נוווו מה עם המשך???!?!?!?!
שיגעתי אותך...................חחחחח
😛 😛 😛 😛 😛 😛 😛 😛 😛
בנות יפות שלי... פתחתי בלוג ובגלל שאסור לפרסם פה ולתת קישורים אני רק אספר לכם שיש בבלוג הזה את הסיפור הראשון שלי "באהבת אמת רגש לעולם לא מת...." למי שזוכרת ולמי שלא קראה בכלל..
אני אפרסם שם גם שירים שלי וכל מיני דברים.. מי שרוצה שתבקש... לאב יו בוביות שליייייייייייייייייייייייייי
נווווווווווו איפה ההמשךךך !??!?... קראתיי עכשו 33 דפיםםם בתקוווה לראות מה יקרה בסוווף...אבל אין ססוווףף..!!! אני רוצה המשךךך .. חחחח גם אני התמכרתי .. לסיפור שלך ..😊
המשךךך פליזזזז
אההה ואני רוצה תבלוג שלך 😁
מואההה ג'ויה
מתוקה שלי תכתבי בבקשה המשך. אני מאוד אוהבת את הסיפור שלך!!! 😁
המשךךךךךךךךךךך
=[ פליזזזז
אוייי אוייי איזה סיפור.................פצצצצצצצצצצההההה
יאללה מאמי המשךךךך היום וארוך בקשה יאללה כפרה מווואאאהה המשךךך לא לשכוח היוםםםםם
עוווד עוד עוד עוד עוד עוד עוד עוד עוווודדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדד
סיפור מהמםםםםם
תודה נשמות שלייייי חולה עליכן... אני חייבת לעוף לעבודה אז בלילה יהיה המשך.. ככה ב10-11... מצטערת אבל יש לי גם מבחן ענק בהיסטוריה.... מואהההההההההה!!!!!!
אארררררררר
למההה אני חורפת בשעות כאלהה??? חחחחחחחחחח
מה לעשות?!
"יש ביצפר!!"
גרררררררררררר
נוווווווו אני במתחחחחחח איפה ההמשךך ?????????..... למה רק ב11 ?? זה מאוחר מידי חח ... רעה ככה משאירה אותנו במתח ... לא יפה מצידך באמת שלא ...
סבבה העיקר שימי המשךךךךךך
ווווווווווואוווווווווווווווווו את מוכשרת בטירוףףףףףף 😊
קראתי הכלללללל ורציתי להגיד לך שכל חלק הוא יותר מדהים!!
והכי חשובבבבבבבבב
ההההההמממממשששששששךךךךךךךךךך דחוףףףף 😊
אני חדשה פה, קראתי במשך הסופה"ש את הסיפור המדהים, מרתק, מושקע ומה שלא תרצי!
את סוחפת בכתיבה שלך בצורה מדהימה!.. מחכה כמו כולם להמשךךך
בת כמה את!?.. הייתי שמחה להכיר אותך..
יש לך איי סי קיו/מסנג'ר?
יו אני ממש מתחרפנת פה..... 😁 😁 .........
אני מחכה כבר להמשך. נראה לי שהיום אני אבדוק בלילה כל כמה דקות אם כבר כתבת את ההמשך......
יו.... אני מחכה בקוצר רוח.....
ואגב תאשרי אותי באייסי שלך.
חחח..
בפעם המיליון. הסיפור שלך מהמם!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 😂 😛 😛