לא אמרו לך ולא נראה לי שיגידו לך אבל יש הרבה כאלה...
עניתיייי וכןן אני עכשיו יכתוב המשך אם יפסיקו להציף אותי באייסי חח
כבר 11 עוד הרבה זמן??
חחח סתם כפרה עלייך...רק שימי המשך ומהררר..
בובה אני מחכה רק לך, אני עיייייייייייייייייייייייייפה
פליז תמשיכי..............!!
😯
מצטערת זה לא ממש ארוך פשוט אני באמצע שיחה חשובה... סורי.. מואהההההההההה!!!
אני ונתי רצנו לכיוון המטבח והתיישבנו לאכול. אמא הכינה פנקייקיםם שזה הדבר הכי טעים בעולםם
אני ונתי אכלנו בתאבון רב והורי היו מרוצים מהזיווג שלנו. "וואו , כבר מאוחר.." אמא הציצה בשעונה. הסתכלתי גם אני לראות מה השעה , כבר 11 וחצי.. לא כזה מאוחר.. "אולי תשאר לישון פה?" הציעה אמא לנתי. "אממ.." נתי היסס ,הוא הסתכל עליי מחכה לאישור , אני חייכתי. "אממ בסדר , למה לא?"
"ישששש" קפצתי על נתי וחיבקתי אותו. אימי חייכה , וניראה כאילו היא עשתה זאת בכוונה. חייכתי אליה חזרה לאות תודה ,איזה אמא מדהימה יש לי!!! סיימנו לאכול ועלינו לחדר אני ונתי. הצעתי את המיטה והבאתי עוד כרית בשביל נתוש. החלפתי לפ'יגמה ופתאום קלטתי שנתי עוד עם ג'ינס.. "חח חכה מאמי אני אביא לך משהו ללבוש.." "מה? מאיפה תביאי לי?? לא נעים!!" "שש לא נעים מת מזמן בעירק!! חחח כבר באה.!"
נכנסתי לחדר ארונות , סחבתי מכנס וגופייה של אבא והבאתי לנתי. "את בטוחה שזה בסדר??" "חח אם אני הלוותי מאחותך אתה יכול להלוות מאבא שלי ,מובן??" "חח בסדר בסדר, רק אל תתעצבני..." "חח רשעע!!" קפצתי עליו ונישכבנו על המיטה , התגלגלנו בה והתחלנו להילחם מלחמת כריות.. "אייייייייייייייייי נתיייי אני אפרק אותךך!!!" "חחח כן ,כן..." "בוםםם!!" זרקתי את הכרית על הראש של נתי. "וואי וואי אין אין עכשיו אני יראה לך מזה , בואי לפה חוצפנית קטנה!" "לאאא אמאללההההההה!!!" "בוםםםם!!" נתי זרק את הכרית אבל הוא לא פגע בי!! "חחח נה נה בננה.. לא פגעת ביי!!" "חחח את זה אנחנו עוד ניראה.." הוא המשיך לרדוף אחריי!! "סבאאאאאא!!!" התחלתי לצעוק. "חחחח סבא??" הוא נקרע מצחוק. "חח מה.. אמא זה ישן.."
"חחח אין אין אני פשוט אוהב אותך!!" "גם אני אוהבת אותך נוני שליי!" "וואי התעייפתי , את באה לישון?" הציע נתי. "כן ..." פיהקתי. נתי נכנס למיטה והרים את השמיכה כדי שגם אני אכנס , חייכתי והתגנבתי מתחת לשמיכה. ניצמדתי אליו וחיבקתי אותו חזק... הוא נתן לי נשיקה קטנה על הפה והוסיף לחבק אותי..
הרגשתי שהוא רוצה אותי... הכנסתי את ידי מתחת לחולצה שלו והרמתי אותה מעט בשביל להוריד לו אותה..
"לא צריך , את עברת הרבה. אני רוצה שניקח את זה לאט לאט.." הסתכלתי עליו במבט מלא הערכה , כמה בנים בעולם יעשו דבר כזה.??? נתתי לו נשיקה גדולה ומתוקה. "תודה מאמי...." לחשתי. אותו לילה הבנתי מהי המשמעות האמיתית של המילה אהבה. זה לא רק חיבוקים ונשיקות, זה לא רק להרגיש , זה גם לדעת להתחשב... כמו שנתי מתחשב בי , הוא הראה לי כמה הוא אוהב אותי...
איזה חמוווווווווודדדדדד הנתי הזה!!!
פי מיליון מהגיא הסתום הזה...
המשךךךךך
מדהיייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייים
😊 😊 😊 😊 😊 😊
וייייייייייייייייייי.. הילה זה החלק הכי יפה של הסיפורררררררר..
איזה יפה זההההההההההההההההה
מאיפה הכישרון תגידי??????????????????. אה???
חחחחח שימי המשך לסיפור המדהים הזה
וואייייייייייי איזה מהמם!!!!!!!!!
אני שמחה שעכשיו שירני מאושרת עם נתי....
אבל מעניין מה עם גיא והבחור שעזר לה והכל...
אין אני כל כך אוהבת את הסיפור שלך אין עליו מואהההההההההההההה
מחכה כבר להמשך!!!!! 😛
אוייי הרבה רבה הרבה זמן לא הייתי פה
והסיפור ממש יפהההההההה
פצצצהההההההההה
סוףףףף אין אני חייבת המשךךךךךךךך
הממשךךךךךךךךך ופליז שזה ייה היוםםםםם בקשה היום המשךךךךך
דייי איזה סיפור מדהים!!!
מאיפה יש לך את הכישרון הא?!
תמשיכייייי מהר 😊
הסיפור מדהיםםם והכישרון עוד יותר מדהיםםם..... שימי המשך היום בבקשההההההה
יאא איזה חמודדדד הנתי הזה!! אני גם רוצה בחור כזה.. 😍
תמשיכיייי יואווו התמכרתי לסיפורררררררררר
המשך
המשך
המשך
חחחחחחח