הילה הסיפור מאוד יפה אהבתי אותו מאוד מאוד!!!!
יש לך כישרון!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 😁
מחכה כבר להמשך מואההההההה!!!
מתה על הסיפור שלךךךך איזה כישרון!!!!1
מה עם המשך?? 😢
מואההה ג'ויה
יוו איזה יפה!!
המשךךך בבקשה!!!! 😍
shidosha, בהצלחה מאמי שלייייייי!!
loveee333 טלוש שלייייי התגעגעתי אלייך חיים שלי איפה נעלמת לי??
ונעלמו להם הודעות של איזה שבועיים בערך אז נימחק לי הסיפור אבל הם הצליחו לשחזר את הכל!
sexy_bomb אני שמחה שאהבת יפה שלי.. אני זוכרת שגם את כתבת פעם סיפור מדהים נכון?
פיצית_מטורפת תודה בובית , התגעגעתי לראות אותך בפורום!!
Lina-21 תודה נישמתי חולה עלייךךךך!!!!!!!
חתולה_ומשגעת תודה מאמי שלי.. אין לי את האייסי שלך ,כנסי אלי! 203724568
הילוששש חחחח לא אומרים תודה על האמת.. ((מוכר?)) 😁
גמני געגעתי לפורום...
מאוההה ג'ויה 😛
המשךךךךך!!!!
למחרת בבוקר ,קמתי שטפתי פנים , ציחצחתי שיניים וירדתי למטבח .מצאתי שם את נתי שכבר הקדים אותי והכין לנו ארוחת בוקר.. הוא עמד שם עם סינר כרוך למותניו וערך שולחן בהשקעה. הוא ניראה כל כך חמוד .. רציתי לאכול אותו! "בוקר טוב!!" קראתי לעברו. הוא הרים את ראשו ורק עכשיו ראה שירדתי אל המטבח. "שלוםםם חח כמה זמן את עומדת שם?" חייכתי אליו והתקרבתי. "מספיק זמן בשביל זה.." נתתי לו נשיקה קטנה על הלחי. "בשביל מה זה היה?" "סתם כי אתה כל כך חמוד... תודה על הארוחת בוקר!"
"אהה זה.. שטויות.. נו את צריכה לאכול תיראי איזה מקל את!" "כן אני יודעת.. את הכסף נתתי לגיא במקום לקנות לי אוכל.." אמרתי והשפלתי את ראשי. "ששש דיי אני לא רוצה לשמוע עליו עכשיו !" "תאמין לי שגם אני לא רוצה לדבר עליו!" "אז סגרנו , אני לא רוצה לשמוע את השם גיא יותר בבית שלי..!" "בסדר גמור!"
"חח עכשיו תשתקי ותאכלי!" "חח חוצפן!" "נו זה הכל מאהבה את יודעת..." "כן מאמי אני יודעת אני סתם צוחקת.." הוא שתק וגם אני , זאת הייתה שתיקה מביכה כזאת.. הסתכלתי עליו ולא ידעתי מה להגיד לו...
הוא הסמיק מעט כשלבסוף הוא קטע את השתיקה. "אז מה את רוצה לעשות היום?" "אממ חשבתי ללכת למכונות גמילה.. לברר על זה דברים וכאלו.." "נכון , זה רעיון טוב ,אני אבוא איתך.." "אתה לא חייב.." "אני רוצה! אמרתי לך אני תמיד לצידך!" "אחח נתי מה הייתי עושה בלעדייך? אין אין אתה המלאך שלי..!"
"אוייש נו אני אתחיל להסמיק מרוב מחמאות!" "חח אני סה"כ אומרת את האמת , מה ההתרגשות.?"
"אני מתרגש להיות המלאך שלך.." חייכתי אליו והפעם אני הייתי זאת שהסמיקה...
"טוב חדל קשקשת! תסיימי לאכול ותלכי להתארגן.." "מה פתאום אני יעשה כלים , נסדר קצת את הבית.."
"חח איזה שטויות , אני יעשה את זה" "לא! המעט שאני יכולה לעשות זה לעזור לך פה!" "טוב אז חצי חצי.."
"חח אוקיי.." המשכתי לאכול במהרה , סיימתי את הצלחת , פיניתי חלק מהשולחן ונתי המשיך אותי. התחלתי לשטוף כלים והוא ייבש אותם והכניס לארון... הגנבנו מבטים אחד לשני וכמה חיוכים... סידרנו את המבטח ואת כל הבלאגן , עלינו לחדר וסידרנו את המיטות טוב 20 דקות הבית היה מצוחצח ונקי.
"פשששש אנחנו צוות מעולה!" קראתי. "כן ראית מזה? צ'יק צ'ק והבית מסודר!" "טוב אז יאללה בוא נתלבש ונלך!" "סבבה.." התפצלנו , כל אחד מאיתנו הלך לחדר שלו , פתאום קלטתי שאין לי בעצם ממש בגדים אצלו... יצאתי מהחדר והתנגשתי בנתי ביציאה. "אוחחח!!" "סליחה מאמי.. פשוט ניזכרתי שאין לך פה ממש בגדים....אז באתי להציע לך משהו.." "וואי קראת את המחשבות שלי , בידיוק באתי לשאול אותך אם יש לך משהו בשבילי..." "אממ אני חושב שאת בערך במידה של אחותי הגדולה..." "איזה מידה היא?" "חח לא יודע.. בואי לארון שלה ניראה מה יש שם..." "אוקיי.." נתי הוביל אותי לחדר של אחותו , פתחנו את הארון והבטנו בבגדים המקופלים בקפידה ומסודרים לפני צבעים... נתי משך מהערימה גינס משופשף ופתח אותו , "נו זה ניראה לך בסדר?" "אני חושבת שכן..." "אז קחי תמדדי.." הוא נתן לי את הג'ינס וזרק לעברי גם חולצה ורודה קצרה. הוא יצא מהחדר והניח לי להתלבש... התפשטתי לאט לאט , כל מגע קטן בחבולות שהופיעו על גופי שרפה וכאבה... לבשתי את החולצה הורודה , היא הייתה בסדר... מדדתי את הג'ינס והוא בא עלי בול! "נתיייי בוא תכנס.." נתי נכנס והסתכל עליי.. עשיתי סיבוב מתפארת בבגדי.. "פששש יושב עלייך בול!" "חח כן , איזה מזל!" "יופי מעולה , אז אני אסיים להתלבש ונלך.." "רגע נתי.." "מה קרה?"
"אתה בטוח שזה בסדר?" "מה בסדר?" "זה שאני לובשת את הבגדים של אחותך , זה לא יפריע לה?"
"אויי שטויות , זה בסדר , היא בכלל לא פה ואני בטוח שלא יפריע לה..." "אוקיי מאמי... כי אם יש עם זה בעי אז אני אוריד!" "את רוצה לשתוק כבר??" הוא הסתובב ויצא מהחדר , הציב לי עובדה כי אני אלבש את הבגדים של אחותו .הבטתי מעט במראה , ניראתי יותר טוב היום , העיגולים השחורים כמעט ונעלמו מסביב לעייני.. ראיתי מעט איפור על השידה הקטנה בחדרה,התאפרתי מעט והסתרתי לגמרי את אותם עיגולים , ומרחתי מעט גלוס על שפתיי ,אני לא אוהבת להתאפר יותר מדי....
יצאתי מהחדר ונתי חיכה לי בכניסה , יצאנו יחד והלכנו לכיוון קופת החולים , הנחנו ששם יתנו לנו מידע על מרכזי גמילה שונים בארץ....
HiLaC תודה בובה!!!!!!!!
אני מחכה להמשך שלך!!!!!!!!!!
ישששש המשךך!! 😁
גמני מחכה לעוד אחד....כמו כולםםם 😊
מואההה ג'ויה 😛
חח הילה מה קורה מאמי סטלנית קטנה שלי קיצור עד עכשיו אהבתי ביותר~! רק... איפה ההמשך?
חחח דרך אגב אם עדיין לא קלטת מי אני ... חפשי אותי בכיתה שלך אני יהיה שם..חחח
=[
איזה סיפור עצוף... אני מקווה שהיא תצא מזה!!!
המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך!!!
כפרותתתתתתתתתתתתתת עליךךךךךךךךךךךךךךךךךך
סיפור מושלם מושלםםםםםםםםם
תמשיכי!!!!!!!!! חולה מתה עליךךךךךךךךך יפתייייייי
וואי מאמי איך התגעגעתי לסיפור שלך...
תמשיכי מהר
סיפור מהמםםםםםםםם מאמוששש!!!
המשךךךךך!!
וגמני התגעגעתי אלייך בובההההההההההההההההההה...!!!
פשוטטט המחשב הטמבל שלי החליט לא לעבודדדדדדד חחחח😊
לוב יו מואאאאאאאאאאאאה 😁
המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
איזה יפההה..
שימי המשךךךךך ..