יאאאא איזה יפאאאאאאא
המשךךךךךךךךךךךךךך
"טוב בוקר טוב , היום הצטרפה אלינו חברה חדשה.. תכירו כולם זאת שירן..." קמתי ממקומי והבטתי סביב
"היי" לחשתי. כולם הביטו בי במבטים בוחנים ,מנסים להבין מה ילדה קטנה כמוני עושה שם... האנשים בקבוצה היו במצב הרבה יותר גרוע משלי... "טוב אז איפה הפסקנו אתמול?" המרצה המשיך בהרצאתו והקשבתי לו ,כמו מהופנטת.. "פסססס" שמעתי קול ולא הבנתי מי קורא לי. "פססס" שוב הסתובבתי לאחור
"חחח מה את לא שומעת?" "חח הייתי מרוכזת במה שהוא אמר.." אה. הוא משך כיסא והתיישב לידי."מה ילדה קטנה כמוך עושה פה..?" "חח מה ניראה לך? חוג?!" "חחח לא יענו מתי הספקת?? את ילדונת..."
"כן אני יודעת..." "מה ההתמכרות שלך?" "אקסטה, אל.אס.די..." "אהה סמים קלים.. אפשר להתמכר לזה בכלל??" "חח כנראה שכן..." "פשש טוב לדעת.." "מה שלך?" שאלתי בעיניין. ""שלי.." הוא הפשיל את שרוולו והראה לי יד מחוררת.. " שלי זה הכי כבד... הרואין.." "וואוו... ועוזר לך להיות פה?" "כן פחות או יותר , למרות שתמיד יש את הרצון לחזור לזה את יודעת..." "כן אני יודעת בידיוק על מה אתה מדבר..."
"טוב חברים זה הכל להיום ניפגש מחר ונדבר על נושאים חדשים..." "טוב הפגישה הסתיימה אם את צריכה משהו אני פה..." "תודה .. אבל רגעעע!!" קראתי בידיוק לפני שהוא יצא מהדלת. "כן?" הוא הסתובב חזרה.
"איך קוראים לך?" "אהה איזה טיפש אני לא הצגתי את עצמי... נעים מאוד אני שי ואת?" "אני שירן..."
"סבבה.. אז נדבר כבר.. להתראות.." "בייי" הוא חק מהחדר לפני שהספקתי להגיד דבר נוסף.
חזרתי הבייתה , נתי ואמא חיכו לשמוע איך היה לי היום הראשון במוסד.. "היי חמודה שלי..." אמא הקדימה את פני. נתי התקרב ונתן לי נשיקה קטנה. "היי יפה שלי , נו איך היה?" "אממ היה בסדר גמור.." "מה מצאת עוד אנשים עם בעיה כמו שלך?" "חח אני נחשבת לסמים קלים, יש שם אנשים במצב הרבה יותר גרוע ממני... זה מדהים..." עייני נפקחו לרווחה וחשבתי על כל מה שראיתי היום... עולם שהייתי כל כך רחוקה ממנו אני עכשיו חלק ממנו , אני עוד אחת מאותם מכורים.... "והכרת אנשים חדשים?" אמא המשיכה להתעניין. "כן דווקא היה איזה אחד , שי, הוא ממש קשה , הוא היה לוקח הרואין.. הוא אמר שהוא יעזור לי אם אני אצטרך ממנו משהו..." "אהה אז בסדר.." "ואיך את מרגישה חמודה?" "בסדר , אני מניחה..."
"טוב אני יעזוב את שניכם לבד , ניראה לי ששירני לא כל כך במצב רוח לדבר..." ידעתי שאמא מבינה לליבי והודיתי לה על כך שהיא מבינה אותי ויודעת מתי להרפות... "את רוצה לספר לי..?" שאל נתי. "אני עייפה מאמי, ועדיין קשה לי להקל את הכל.. איכפת לך אם אני אספר לך אח"כ?" "בסדר נסיכה , מה שאת רוצה..."
"תודה אהובי". נשקתי לו קלות ועליתי לחדר....
פצצה תמשיכי מאמיי... תמשיכי
המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך
יפהההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההה המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
ואייייי איך אני שמחה שהם ביחדדד!!!! חחחח נכנסתי לסיפורר!! 😁
המשךךךך!!!
מואהההה ג'ויה
אויי נו עשי המשךך מאמי דחוףףףף בדחיפות
אין על הסיפור הזהההההההההההההההה
התמכרי אליו..
שימי המשךךךךךךךךך
[B][I][FONT=Arial][SIZE=1] המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךך אני רוצה המשךךךךךךךךךךךךךך ואי איזה סיפוור מעלףףףףףףףףףף מאמייייייייייייי יצאא לך משוו לפניםם .. תמשיכייייייייייייייייייי חח אני במתחחח של החייםםם 😕
אמא איזה סיפור יפה!!!
תמשיכייי מהר פליזזז
המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
המשךךךךךךךךךךךךךךךך
המשךךךךךךךךךךך
המשךךךךךך
המשךךך
המשךך
המשך
זה מהמם מאמי!!!(:
אוחחחח למה אין המשךךךךךך?!? 😢