אוווווווףף..
הילההההההההההההההה 😢
שימי כבר המשך...
מה יהיה איתך????????????????????.
עדיין חסר לי עוד חלק חשוב מאוד מהסיפור אני אנסה לשחזר אותו...
עוד כמה דקות יהיה המשך.. מואההההה
יאללללללה אנחנו מחכים!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
😛 😛 😛 😛 😛 😛 😛 😛 😛 😛 😛 😛 😛 😛
סיפור מדהיםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם
םםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם
תמשיכי !!! דחוף!!!!
אין על הכישרון שלך!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
טוב זה בערך ההמשך שכתבתי אני לא כל כך זוכרת אבל מה שיצא זה מה שיש חחח....
כשפקחתי את עייני הדבר הראשון שראיתי היה החיוך המתוק והמבט החם של נתי , הוא ליטף את פני ואת שערי וחייך ברוך. "בוקר טוב מאמי.." "חח בוקר טוב ישנתי הרבה.?" "חח זה לא משנה , העיקר ישנת טוב?" "ישנתי מעולההה!! איזה נוח אתה חח!" "חח וואלה?" "חח כן , נצטרך לנצל את זה לעיתים יותר קרובות..." "חח בכיף..." החיוך לא נחמק מפניו והוא רק המשיך ללטף את פני , המגע שלו העביר בי צמרמורת... הוא התקרב אלי מעט , כבר הרגשתי את כובד נשימותיו , הוא התקרב עוד טיפה ושפתיו ניצמדו לשלי. זזתי לאחור...וידי הסתירו את פי , כאילו מנגבות את הנשיקה האסורה. "סליחה , סליחה.. כנראה שאת לא מוכנה.." התנצל מיד. "נתי אני צריכה להגיד לך משהו..." לחשתי. "כן שירן?" "בוא , בוא תישב לידי.." נתי התקרב חזרה והתיישב לצידי . הבטתי בפניו , כל כך רציתי להתאהב בו אבל אני כל כך מפחדת שוב להתאהב , מפחדת להתאכזב , מפחדת לחוות שוב את אותו כאב... "גיא תבין... האהבה פגעה בי כמו סכין בגבי , איך האמנתי לגיא כשלחש נישמתי.. חשבתי שהוא הטוב בבחורים.. מפחדת שאתה כמו האחרים..." "שירני , אל תינעלי את ליבך אל תפחדי לאהוב.. תני לי לאהוב אותך תני לאהוב מקרוב ,את חייבת להאמין אני רוצה אותך.. נסי להתגבר זה תלוי רק בך..." "אין אהבה בחיי החיים לא חייכו אלי , לך ממני בבקשה לא רוצה שוב להתפגע.. לא תוכל למחוק את העצב מליבי כל חיי הצער ילווה אותי..." סובבתי את ראשי ממנו , אך הוא החזיר אותי חזרה. "אני רואה בעייניך כאב כה גדול שהייתי מוחק לו הייתי יכול אלוקים תחזיר את הגלגל לאחור ותן בה את הכוח להתגבר על הכל!" "תסתכל בעייני , לא תמצא בהן כלום. השימחה התחלפה במבט כה עצוב.. אלוהים תחזיר את הגלגל לאחור ותן בי את האומץ לשוב לאהוב..."
עייני התמלאו דמעות , דיברתי מהלב , וכך גם נתי. "הכניסי שימחה לחייך ילדה יפה שלי , תביני שאם טוב לך אז טוב גם לי... אני רוצה שתהיי מאושרת בנשים כתר של מלכות על ראשך אשים.." "בוא תמחה דימעתי עייפתי מלבכות , מתי שוב אוכל לחייך ולצחוק? אתה מבטיח לעצור לי את הדמעות.?" "אני מבטיח לעשות הכל בשביל אבל תביני שקשה לי בלעדייך , קשה לי שאת לא שלי . קשה לי יותר מדיי..." "אני מצטערת אני מבינה אותך..." "שירן תתני לי הזדמנות!" דרש. "אני לא יודעת נתי... אני לא במצב לאהוב... לא במצב לתת.." "שטויות! תמיד אפשר לאהוב..." הסתכלתי עליו ,ראיתי בעיניו את כל אהבתו אלי.. הוא כל כך מדהים... "נתי אני צריכה אותך לצידי... אבל עכשיו אני צריכה זמן לעצמי אני רוצה לצאת מהסמים ולחזור למוטב, אחרי זה אני מבטיחה לך שזה יהיה רק אני ואתה...בסדר?" "את יודעת שאני תמיד אהיה לצידך ויעזור לך אני נשבע לך!" התקרבתי לנתי וחיבקתי אותו חיבוק ענק וחם מכל הלב....
shidosha , תודה מאמי שלי ,פירסמתי המשך אני מקווה שהוא יעלה כבר!
זה שיחזורון.. חח מואה עלייככםםםם!!!!!!
וכמעט מהיאוש התחלית סיפור חדש.. לא נורא שהסיפור הזה יגמר כבר יש לי רעיון לחדש 😊
מקווה שתאהבו גם אותו!!!!
infectedlove, חחח יחמוד!!! מואהההההההההההההההה
יו איזה מהמם............... 😊 😊 😊
התגעגעתי !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 🙄
מהמםםםםםםםםםםםםםםםם
מהמם ושוב מהמם!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
תגידי, את כל החריזה הזו כתבת בעצמך?!?!?!?!?!?!?!?!?!??!?!?!
אווווווווווף את מדהימה אותי!
את כל כך מוכשרת!!!!!!!!!!!!!!!!
אחותי את גדולה! אין עלייך! באמת!!!!
את 😊 !!!!
שכחתי לשאול אותך!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
מתי המשך?????????
shidosha, תודה מאמי ומה שכחת לשאול אותי
וחח לא זה לא אי כתבתי את השיר זה אהבה אסורה של ניבין ושרון זריהן...
ישבתי עכשיו וקראתי את כל הסיפור.......................
הוא מדהיםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם
המשךךך
הילההההההההההההההההההההההההההההההההההה
יפה שליייייייייייייייייייייייייייי
חזרתייייייייייייייייייייייייייייייייייייייי 😁
חחחחחחחחח... סוף כל סוףףף(:
סיפור מדהים!!!!!!!!!!!
ותשימי המשך אם לא אני קורעת אותךךךךך!!!!!!
ד"א .. למה הוציאו לך ת'סיפור?
מתה עליייךךךךךך!!
מואאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאה 😉
😁 😁 😁 😁 😁
יהההההההההההההההה..
איזה יפהההההה.. איך התגעגעתי..!!!!
היה כיף לקורא את זה ככה לפני שאני הולכת..
הילה תודה מאמי עשית לי ת'יום! מואהההההה
אהה כן ושימי המשך..
הילה תסתכלי בהודעה שכתבתי ששכחתי לשאול אותך
רשום למטה
"מתי המשך...........?"
עזבי היה לי משעמם אז עשיתי הודעה כזו................
ככה זה שמחכים ומחכים ומחכים להמשך של סיפור מדהים שכתבה
ילדה מוכשרת שקוראים לה הילה!!!!!!!!!!
וואי כמה שאני מטורפת בלילה!
תסלחי לי, פשוט עכשיו הגעתי הביתה והיום גיליתי שזה שאני רוצה אותו גם מעוניין!!!!!!!!!!!!!!1
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
אז אני מאושרת!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
הלווווואי יצא משהו!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!