פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי
פורומים פורום צעירים 18 ומטה פורום אהבה כללי אהבה עיוורת , סיפור חדש..כנסו :)...

אהבה עיוורת , סיפור חדש..כנסו :)

✍️ HiLaC 📅 07/10/2004 23:34 👁️ 39,054 צפיות 💬 1,365 הודעות
← חזרה לפורום עמוד 47 מתוך 92
מאמי המשךךך ומקווה שהכל יסתדר לך
אממ תגידי לאמא שלך שהיא צכה לסמוך עליך..
מקווה שהכל יסתדר..

בהצלחה..


והמשך בקשההההההההה
סורי על העיקוב,אבל כמעט וסיימתי את העבודה! 😛


"זה גיא... הוא.." "גיא???" שאלתי מיד. "כן גיא.." "מה קרה לו?" "הוא....." היא התקשתה לדבר אך אני לא הפסקתי ללחוץ. "הוא היה פה.?" שאלתי בבהלה.. " לא שירן , הוא מת....."
"מההההההההההההה?!?!?!" שאלתי בהלם. "אמא שלו היא הייתה פה...חיפשה אותך , בכתה צעקה לא הבנתי מילה ממה שהיא אמרה..." היא לקחה נשימה עמוקה והמשיכה לספר.. "תפסתי אותה וטילטלתי אותה שתגיד לי מה היא רוצה ,ואז היא נישברה , בכתה וסיפרה לי שהוא מת..." "גיא מת?" לחשתי.
"כן , היא התחילה להאשים אותך ,שרק בגללך הוא עזב את הבית ,בגללך הוא מת..." "בגללי?" "כן.. הוא מת ממנת יתר..." דימעה זלגה מעיניי.. גיא מת ואני אשמה!! "לא שירן , את לא אשמה!!" נתי קפץ מיד. "זה נכון זה באמת בגללי..." השבתי. "הוא באמת ניראה מדוכא בזמן האחרון מאז שעזבת.." הוסיף אורי. הבטתי בו ומילותיו הידהדו באוזניי.. אני אשמה ,אשמה.. אני הרגתי את גיא!! "לאא די די אל תחשבי ככה,זה הוא שהיה מכור לסמים , הוא זה שהכיר לך את העולם הזה...את לא אשמה בכלום.."המשיך נתי. "אבל בגללי הוא המשיך בו , בגלל הוא עזב את הבית." "ואת עזבת את הבית שלך בגללו..!" נתי לא הרפה. "כן אבל.." "שום אבל , תכניסי לך היטב לראש שאת לא אשמה בכלום, לו הייתה את השריטה.." שתקתי לא ידעתי מה להשיב , לא ידעתי איך אני אמורה להגיב.. אני אמורה להרגיש הקלה? כי הוא פגע בי המון... אני אמורה לבכות? אני אמורה להתאבל? אני רק יודעת שהדמעות פורצות ממני ללא הרף ואינני מסוגלת לשלוט בהן..
"שירן אני חושב שכדאי שתעלי לחדר לנוח קצת.." הציע נתי. "כן גם אני חושב..לכי תנוחי לך קצת.." הוסיף אורי. "כן..." קראתי ועליתי במדרגות אל חדרי..
"אלוהים זה הדבר האחרון שהיא הייתה צריכה עכשיו..." קרא נתי ביאוש. "כן , חבל היא דווקא התחילה להתקדם יפה בתהליך השיקום.." "אני יודע אורי . אני רק מקווה שהיא לא תאשים את עצמה באמת במה שקרה לגיא , אי אפשר לדעת איך היא תקבל את זה , שירן היא בנאדם מאוד רגיש..." "נכון..." אמא של שירן הסכימה. "אמא של גיא ממש הפחידה אותי , מסכנה ריחמתי עליה.. אני יודעת מזה לאבד את הילד שלך.. היא מאשימה את שירן בהכל.. בהכל..." "זה טיבעי שהיא תאשים אותה מאשר לראות כי הבן שלה אחראי להכל... גיא התעלל בשירן , פיזית ונפשית... היא רק שתקה וספגה את הכל.. ועכשיו היא מרגישה שוב אשמה אני לא רוצה שהיא תחזור על אותן טעויות..." אמר אורי. "סליחה מאיפה אתה יודע על כל הסיפור?" שאלה האמא מבולבלת. "אוי איזה חוצפה מצידי , שכחתי להציג את עצמי אני אורי..." "אורי..? אורי זה שעזר לשירן??" "כן..." אמר בבישנות. "אוייי אני לא מאמינה!! אנחנו חייבים לך כל כך הרבה!!!"
"שטויות , חח זה מה ששירן אמרה , היא הזמינה אותי לפה לארוחה שאני אכיר את כולכם ..." "נו בטח , זה כבוד גדול להכיר אותך , בוא תשבו באמת אתה ונתי ותאכלו משהו..." "לא לא, זה בסדר אני חושב שאני אלך... תגידי לשירן שתבוא מחר למתנ"ס באותה שעה.." "למתנ"ס?" שאלה האם. "חח כן,שכחתי לציין שירן מרצה אצלי בקבוצה את עבודות השירות.." "באמת?? איזה עולם קטן.." "חח נכון...טוב אני ממש חייב לעוף..." "ביי" קראה האם. "נתי,תשמור עליה טוב.?" "אל תדאג,סמוך עלי..." אורי קרץ לנתי ויצא מהבית , נתי נישאר עוד קצת עם אמא למטה במטבח מנסים להבין איך כל זה קרה...ואני... אני יושבת בחדר מנסה להסין מה עשיתי כל כך רע בעולם שאני כל הזמן סובלת,כל הזמן ניפגעת,כל פעם פוגעת... בשביל מה אני קיימת בכלל????
מרגשששש איזה סיפור יפה זה תמשיכייי מהר
תמשיכי בבקשה יואוו זה סיפור מ=ה=מ=ם !!!! 😊
ססססססססססססססוווווווווווווווווווווווווווווףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףף

אלוהים אני מתה!

איזה סיפור אדיר!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



דיי נו תמשיכי! חחחחחחחחחח

בובה את גדולה!

😊 😊
הילה מאמי הסיפור שלך מדהים!!!!!!!
תמשיכייייייייי
המשךךךךךךךךךךךך
לוב יו בובה!!
מואאאאאאאאאה(:
המשךךךךךךךך
מהמם המשךך
אויי איזה סיפורררררררררררר פצצה מאמי ממש אהבתי
יאללה נשמה המשךךך
היא לא אשממממממממהההההה..
מסכנהההההה 😢 😢 😢

מעניין מה יהיה.. שימי המשך שנוכל לדעת
וואי איך ידעתי שזה יהיה ככה!!!
עכשיו שירן תרגיש נקיפות מצפוןןןןןןןןן!!!

ת=מ=ש=י=כ=י!!!


ואיי הילהה מאמיי
עכשיו קראתי את כל הסיפור מהתחלהההההההההה
איזה סיפור יפההההההההההה
תוסיפייי המשךך הוא מעלףףףףףףףף. . . !!!

😁
עווודדד זה כזה מהממםם!! תמשיכי במתחחח
ואי איזה כישרוון את כותבת מהממםםםםםםםםםםםםם תכתבתי ספר חח..
ובקשה תמשיככככי זה מסקרןן

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך