שיהיה לך בהצלחה בעבודות...אבל אל תשכחי אותנו..
אל תדאגו לא ישכח.. אולי אני יעשה עכשיו המשכון קטן.. מואהההההההההההה
כל הילדים רצו אל הכיתה והתיישבו במקומותיהם חיכו שאני ואורי נכנס.... "טוב ילדים איפה הפסקנו פעם שעברה?" "באות ג' " "לא, לא בכתב גדולים!" כל הילדים השיבו בהתלהבות , עזרנו להם לדעת לקרוא נכון , בשיעורי הבית. והם כל כך רצו לדעת וללמוד זה היה מדהים..אורי היה כל כך סבלני איתם , עזר להם והדריך בהמון אהבה ,הסתכלתי עליו והסתכלתי עליהם . זה כל כך מספק לראות את החיוך שלהם והשימחה בעיינים כל פעם שהם מצליחים במשהו... "טוב ילדים לאסוף את הכל אנחנו כבר מסיימים...!!" "אוףףף!!"
נשמעה אנחה גדולה. "אל תדאגו פעם הבאה נשתדל לבוא יותר מוקדם ויהיה כיף!!!" עודדתי אותם.
"יששש!" הילדים החזירו את הכל למקום ויצאו מהחדר.אני נותרתי שם , מוקסמת... "חח שירני את רוצה להישאר לישון פה?" אורי ציחקק. "חח לא. אין אורי זה פשוט מדהים מה שאתה עושה פה עם הילדים.."
"תודה, אין זה כל כך כיף לעבוד איתם.. הם ילדים מדהימים.." "כן חבל על הזמן... אני שמחה שקיבלתי את העבודת שירות הזאת.. זה באמת גורם לך להעריך את החיים ואת מה שיש לך מסביב.." "כן, אני יודע בידיוק על מה את מדברת.. בגלל זה הצטרפתי לפה". "רעיוון חכם.." "חח תודה.. אז יאללה אני אזוז , את צריכה טרמפ הבייתה?" "חחח מזה טרמפ? שכחת שאתה בא אלי לארוחת ערב???" "חח נו באמת שירן , את לא חייבת!" "ששששששששש.... קדימה לאוטו....!!!" "חחחח טוב שיהיה ,אני באמת רעב קצת חח..."
"חח אל תדאג אתה תאכל את האוכל של אמא שלי אתה תתחרפן..." "חח סבבה..." רצנו למכונית ונכנסו פנימה במהרה. אותה מכונית שהצילה אותי , הינה אני שוב בתוכה.. כמה עברתי מהנסיעה האחרונה במכונית הזאת... תודה לאלוהים ששלח לי את המלאכים ששומרים עלי.. שחשבתי ע למלאך ישר חשבתי על נוני שלי. הרמתי את הטלפון וחייגתי אליו. "הלו?" "נוני שליייי" קראתי בהתלהבות. "שירנייי מה המצב נסיכה?" "הכל מעולהה!! איפה אתה?" "אני בבית מאמי.." "סבבה, תצא בחוץ עוד 2 דקות ,אנחנו באים לאסוף אותך.." "אנחנו?" שאל מבולבל. "כן אני ואורי.." "אורי??" שאל עוד יותר מבולבל. "חח אני אסביר לך בדרך..." "חח טוב מאמי שלי , אני יוצא עוד דקה..." "טוב מאמי ביי..." ניתקתי את הטלפון וחיוך התפשט על פניי. "חח מה קרה את כל כך מאושרת?" "חח כלום.. החיים פשוט יפים..." "חח אני שמח שאת סופסוף מבינה את זה.." אחרי כמה דקות התייצבנו מול ביתו של נתי , הוא נכנס מהר למכונית וסגר את הדלת. "רגע רגעעע!!!" קראתי. "מה??" שאל אורי שנעצר. "חח תן לי לעבור אחורה לשבת עם נתי.." "חח יאללה מהר!!" "חח הינה ,הינה..." נכנסתי למושב האחורי וניצמדתי לנתי , נתתי לו נשיקה גדולה גדולה וחיבוק אוהב. "פשש בשביל מה זה?" "בשביל שאתה שלי.." "חחח שיהיו לך הארות כאלו כל יום...!!" "חחחחח טיפשון!" "קדימה ילדודס.. הגענו.." אורי חנה מול הבית שלי וירדנו שלושתינו מחוייכים , נכנסנו לבייתי.
"שלווםםםםם!!" קראתי בשימחה מחכה לשמוע את קולה העליז של אימי משיב לי חזרה , אח שום קול לא נשמע.. "אמא?" קראתי מבולבלת... "אני כאן.." שמעתי לחישה. התקדמתי לכיוון המטבח ומצאתי את אימי יושבת על הכיסא , תופסת את הראש שלה כאילו מתקשה להאמין... "אמא , מה קרה לך? את בסדר??"
"זה גיא... הוא.." "גיא???" שאלתי מיד. "כן גיא.." "מה קרה לו?" "הוא....." היא התקשתה לדבר אך אני לא הפסקתי ללחוץ. "הוא היה פה.?" שאלתי בבהלה.. " לא שירן , הוא מת....."
ווואיייי 😕
טוב מאמי תמשיכי מהר
וואי איזה יפה !!!!!!!!!!
תמשיכיייייי מהר פליזזזז
מההההההההההההההההההההההההה??????????????????????? הוא מת????????????????? יוווווווווווווווווו מצד אחד הוא היה מזה מגעיל והכל... אבל מצד שני די נקשרתי אליו כי הוא היה בכל הסיפור.... טוב מספיק שטויות- המשך!
וווווואו...... מת?.. טוב.. אחרי כול הסמים וזה.. אבל מאיפה לה לדעת?
וגם... איך אורי הכיר בכלל את גיא אם הוא כזה שאוהב לעזור... איך יכול להיות שהוא חבר של גיא?.. חח... סתם שאלות שעלו לי.. תעני לי עליהם כשתקראי אותם!
תכתבי המשךך
יאאאא אי'מלההההההה מיסכןןןן גיאאאאאא........אני מרחמת עליו למרות הכלל
חחחח ניכנסתי לזה.....!!
טובב תמשיכיייי בייוששש
בתתאלוששששש
מת???????
בגלל כל הסמים האלה...
😕
מההההההה מהמהמהמהמהמהמהמהמהההההההההההההה מהההה מההההה מת?!
😢 אהההה..... מת? 😕 😮 😯 😕 😕
אני מחכה להמשך לפני שגם אני אמות פה. ובהצלחה בעבודות...
המשך.........
מת?!?!?!
סבאאאא חחחחחח 'אמא זה ישן...'
חחחחחחחח כפרה עלייך דחוף המשךך לפני שאני ימות ביחד איתו
סיפואר מעלף יפיופה שליייייייי
דנדוש
למה מת??!!! כל כך מהר?!!!??? חשבתי שהוא יבוא אליה.......
דיייייייייי אני בוכההההההההה לא יכולה להיותתתתתתתתתתתתתתת
המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
פליזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזז!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
מהההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההה???????
הוא מתתתתתתתתתתתתתתת???????? ווואיייייייי!!!!!!!!
דווקא נקשרתי אליו אבל הוא היה גם מגעיל כזה!!! רק אל תגידי שהוא מת בגלל ששירן עזבה אותו!!! וואי חחח יהיהו נקיפות מצפוןן!!
ה=מ=ש=ך