יפוננתתת... מה נעלמת לי בובה!?!?!
את חייבת לספרר לייי....
ותמישייכיי ת'סיפור כולנו פה במתח!
מווווווווואההההההההההה
אוהבת אוווותךך
קדימה קדימה מאמי המשךךךך מהר מהממהמהמהמהמהמהההההררררררררררררררררררררררר חחח את כותבת מדהיייםםם אז יאלווש המשכיל'ה
יההה עדיין אין המשך? 😢
המשךךךך חחחח התמכרנו 😁
מואהההה ג'ויה
המשך המשך המשך........ אני דורשת המשך!!!!!!!!! חיחיחיחי 🙄 🙄
פליז. אני כבר מתה מסקרנות פה.......
😕 😕 😕 😕 😕 😕 😕 😕 😕
נו אני מתה מסקרנות יאללה המשך מאמי
שקעתי לי בשינה עמוקה והרגשתי יד מלטפת את פניי , התעוררתי בבהלה. "מה קרה לך מאמי??" שאל נתי.
"וואי הבהלת אותי!" "סליחה מאמי , פשוט את ניראת כמו מלאך שאת ישנה..." "חח אין אין אני פשוט לא יכולה איתך , אתה מושלם!!!" "חחח אני רחוק מלהיות מושלם..." "כן ,כן תראה לי משהו אחד לא טוב בך!"
"אממ... אני כוסס ציפורניים , יש לי אובססיה. אני לא יודע מתי לסתום את הפה לפעמים חח אממ.."
"חח זה הכל שטויות , אתה רואה שאתה מושלם!! אתה המושלם שלי..." התקרבתי אליו ונתתי לו נשיקה ארוכה ומתוקה. "מה ,מה השעה?" "אממ.." נתי הציץ בשעונו. "4 וחצי.." "מההה , שיט שיט , אני היום מתחילה את העבודות שירות!!! וואי אני חייבת לעוףףףףףףףףףףףףףףףףףף!!" קפצתי מהמיטה ורצתי לכיוון הדלת , הסתובבתי מהר חזרה נתתי לנתי עוד נשיקה קטנה. "חח שיהיה משהו לדרך.. אוהבתתתת בייי!!"
רצתי כל הדרך אל המתנ"ס כדי להגיע בזמן , הדבר האחרון שרציתי לעשות זה לדפוק את ההזדמנות שקיבלתי. "4:53 יופי יש לי עוד כמה דקות לינשום חח... שמחתי שהקדמתי מעט ,ניגשתי את פקידת הקבלה ושאלתי אותה לאן אני צריכה ללכת. "תשאלי את אורי ,הבחור שעומד ליד הדלת..." "אוקיי תודה"
השבתי והלכתי אל כיוון הדלת , הבחור היה עם הגב אלי והתביישתי להפריע לו אך לא הייתה לי ברירה..
"סליחה?" הבחור הסתובב אלי. "אורי?!" "שירן?!" זה היה אורי הבחור שהציל אותי!!!! קפצתי עליו והתחבקנו. "שיוו מה את עושה פה?" "מה את עושה פה?!" שאלנו יחדיו. "חחחח אני מנחה פה כמה ילדים... עוזר להם קצת.." "באמת? כל הכבוד..." "ואת? מה את עושה פה??" "אני עושה פה עבודות שירות והפנו אותי אלייך..." "יאא באמת?! איזה כיף!!" "חח נכון מאוד כיף..." "אז מה איתך איך הסתדרת?" "אין אורי אתה הצלת אותי... תודה מאמי אתה לא יודע מה עבר עלי מאז אותו יום שעזבת אותי בביתו של נתי.."
"בואי תשבי תספרי לי.." אני ואורי התישבנו בכיסאות שהיו בכניסה, הוא הגיש לי קפה והתחלנו לדבר...
"אז באותו יום שהשארת אותי אצלו , החלטתי ללכת למוסד גמילה , היום הייתה הפגישה הראשונה ואני עכשיו עם נתי, אני פשוט אוהבת אותו. הוא עוזר לי המון..." "וואלה מעולה.. אבל רגע איך הגעת לעבודות שירות..?" "אהה זה כי הייתה לי פאדיחה קטנה חח.." "חחח מזאת אומרת..?" שאל מבולבל. "אממ בדרך לפגישה הראשונה שהייתה אמורה להיות לי , לא יכלתי יותר נישברתי , חזרתי לסימטה..." "מההההה??!"
"חח כן , אני יודעת ,אני יודעת אני טיפשה ,סטומה , הכל.. אבל זה היה חזק ממני... בקיצור חזרתי לסימטה כאילו כלום לא השתנה , ועם המזל שלי תפסו אותי שוטרים שהצעתי להם את שירותי.. ועוד לקנות מהם סמים..." "וואוווו איזה מזל נאחססס!!" "חח כן חבל"ז.. יש עצרו אותי ולקחו אותי למשפט..." "חח נו תמשיכי אני במתח.." "איכשהוא השופט ריחם עלי והבין שאני מצטערת , אז הוא נתן לי הדמנות נוספת , אני חזרתי הבייתה ואני בתוכנית גמילה והעונש שלי הוא עבדודות שירות..." "וואו איזה סיפור.." "כן חבל"ז..." השבתי.
"אז עכשיו הכל בסדר?" "אממ כן , אני עכשיו מתמודדת עם כל יום לאט לאט ומשתדלת להפיק את הטוב ביותר.." "וואי אני שמחחח!!" "וזה הכל בזכותך , איך אי פעם אוכל להודות לך?" "בזה שתישארי נקייה ולא תחזרי לזה יותר בחייםםםם!!!" "בסדר מאמי ,אני מבטיחה לך... ובנוסף.. אתה בא איתי היום בערב לארוחה אצלי בבית , אני רוצה שכולם יכירו אותך..." "חחח לא זה בסדר ,את באמת לא צריכה..." "ששששש אתה בא וזהו...!!!" "חחח טוב טוב..." "אורי?" ילדה קטנה ניצבה מולנו. "כן הודיה.?" " "אין חוג היום?" "חח בטח שיש!! פשוט פגשתי את המדריכה החדשה שלכם , תכירו כולם זאת שירן..." "שלום שירןן!!" קראו כולם בהתלהבות. "שלוםם מתוקים!!" השבתי חזרה. "קדימה בואו נכנס לכיתה ונתחיל בחוג..." כל הילדים רצו אל הכיתה והתיישבו במקומותיהם חיכו שאני ואורי נכנס....
סיפור מושלםםםםםםםםםםם
גם אני מכורהההההההה
אבל לא לסמיםםםםםםםם
לסיפור שלך!!!!!!!!!!!!!!!!
מדהים
ה=ש=מ=ך
סיפור מדהיםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם
איזה יפה את כותבת הורגת אותי..
שימי המשך.
מ=ד=ה=י=ם=!!!!!
שיוואווו את כזאתי מוכשרת שבא לי לבכות...
סיפור מהמםם וממכר!!!!!
הוא ממש היפנט אותי למסך...
תמשיכי לכתוב נשמה!!!
יש לך את זהה!!
דניאלווש 😊
רגע רגע רגע את באה לבלבל אותנו פה!
אני רואה כבר איך היא הולכת פה לאהוב או את נתי או את שי או את אורי!!!!!!
רק איזה אחד מהם?!?!?!!??!!?
חחחחחחחחחחחחחחחחחחח נהייתי אובססיבית לסיפור!!!!!
מתוקה, הסיפור שלך מדהים! תמשיכי דחוף!
יוווווווווווווו איזה יפהההההההההה
אני רוצה עודדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדד
אין אני מכורה ולא רוצה להיגמל
המשך!
רגע רגע רגע את באה לבלבל אותנו פה!
אני רואה כבר איך היא הולכת פה לאהוב או את נתי או את שי או את אורי!!!!!!
רק איזה אחד מהם?!?!?!!??!!?
חחחחחחחחחחחחחחחחחחח נהייתי אובססיבית לסיפור!!!!!
מתוקה, הסיפור שלך מדהים! תמשיכי דחוף!
בדיוק!!!
shidosha , חח מאמי אם תדעי מה הולך להיות עם מי , זה יהיה צפוי.. ואצלי שום דבר לא צפוי חחח....
דניאלוש_הבובה , תודה מאמושששששששש!!!
ssshaniii1, חח למה להרוג יפה שלי?!
שו22ה_מאה2ה , לאב יו בובית שלייייי מואהההההההה!!!!
sexy_bomb , תודה מאמי.. את גם כתבת פעם סיפור נכון??? אני זוכרת שקראתי אותו והוא היה מהמםםםםםםם לאב יווווווווווווווווווו
כן נשמה....
אבל כשהם מחקו את פורום שטויותתתת
הם מחקו גם את הסיפור שלי... ולא הספקתי להעתיק אותו משם.....
כדי לראות איפה הפסקתי ולהמשיך משםםםםם :'(
קיצר שימי המשך בובה... לאב יו