יפההההההההההההההההההההההההההההההההההההההה
איזה סיפור מדהיםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם
שימי המשך
הילה מאמווושששש!!!! מדהים מדהים ושוב מדהים..
ואנחנו חייבות להמשיך את שיחתינווו!!..
לאב יוווווווווו 😊
טוב הילה, הסיפור שלך פשוט מהממם!!!
אין הוא מזה יפה!!!
אני מתה עלייך!!
ואת חייבת, פשוט חייבת לשים המשךךךךךךךךךך!!!
ד-ח-ו-ףףףףףףףףףףףףףףף(:
וואייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייי
אני פשוט קוראת את הסיפור הזה מיום חמישי והתמכרתי!!! סיימתי לקרוא אותו רק עכשיווווווווווו הסיפור הזה פשוט ממכר!! אין הוא סופני!!
אין עליייךךךךךךךך י'מוכשרתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתת!!
המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך..
אין לי מילים...........
פשוט מדהיםםםםםםםםםםם
יורדות לי דמעות.......................
זה פשוט מהמםםםםם
המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
מהמם................. 😊 😊 😊
שום מילה אחרת מיותרת!!!!! 😁
🙄 🙄
מה קרה להמשךךך?? פליזזז תני המשך!
מואהההה ג'ויה
כמו תמיד הילה, את רק משתפרת מפרק לפרק (ולא חשבתי שזה אפשרי)!!!!!!!!!!!
לא סתם לסיפור שלך יש הכי הרבה צפיות ותגובות! את גדולה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ת---מ---ש---י---כ---י---!!!!!!!!!!!!!!!!!
😊 😊 😊 😊
sweetly, אני קראתי לסיפור "אהבה עיוורת" בגלל ששירן לא ראתה איך היא מזיקה לעצמה והלכה אחרי גיא , אהבה עיוורת..
ותודה על העצה מאמי..
וד"א אל תדאגי הסיפור ממש ממש ממש לא ניגמר... מואההההההההההההה!!!
אני שמחה שכולכן אוהבות את הסיפור שלי תודה אני מ-ט-ו-ר-פ-ת עליכןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןן
עוד מעט יהיה המשך... 😊
מאמי הסיפור מדהים!!
אבל מה עם המשך?...
והכי חשוב:
תדעי לך שאת כותבת סוףףף הדרך !!
אז שימי פס על מה שאומרים לך כי הכל מקנאות!!
(((ותאמינו לי כולם שכל מי אומר זה סתם זה מגעיל
ועוד כל מיני תגובות מגעילות זה רק מקנאות
ואני יודעת טוב מאוד מזה לסבול שפוגעים בך מקנאות)))
עוד מעט אומר היום?!?!?!?!!?!?!?!?!?!?!
כי אם כן אז אני מחכה פה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
שמאוהבת , מי אמר לי משהו כזה?? חח יכול להיות שפיספסתי??
וכן ההמשך הוא היום!!!!
הלו??????????????
HiLaC
גם אני כאן!!! יחס פליז!!!!!!!!