ואייייייייייי המשך דחוף.........ות'אמת לא נראה לי שגיא מת בטח יצוץ להם יום אחד לנקום חחחחחחחחח
הילההה יפונננת שליי!
י'מפתיעה בסיפור שללךךךך...המשךךהמשךך המשךךך... אני במתח פה ומתגעגעת אלייך
מה את נעלמת לי לכל היום!?!?!?....
דברי איתי בובהה..
מווווואההההההההה
וייי מה מת?~?~?~
😢
שימי המשך
אני הבנתי את הראש שלך הילה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
לפי זה שאורי אמר להם ילדודס אינ כבר מביהנ שהיא לא תתאהב באורי!!!!!!!!!
חה חה! עליתי עלייך!!!!!!!!!!!!! סתם סתם אני נשמעת כמו חולת נפש............
אבל אני חייבת להודות הצלחת להפתיע פה עם הקטע של גיא!!!!!!!!!!!
תמשיכי בובה אני מסוקרנת רצח!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
😊 😊 😊
הצלחתי להפתיע אתכן??? חחחחחח אמרתי לכן שאתן לא תדעו מה יהיה ההמשך... חחחח
אני מבטיחה לכתוב המשך מחר עכשיו רק נכנסתי מהעבודה , אני שפוכה מתה.. וקצת מבואסת.... :'(
אוהבת אתכן יפות שלי.. תודה על התגובות..מואההההההההההההה!!
למה מבואסת מתוקה?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!
יפה שלי תאמיני לי הכל יסתדר!! מבטיחה לך רק תהיי חיוביייייייייית!!!!!!!!!!!!!
מתה עליךךךךךךךךךך כוסית שלייייייייייייי
איי הילה הילה..
מה יהיה איתך תגידי... אני מחכה להמשך ואת אומרת לי מחר..
חחחחחחחח סתם בובה..
מה קרה למה את מבואסת???? :/
ספי לנו ושימי המשך..
אז בואו אני אספר לכם על הטרגדיה הקטנה שלי חח..
אתמול חזרתי לחבר שלי אליאור כפרה עליווווו. ועכשיו אנחנו גרים בערים שונות ואני עובדת כל השבוע אז הזמן היחידי שיש לנו להיות ביחד הוא שישישבת ובגלל שאין תחבורה הוא חייב לישון אצלי.. (חוץ מהעובדה שזה כיף חח) ורבתי עם אמא כי היא לא מתלהבת מהרעיון שהוא ישן פה..
לביינתים היא לא מסכימה , אני מקווה שהיא תשנה את דעתה אם לא אנחנו כנראה ניפרד שוב :'( :'( :'(
מה???? מה מת עכשיו?!? 😮
יוו תעשי המשךךךך 🙄
אלל תתבאסיי! תגידי לאמא שלך שאין לה מה לדאוג ושאין לך הזדמנות אחרת לראות אותו!!
אוףףףףףףףףףףף 😢 למה אין המשך??? 😢 אני רוצה המשךךךךךךךךךךךךך דחוף דחוף דחוףףףףףף
אחותי אני לא יודעת מה להגיד לך..........................
עוד לא הייתי במצב כזה וקשה לי להזדהות
אבל אומרים שהמרחק רק מגדיל את האהבה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
אז אל תוותרי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ומותק, עכשיו בלי קשר:
ת===מ===ש===י===כ===י===!!!!!!!
😛 😛