שימי המשךךך
זה שאת כותבת מדהים כבר אמרתי..!!!
זה שהסיפור מה-מם גם אמרתי... 😊
אז ל-מה את מחכה???
המשךךךךךךךךךךך 😛 😛 😛
זה שאת כותבת מדהים כבר אמרתי..!!!
זה שהסיפור מה-מם גם אמרתי... 😊
אז ל-מה את מחכה???
המשךךךךךךךךךךך 😛 😛 😛
יווווו היילושששששששששששששששששש
איזההה פ333ה כוסיתתתתת הורססת אתת!!!!
חולה עלייייייייייך ייפיופהה!!!!!!!!
נשמה יפה שלייייייייייי, סיפורררר מדהיםםםם הורססס מהמממםםםםםםם
תמשיכי מההררררררר
וואי מאמי תמשיכי סיפור מהמם...
אויייי כפרה עלייך תמשיכייייייייייייייי
איזה סיפור מדהיםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם!!!
הילו'ש המשך דחוף מאמי!
גיא יצא מהבית של שירן כולו מבואס ומאוכזב..."אוף חשבתי ששירן אחרת..כנראה שטעיתי.." אמר באכזבה.
"גיאאא בוא רגע אני צריכה אותך דחוףף!!" גיא הסתובב ולא הבין מי קורא לו... מישהי לא מוכרת התקרבה אליו... "מי זאת..?" שאל. "בוא שנייה..." גיא היה סקרן אז הוא התקרב לאותה מישהי.. "מה את רוצה?" "אני רוצה לדבר איתך.." "מי את בכלל?" "אהה חח נכון.. אני רונית , אני חברה טובה שלי שירן.. עכשיו לשירן את האומץ להגיד לך את זה אבל היא לא רוצה אותך באמת..." "זה בסדר אני יודע.." "לא אתה לא מבין היא ממש מתעבת אותך.. מה , מה אמרת?" "אמרתי שאני יודע.... שירן מתביישת בי... זה בסדר , את יכולה ללכת.." "יופי מעולה.." שמחה לה רונית. גיא הסתובב והלך לו.. הוא ניזכר בכל הרגעים היפים שהיו לו עם שירן ולא האמין שהכל היה שקר אחד גדול.. ששירן בכלל לא אוהבת אותו , שהיא סתם משחקת בו..."אין לי את שירן , כבר אין לי על מה להשתנות , הכל היה סתם בדיחה שלה.." אמר ובעט בקופסאת קרטון שהייתה שם.. "אוחח איך יכלתי להיות כזה מטומטם?! אוףף אני האמנתי לה , התאהבתי בה , הייתי מסוגל לעשות בשבילה הכל.. והיא.. היא בת זונה!!!" . גיא הלך לחבר שלו אבי , לפרוק עצבים.. "מה המצב אחי? למה אתה ניראה בדאון?" "סתם אחי מצב חרא...."
"וואלה.. רוצה משהו שירומם לך את המצב רוח?" שאל אבי וקרץ לו... "מה אתה מציע?" "איזה ג'ויינט נחמד... זורם לך?" "וואלה אחי מתאים לי.." "אני מכין לך משהו.. תהיה בעננים.. תשכח מהכלללל!!" "זה בידיוק מה שאני צריך!!"...
לביינתים שירן בביתה...הסתובבתי בחדר והלכתי הלוך ושוב , הלוך ושוב , לא יכולה להרגע... אוף למה אתה לא עונה לי גיא אוחח איפה אתה?! למה אני מתביישת בו באמת אני לא מבינה את עצמי!! מה אני שואלת אנשים אחרים מה לעשות?? אוףף ממתי איכפת לי מדעות של אחרים?
ודווקא איתו.. עם גיא , המושלם שלי... אני כזאת מטומטמת! אני חייבת למצוא אותו בכל מצב...לקחתי מפתחות ואת הפלא ויצאתי מהבית לכיוון ביתו של גיא... כל הדרך חשבתי מה להגיד לו ואיך לנסח את זה..
"אממ גיא תיראה זה לא שאני מתביישת בך פשוט זה החברים שלי הם.. אוףף זה לא טוב!! אולי... גיא אני אוהבת אותך ואני מצטערת אם גרמתי לך לחשוב אחרת כי.. אוחח גם זה לא טוב!! אוףף מה אני אגיד לו?!" כמעט פרצתי בבכי....
בום!!!! שמעתי בקבוק מתנפץ , הסתובבתי לאחור.. "גיא?!"
HiLaC, אוףףף מאמי למה כזה קצר?? :cry: :cry: :cry:
אני במתח תמשיכי מהר
יאוווווווו דחוף ה=מ=ש=ך יאווו איזה סיפור מאלףףףףףף
נטללליייי, יצא לי ככה קצררר :cry:
סיווני_בסטלה, עוד מעט יהיה המשך בובה אני פשוט עיפה היוםםם!!!
המששששששששששךךךךךךךך אלוהייייייייייייייייייייייים אמל'הה איזה סיפורר זונהה יאווו
תמשיכיייייייייייייייייייייייייייייייייייי מואהה
בלולייייייי
יואווו מאמיי שליייייי שימייי המשךךךךךךך
סיפורררר מדהיםםםםםם
מתה עלייך מואאאאאאאאאאאאאאאאאאאאה
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: