עודדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדד
בבקשההההההההההההה
זה כל כך יפה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
עוד עוד עוד!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
פליז!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
אמאאאאאאאאאא איזה סיפור סופנייייייי
אני מחכה להמשך תכתבי הכי מהר שיש
לאב יוווווווווו
זה 100מם!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
תמשיכי פליזזזזזזזזזזזזזזזז!!!!!!!!!!!!!!!! =[
יוווווווווווווווווו איזה סיפורררררררר....... איזה כישרון אתתתתת!!!!!!! שימי עוד המשךךךך
וואיייייי היא אוהבת אותוו???
המשך בפליזזזזזזזזז
מואההה ג'ויה
המשך!!!!!!!!!! 😕
המשך!!!!!!!!!! 😕
אני מחכה...... 😯
😊 😊 😊 😊
נו מה הולך פה ??????????
אין לנו המשך יותר????????????
זהו???????
נוווווו יאללללללללה המשך!
זה דחוף!
בובה אנחנו מכורים לסיפור שלך, עכשיו את חייבת להמשיך!!
חיחיחי
סתם סתם
יאללה מותק באמת עכשיו, אין לי כוח לחכות יותר!!! 😊 😊 😁 😁 😛
טוב שמעי מאמי
אני חדשה פה והרגע התחלתי לקרוא את הסיפור שלך
וגם סיימתי ונשמה את פשוט כישרון יש לך את זה את לא יודעת חח
לא יכולתי להפסיק לקרוא אותו אני איזה שעה יושבת עליו את חייבת להמשיך אותו!!!
"שירן ,אין לי כוח למשחקים.. תעזבי אותי!" "זה לא משחקים נתי , תחכה.." נתי הניף את ידו בתנועה של בוז והמשיך ללכת. "נתי , אני אוהבת אותך ,אל תלך!!!!"נתי הסתובב בבת אחת והביט בי. "מה אמרת??"
"אמרתי שאני אוהבת אותך נתי..." "את רצינית???" "כן , אני אוהבת אותך כל כך.. כל הזמן הזה אהבתי אותך , חשבתי שאני מאוהבת בגיא , אבל זה לא היה נכון. הייתי מאוהבת בסם לא בו... ואתה.. אני כל הזמן חשבתי עלייך , תדע לך לפני שהמצב ממש הידרדר אני כמעט באתי אליך , אבל גיא עצר בעדי..." "מההה?? אני לא מאמין..." "אני לא הודתי בזה בהתחלה ,אבל א"כ הבנתי שאני אוהבת אותך נתי , אני אוהבת אותך כל כך.." נתי התקרב אלי והביט בעייני, הוא עמד מולי ולא אמר מילה רק הביט בעייני.... התקרבתי אליו מעט , הוא רכן אליי והרגשתי את שפתיו נוגעות בשלי.. הרשתי לעצמי להיסחף דימעה זלגה מעיניו.. התנתקתי ממנו. "אתה בוכה??" "דמעות של אושר... את לא יודעת כמה זמן חיכיתי לשמוע ממך את המילים האלו.."
"אני אוהבת אותך , אני אוהבת אותך , אני א-ו-ה-ב-ת אותךךךךךךךךךךךךךך!!!" צעקתי בחוזקה ,הוא הניף אותי באוויר וסובב אותי , חיבקתי אותו חזק והמשכתי לנשק אותו....
"מה את צוחקת?" שאל בתמיהה. "סתם ניזכרתי בנשיקה שלנו אז בבה"ס... אתה לא יודע מה זה עשה לי אז.." "אבל אם ידעת שאת אוהבת אותי למה הלכת עם גיא..?" "אני לא יודעת.. גיא פתח בפני עולם אחר.. עולם של הזהיות בו הכל מושלם , העדפתי לחיות במציאות הזאת..." "ועכשיו..?" "עכשיו , אתה המציאות שלי..ואין דבר יותר מושלם מזה.." "אני אוהב אותך שירני שלי.." "גם אני אותך נתוש..." "אה אמ אה אממ.." אבא שלי השתעל כדי להתריע על בואו , הסתובבנו אליהם. "אז מה אנחנו רואים פה? זוג מאושר?"
"מאושר מאוד.." חייכתי אל נתי. "יופי , אני שמחה . אני יודעת שנתי בחור טוב!" קראה אימי. "נכון!" הסכמתי מיד. "חח טוב די , די אני מתחיל להסמיק.." "חחח חמוד.. קדימה ,בואו נלך כולם אלינו הבייתה ,נאכל ארוחת ערב , נחגוג את החזרה של שירן ואת ההגמלות.." "יאללה בכיףףף!!" קראנו אני ונתי והלכנו אחרי הורי לכיוון המכונית.
אחרי מספר דקות הגענו אל בייתי , עלינו אני ונתי לחדר שלי ואמא הכינה לנו לאכול משהו במטבח..
"אלוהים השבוע האחרון ניראה לי כאילו אני חי באיזה סרט..." "חח תבין במה אני חייתי כל הזמן הזה.." "אני מצטער מאמי , אבל את הבאת את זה על עצמך.. אני רק שמח שעכשיו את הבנת את הטעות שלך ואת רוצה לצאת מזה.." "כן מאוד! אתה לא יודע כמה חשבתי שהייתי במעצר לילה... אין פשוט ידעתי שאני חייבת להשים לזה סוף.." נתי ליטף את ראשי והצמיד אותו לעבר החזה שלו , רכנתי את ראשי עליו ושמעתי את פעימות ליבו.. הוא חיבק אותי והניח את ראשו על שלי.. הרגשתי את חום גופו ,את המגע הרך שלו.. זה הרגיש כל כך טוב.. מי צריך סמים שיש את נתי שמספק לי את אותה הרגשה משכרת וסוחפת.. חיחי חייכתי לי. "חח מה יש לך התחרפנת? את צוחקת לעצמך?" "חחחח כן השתגעתי.. בגללך!!! אני משוגעת עלייך!!"
"חחחח את מטורפת.." "אתה חתיך!!" "חחחחחחחחחחחחחחחחחחחח רואה סרטים הא?? יש לך מזל שאני מת עלייך..." "באמת יש לי מזל...!!" "אחחחחחחח אוהב אותך ,אוהב אותך.." נתי נישק אותי ארוכות , הרגשתי את הלשון הרכה שלו מעסה את שלי.. כל כך רך.. כל כך נעים...
"נתי שירןןן תירדו האוכל מוכן...!!" שמעתי את אמא קוראת לנו מלמטה.. "אוףף איזה עיתוייי!!" "חח בקטנה מאמי , אני מת מרעבבבב!!!" "יאא נוני שלי למה לא אמרת?? מהר מהר בוא נלך לאכול.." קמתי מהמיטה ויצאתי מהחדר , הסתובבתי לאחור והבנתי שנית לא אחרי , חזרתי לחדר וראיתי אותו עדיין יושב על המיטה...
"חח אתה נישאר פה? חשבתי שאתה רעב.." "איך קראת לי?" "מה?? איך קראתי לך..?" "נוני.." "חח מה לא טוב? רציתי שיהיה לך כינוי חיבה, ואתה נוני כזה...חיחיחי 😁 " "חחח אין אין את כזאת מתוקה אני יאכל אותךךךך!!" נתי קם מהמיטה ורדף אחרי "אל תאכל אותי ,יש אוכל מוכן למטההההההה!!!!" .
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח קרעת אותי עכשיווווווווווווווווווווווו
"אל תאכל אותי ,יש אוכל מוכן למטההההההה!!!!"
נשבעת לך הייתי פה ברצפהההההההההההההה!!!!!!!!!!!!! חחחחחחחחחחחחחחחחח.. זה היה טובבבב
יאללה בובה בא לי המשך המשך המשך המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך ומהרררררררר
או שאני יאכל אותך 😊
חחח סיפור ס-ו-ף!!!
תמשיכייייי ואל תתני לנו לחכות 😊
המשךךךךךךךךךךךךךךךךך
איזה יפאאאא
וווווווואוו!!!!
סיפוררררר מהמם!!!! קראתי את כולו... לקח לי מ-9 עד 12 בלילה!!!! ככה אני מול המחשב חיחי...
חשבת לשלוח אותו לאיזה תחרות סיפורים או לידיעות אחרונות.... נראה לי שככה תוכלי לפרסם אותו או מש'ו.... חח... הוא ממש טוב!!!
תקראי לו "רק כדור" או "הכול למען האהבה" או מש'ו כזה חחח... אבל איך שבא לך!!!...
סיפור מהמםםםם!!! אולי תכתבי סיפור המשך... על איך גיא מתנקם... אחרי כמה שנים שלשירן יש כבר ילדים מנתי וכול זה... יכול להיות מזה מעניין!!!!!
עצות שלי 😉
אביטל