אויי איזה יפהההההההההה
המשךךךךךך דחוףףף
הילה נשמתי מה זה אהבתי את ההמשךךךך יצא סוףףף !!!
תמשיכי אני סומכת עלייך שתכתבי משהו יפה....
חולה עלייך! 😛
אין על מה נשמההה שליייייייייייייי!!!!
תעי טובה ושימי לי המשך למה אני במתחחחח.........😊
אין זה סיפור משוט מהמם!!!
ה=מ=ש=ך
איזה שיפור סופניייי
תמשכייי מהר פליזזז
וואיייי תני המשך פלייזזזז
מתה על הסיפור שלך!! 😁
מואהההה ג'ויה
יואוו איך התמכרתי לסיפור... חחח 😂
שימי המשךךךך........
המשך
המשך
המשך
המשך
המשך
המשך
נו מה אין המשךךךךך קדימה מאמי המממשךךךך
טוב נו יאללה המשךךךך מאמיייייייייייייייי
יאללה בובה תמשיכי!!!!!!
שיהיה פה קצת סדר בבלאגן, את מכניסה פה לסיפור יותר מידי דמויות
ואני מתחילה לחשוש פה!!!!!!!!
חחחחח סתם סתם
יאללה מותק, המשך דחוף!!!
😁 😎 😎 😊 🙄 😠
יפות שליייייי עכשיו נכנסתי מהעבודה אני מקווה להספיק להשים היום המשל כי קלטתי שקיבלתי כמה עבודות לחופש ועוד לא התחלתי אותן... חח לאב יו מואההההההההההה
אוווווווףף..
מזה רציתי המשך ככה לפני ששוב ביה"ס..
אז.. תעשי תעבודות אבל שימי המשך מחר כן?
ביי ביי