המשכתי להתייסר כל הלילה , חשבתי על כל מה שעברתי עם גיא.. בטוב או ברע.. הוא עדיין יחסר לי.
קמתי בבוקר ,עייני נפוחות מחוסר שינה .אמא חיכתה במטבח עם ארוחת בוקר ופנים מודאגות , העפתי אליה מבט קטן והמשכתי ללכת , לא היה לי כוח לשיחות נפש עכשיו... לקחתי את כוס הקפה והתיישבתי בכסא , לגמתי אותו מעט ונשמתי את האדים עמוק עמוק לראותיי.. "אהה.." השמעתי אנחה קלה, מתענגת על כוס הקפה.. "בוקררר טובבב!!" נתי נכנס בשאגה לבייתי... "נוני שלייי!" קראתי וחיבקתי אותו. "בוקר טוב נסיכה שלי , איך את מרגישה? ישנת טוב?" "אממ.. בסדר ,בסדר... התגעגעתייי!" "גם אני מלאך.." נשקתי לו נשיקה קטנה על השפתיים.. "אממ שתית קפה?" "חח כן.." חייכתי בבישנות. "יאא אני גם רוצה...!!" "חח בוא תיקח.." נתי התיישב לידי ושנינו לגמנו מכוס הקפה בהנאה... "אז מה את עושה היום?" שאל נתי.
צול לולולולולוולול "שניה מאמי , טלפון.." "הלו?" "היי שירני מה המצב?" "אממ בסדר , מה איתך אורי?"
"בסדר גמור..." "וואי אני שמחה שהתקשרת, אני מתנצלת על אתמול... פעם הבאה בסדר מאמי? אני חייבת לך.." "שטויות אין לך מה להתנצל מאמי , וסבבה אני זוכר לך!!" "חח סבבה... אז מה רצית? יש משהו עם החוג?" "לא בחוג הכל בסדר , הילדים אוהבים אותך מאוד.. שואלים עלייך המון דווקא.." "איזה מתוקים , התאהבתי בהם.. ילדים מקסימים.." "נכון..אבל לא על זה רצית לדבר איתך.." "אז על מה רצית לדבר.?" שאלתי מסוקרנת. "אממ... יש היום את הלוויה של גיא.." השתתקתי כאילו גיליתי את זה רק עכשיו , ההלם שוב תפס את מקומו. "וחשבתי אולי את רוצה ללכת לשם..?" "אמממ... אני לא יודעת..." "מה קרה??" שאל נתי. "אורי שואל אם אנחנו רוצים ללכת היום ללוויה של גיא.." "אה.." נתי השתתק. הסתכלתי עליו מספר שניות... "זאת החלטה שלך מאמי, אני חושב שזה יעזור לך ללכת היום.." "גם אני חושב ככה הצטרף אורי.."
"טוב אם זה מה שאתם חושבים אז נלך... מתי הלוויה?" "3 וחצי.." "בסדר ,אני ונתי נבוא.." "אני יאסוף אתכם מאצלך?" "כן , תודה..." ניתקתי את הטלפון והבטתי בנתי. "את עושה את הדבר הנכון , את חייבת להיפרד ממנו סופית..." הוא נתן לי חיבוק גדול ותומך , אני נישענתי עליו , מקבלת ממנו כוח.... אחח נתי שלי , המלאך שלי מה הייתי עושה בלעדייך???? "טוב יאללה קומי תתארגני נטייל קצת טוב מאמי?" "אתה רוצה לטייל?" שאלתי. "כן ,למה לא? תיראי איזה יום יפה היום.." "אתה צודק!! אני כבר חוזרת..." טיפתי במדרגות ורצתי אל החדר שלי התלבשתי ,התארגנתי וחזרתי חזרה למטה. ראיתי את אמא שלי מחבקת את נתי. "תודה מאמי , אתה לא יודע כמה זה חשוב שאתה איתה.." "אל תדאגי , אני אוהב אותה אני לא יעזור אותה לעולם במיוחד לא עכשיו...אני כל כך אוהב אותה.." "אתה ילד מדהים נתי ,אני שמחה שאתה ושירם ביחד..." "תאמיני לי אין מאושר ממני בעולם.." עם חיוך גדול מרוח על הפנים נכנסתי למטבח. נתי הסתובב אלי... "אחח כמה את יפה שאת מחייכת..." "שאני מחייכת?" "חח את יפה תמיד , אבל שאת מחייכת.. זה מדהים כולך זורחת..." "אח אח אח כמה אפשר לאהוב בנאדם?? כמההה??? אלוהים נתי אילו יכולתי להסביר לך במילים כמה אני אוהבת אותך.....אתה פשוט הכל בשבילי .. כל עולמי!!!!!" "אני חושב שאני יודע על מה את מדברת... חח גם לי קורה משהו דומה..." "חחח טיפשון..!!" "יאאלה בואי נצא.." "סבבה.. ביי אמא!" יצאנו החוצה אני ונתי אל השמש המחממת , התיישבנו בדשא נתי ישב ואני הנחתי עליו את ראשי , השתזפתי לי בכיף , הוא ליטף את פני ושיחק לי בשיער. חח אני מתה על זה... הגנבנו נשיקות , חיבוקים לא יכולתי לעזוב אותו , טיילנו עוד קצת ,הלכנו מחובקים , יד ביד ... כולם הסתכלו עלינו חלק חייכו , חלק קינאו.. אבל לנו לא היה איכפת בשבילנו רק אני והוא היינו בעולם.. "וואי מאמי כבר מאוחר אנחנו צריכים ללכת...."
"מה ללכת לאןן?" "אורי בא לאסוף אותנו שכחת???" "אהה נכון.. כן, כן בוא נזוז..." חזרנו אל בייתי , החלפתי חולצה כי היא הייתה מעט חשופה למשהו יותר פשוט וצנוע , אחרי כמה דקות אורי ניצב בחנייה , נסענו לכיוון בית הקברות.....
אמא 😢 המשךךך אני בשיא המתח נקשרתי לסיפור יותר מידי...
אני כבר מחכה להמשך!!!!!!!!!!!!!!!!!!
😊 😊 😊 😊
ואין לי כוח להזכיר לך שוב שהסיפור שלך מהמם!!!!!!!!(יענו. כי את שומעת את זה ממני ומהרבה אנשים...וגם כי בטח את כבר יודעת את זה...) 😁 😁 😁
😯 😯 🙄 🙄 😢 😢 😯 😯 😕 😕 😕 😕
יואוו פשוט סיפור מ=ה=מ=ם כמו שכולם כבר אמרו לך חחח 😉
שימי המשך.......
QUOTE (HeNNNNNNN @ 21/12/2004) יואוו פשוט סיפור מ=ה=מ=ם כמו שכולם כבר אמרו לך חחח 😉
שימי המשך.......
😉 צודקת
חחחח כולן צודקות סיפור פשוט מ-ה-מ-ם תמשכייי
אמא!!! התמכרתי לסיפור...וואי...נראה לי שבחל של הלוויה אני יבכה..חח
המשךךךךךךךךךך
בובה מהמםםםםםםםםםםםםםםםם
חולה עליך מואאאאההה המשךךךךךךךךךךךךךך
מ=ד=ה=י=ם=!!!!!!
שימי לנו מהשךךךך.. לפני שתמצאי אותי בבית קברווווותת... חחחח לא סתםם..
מחכה בקוצר רוחחח להמשך של הסיפור הממכר שלךךךך!!!!
דניאלושש 😊
טובבב כולן כבר אמרו כמה הסיפור שלך מדהיםםםםםםםםםםם
אז אין צורך שאני יחזור על זה שוב נכון??? חחח..
שימי המשךך..
טוב אחרי שמונים מליון תגובות ומחמאות, נגמרו לי המילים
אז קצר ולעניין - תמשיכיייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייי
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
😊 😊
גם אחרי שכולם אמרו לך...
אני יגיד לך עוד פעם כי תמיד כייף לשמוע {לא צודקת??}
אז הסיפור מדהים מהמם יפההה מקסים מעלף..... ועוד שלא עולה לי כרגע...
וכמובן הממששךךךךךךךךךך דחוףףףףףףףףףףףףףףףףףףף