פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי
פורומים פורום צעירים 18 ומטה פורום אהבה כללי אהבה עיוורת , סיפור חדש..כנסו :)...

אהבה עיוורת , סיפור חדש..כנסו :)

✍️ HiLaC 📅 07/10/2004 23:34 👁️ 38,978 צפיות 💬 1,365 הודעות
← חזרה לפורום עמוד 6 מתוך 92
יווווווווווווו את חייבת חייבת חייבת חייבת לעשות המשךךךך אבל מזה מהר בטיל
אני מתה פה
אוףףףף הילה למה כזה קצרר???

שימי המשךך יפה שלי אנחנו מתות פההההה
איזה דפוקה חברה שלהההה מה היא לא מבינההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההה
"גיא..?!" "מהההה?" "גיא אתה בסדר תגיד..? מה יש לך אתה ניראה כאילו אתה הולך להקיא.." "מה קרה פתאום איכפת לך ממני???" "מזאת אומרת אני אוהבת אותך!!" "חח כן בטח.." גיא התקדם אליי והוא כמעט ונפל רצתי אליו ותפסתי אותו.. "פיי אתה מסריח מאלכוהול.. וואי והעיינים שלך אדומות!!!!" "חח זה בגלל שעשינתיי!" "מה? אבל חשבתי שאמרת שאתה מפסיק בשבילי!!!" "חח שהיינו עוד ביחד.. אבל עכשיו אנחנו כבר לא.." "מה? למה אנחנו לא ביחד?" שאלתי בכעס. "כי את שיקרת לי כל הזמן הזה.. ושירן אוחח את לא ידע כמה אני אוהב אותך... אותך תמיד אהבתי אהובהההה נישבעתי באהבתנו שנאהב שכחת כמה אהבתי חום הענקתי ברגשות פגעת!! פגעת , שירן.." לא הבנתי למה גיא מתחיל לשיר לי עכשיו ולמה הואא חושב ששיקרתי לו.. "גיא מאמי , אתה לא יודע מה אתה אומר! אני מבינה שאתה קצת מסטול... מחר נדבר ותיראה שאני אוהבת אותך ושלא שיקרתי לך!" "דיי דיי תפסיקי לשקר לי , גם עכשיו את ממשיכה? לפחות שיהיה לך את האומץ לבוא ולהגיד לי את האמת בפנים ולא לשלוח את חברה שלך לעשות את זה..!!!" "מה חברה? רונית דיברה איתך.??" שאלתי מיד. "כן...היא דיברה איתי.." "מה ,מה היא אמרה לך?" "היא אמרה לי שאת לא אוהבת אותי וש.." גיא לא יכל יותר , הוא נשבר והתחיל לבכות... הוא התייפח מכאב..לא יכלתי לראות אותו ככה.. "ושאת מרחמת עלי ואת בכלל לא אוהבת אותי ושהכל היה שקר אחד גדול... ואני אוהב אותך שירן כל כך אוהב , לא האמנתי שתישברי לי ככה את הלב.." "גיא כל מה שהיא אמרה לך זה שקר אחד גדול ,אני אוהבת אותך! היא פשוט לא מקבלת את הקשר בינינו... אני אוהבת אותך כל כך..." גיא ניגב את דימעותיו והתרחק ממני. "את אוהבת אותי באמת?" "כן!!" "אז למה את מתביישת בי?!" "אני טיפשה אני מטומטמת! נתתי לדעות קדומות של אנשים להשפיע על מה שאני מרגישה אלייך , אבל אני לא מתביישת בך גיא! אני אוהבת אותך כמו שאתה!!" "אז למה שלחת את רונית??" "לא שלחתי אותההה!! היא באה על דעת עצמה.." "חח ואת מצפה שאני יאמין לך? על מה התערבת איתה למה?" "תגיד לי מה אתה בסדר? מה אתה לא מבין?! אני א-ו-ה-ב-ת אותך!!!!!" "טוב שירן את השקרים שלך תלכי למכור למישהו אחר...ותזוזי מהדלת , אני רוצה להכנס הבייתה!" "לא אני לא אזוז!!!" חסמתי לגיא את המעבר... "שירן מספיק להיות ילדה קטנה אני עייף אני לא יכול ולא רוצה להתמודד איתך עכשיו....." "אני לא זזה מפה עד שאתה לא אומר לי שאתה סולח לי!!" "אני סולח לך עכשיו תני לי לעבור!" "בטוח?!" "כן כן!!" "יופייי!" התקרבתי אליו בכדי לנשק אותו אבל הוא זז... "זה שסלחתי זה לא אומר שאני רוצה אותך חזרה.. לילה טוב שירן!" גיא הזיז אותי ונכנס לבייתו... הדלת נסגרה ואחרי כמה שניות האור בחדר שלו נדלק.. התיישבתי על המדגרות בכניסה של בייתו.. לא האמנתי שרונית באמת הלכה ודיברה איתו וושגיא ניפרד ממני בגלל זה.. היא תשלם על זה ביוקר.. אבל קודם אני חייבת לעשות משהו בשביל לזכות חזרה בגיא....מיהרתי חזרה לבייתי , כל הלילה גזרתי וצבעתי , הכנתי כתבתי , סידרתי הדבקתי עד שבסוף זה יצא מושלם.. "אחרי הדבר הזה בטוח גיא יסלח לי.." הייתי מרוצה מהתוצאה והלכתי לישון....
למחרת בבוקר הלכתי מוקדם יותר לבה"ס וסידרתי לגיא את ההפתעה..תליתי את השלטים שהכנתי , ניכנסתי לכיתה שלו ושמתי לו על הכסא את המכתב האישי שלו...מיהרתי לחדר רדיו בשביל למצוא שם את אחד השדרנים וביקשתי ממנו טובה קטנה.. הוא נענה לי ברצון והכל היה מוכן.... רק גיא היה חסר...
בידיוק ב8:10 גיא נכנס בשער בה"ס.. הוא ראה התקהלות של ילדים סביב השלט שלי והתקדם לראות מה רשום שם.. הוא התקרב לשלט וכולם הסתכלו עליו.. "הינה זה הוא.." לחש אחד הילדים , והשני הצביע עליו.
גיא לא הבין על מה המהומה.. הוא התקדם עוד טיפה לעבר השלט וקרא......
קרא מהה????????????....
8O

חחחחחחח באמצע המתח את עוצרתתת לייייי חחח די את רוצה שאני ימותתת???

כפרה עלייך חיים שלי נשמה המשך דחוףףףףףףףףףףףףףףףףףףףף
ווווווווווואייי ייפה שליייי, נשמה שליייייי אחוווותיייייי
תמשיכיי, סיפוררר מעלףףףף שיהיה כמו הקודםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם!!!!!!!
חייחייחיי
נווו הילהההה, הרגת אותנו ממתחח!!!
רוצייםםם המשךךךך

ושוב
המשך
המשך המשך המשך
המשך המשך המשך
המשך המשך המשך
ההמשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך!!!! 😁
המשךךךך...
8O 8O 8O 8O
HiLaC, תמשיכי מאמי סיפור מהמם
יאאאאאאאאאא

איזה סיפור פ33ה

תמשיכי הילה אני רוצה לדעת המ ההמשך.....

😁
זרובבלה, חח בשביל מה תבואי לקרוא שוב את הסיפור אם לא יהיה מתח?? חולה עלייך יפיופה!!
מתוקה_כמו_השטן, אני מקווה שהוא ישתווה לקודם......

ודרך אגב ההמשכים נהיו קצת יותר ארוכים פשוט הדף יותר רחב... :roll:


גיא לא הבין על מה המהומה.. הוא התקדם עוד טיפה לעבר השלט וקרא......
"גיא.. אומרים שכשאלוהים ברא את האדם הוא ברא אותו עם: 2 ראשים, 4 רגליים, 4ידיים, ו-נשמה אחת.
כשבני האדם הרגיזו את אלוהים הוא הטיל ברק שחצה את האדם לשניים.
כך שלכל אדם יש: ראש אחד, 2 ידיים, 2 רגליים, ו-חצי נשמה.
מאז מסתובבים בני האדם בעולם בחיפוש אחר החצי נשמה השנייה שלהם , אני כבר מצאתי את שלי.. גיא אני אוהבת אותך ואני מצטערת.. שלך לנצח שירן..." "וואי מזה הינה יש פה עוד שלט..." אחד הילדים אמר וגיא הלך לראות מה כתוב בו.. "גיא , נוש שלי...אני רק בנאדם , גם אני יכולה לעשות טעויות בבקשה תסלח לי ותהיה שלי לנצח אני א-ו-ה-ב-ת אותך!!! שירן..." גיא הוריד את ראשו ולא ידע מה לעשות.. הוא לא ידע אם שירן משחקת בו שוב או שהיא באמת אוהבת אותו.. כולם עמדו בשקט וחיכו לתגובה שלו , אך גיא לא נע..
נעמדתי מולו וכמו בסרטים כולם זזו הצידה.. נעמדנו אחד מול השני במרחק די גדול... "בוקר טו לכל תלמידי בה"ס אלון , התחלנו את השידור היום באופן מיוחד בבוקר בגלל בקשה של מישהי מאוד מיוחדת... גיא , תדע שהבחורה מאוהבת בך מעל הראש והיא באמת מצטערת על מה שהיא עשתה...אחי אתה אוהב אותה , תסלח לה מילה שלי...והינה השיר בשבילכם זוג אוהבים...." "עוד הריח שלך עליי מאתמול...." גיא הסתכל עליי וחייך , פשוט חייך את החיוך המושלם שלו.. הוא התקדם אלי ואני רצתי עליו וזינקתי עליו התנשקנו נשיקה כזאת לוהטת וכולם מחאו לנו כפיים... הוא חיבק אותי והניף אותי באוויר... "נושי שלייייי!!!" "אוחח אני כל כך אוהבת אותך!!" "אני לא מאמין שעשית את כל זה בשבילי..." "זה כלום מאמי , באמת.. עכשיו הדבר האמיתי.." "חח יש עוד הפתעות?!" "חח כן!!" אחזתי בידו של גיא והובלתי אותו לעבר החצר הגדולה.. "מזה לאן הולכים..?" "תסמוך עליי מאמי..." "חח טוב.." ניצבתי מול כל החברים שלי יד ביד עם גיא... "כולם , אני ורצה להודיע לכם משהו.." כולם הסתובבו בבת אחת אליי.. "מה קרה שירן?" "מה הוא עושה פה??" שאלה ענת. "הוא.. זה גיא! וגיא הוא חבר שלי... אז אני מצפה שתיתנו לו קצת כבוד ותכבדו את זה ולא תנסו להפריד בינינו כמו אנשים מסויימים..." הסתכלתי על רונית במבט רצחני והיא השפילה מהר את פנייה.. "מה על מה את מדברת?" שאל נתי. "כלום זה בסדר , מי שצריכה מבינה..." "אוקיי.." השיב. "טוב אז זה הכל , אנחנו היינו פה.." הלכנו מכל החברים שלו וכולם היו המומים , אף אחד לא הוציא מילה ולא היה לי ממש איכפת..
"לא היית צריכה לעשות את זה!" לחש לי גיא.. "שטויות , הם לא שווים אותך.." "אחחח כמה שאת מדהימה ,את פשוט מלאך..." "תודה נושנושון!!" "חח מזה גיוונים?" "חח כן!!" השבתי. "אז אני אקרא לך.. נושנושית!" "יאא שלך יותר חמוד 😢 " "חח אבל בינינו את יותר חמודה!" "חח לא אתה יותר.. " "חח את יותר!" "אתה!!!" "טוב הפעם את תנצחי כי פעם שעברה הבאת לי חיחיח" "חח יופי כמו שצריך!" "אז מה את באה נעוף מפה?" "מה כאילו להבריז..?" שאלתי קצת מפוחדת.. "חח כן!" "אה..." לא ידעתי מה לעשות לא רציתי להתחיל להזניח את הלימודים ולתת לכולם סיבה להגיד אמרתי לך!! אבל פאק זה החיים שלי! "אם את לא רוצה זה בסדר.." "לא לא.. אנחנו צריכים לחגוג את זה שחזרנו!" "חחח אז סבבה..בואי נתגנב החוצה.."
"חח איך נצא בלי שהשומר יראה?" "חח נטפס!" "מה?!?! השתגעת?? אני לא מטפסת!!!" "חח נושי שלי מה את דואגת אני יעזור לך..!" "אבל נוש.. " "אל תידאגי , אני בחיים לא ייתן למשהו לפגוע בך..סומכת עליי?" "בעיינים עצומות!" השבתי ונתתי לו נשיקה קטנה.. "חח יאללה בואי.." גיא לקח את ידי והתכופפנו מעט בשביל שהשומר לא יראה..גיא הסתובב אליי וסימן לי להיות בשקט.. חייכתי אליו " אני מרגישה כמו בסרט של גיימס בונד.." "חחחח יחמודה!! בואי השטח פנוי חח.." התקדמנו מעט לעבר השאר גיא התחיל לטפס עליו... "שירן וגיא לאן אתם חושבים שאתם הולכים בידיוק?!" אני וגיא קפאנו במקום....
וואייייייייייייייייייי הזוג יונים האלה מזכיר לי עד כמה אני מאוהבת באהובי כל יום יותר ויותררר!!!
טוב אנשים מתוקים שלי אהובי אצלי בסלון אני הלכתי לטרוף אותו בנשיקות והילו'ש אהובתי סיפרררררר מדהיםםםםםםםםםםם כישרונית מתוקההההההה שליייייייי!!!!!!!!

שלך... מישל אורפז!! :biggrin:
אהבה_ממבט_1, חח תודה יפיופה ותהנייייי אני גם רוצה לטרוף את אהובי בנישיקות.. :cry:
QUOTE אהבה_ממבט_1, חח תודה יפיופה ותהנייייי אני גם רוצה לטרוף את אהובי בנישיקות.. :cry:


גמני רוצה... :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:




יפה שלי סיפור מ=ע=ל=ף

שימי המשך ואחר א===ר===ו===ך===!!!

מטורפת עליךךך מווואאאהה
יוווווווווו הסיפור שלך פשוט מדהיםם..
אני חייבת המשך ודרך אגב, אמרת שכתבת עוד סיפו אני רוצה לקרוא!!!
איפה זה?!
sss444, בפורום הזה קוראים לו "באהבת אמת רגש לעולם לא מת..." אני מקווה שתאהבי.. :biggrin:

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך