ה-מ-ש-ך !-!-!-! :!:
ה-מ-ש-ך !-!-!-! :!:
ה-מ-ש-ך !-!-!-! :!:
ה-מ-ש-ך !-!-!-! :!:
ה-מ-ש-ך !-!-!-! :!:
:roll: :roll: :roll:
בובית נווווו אנחנו מחכים יפה שלי!!!
תרימי ת'תחת שלך ותשבי על הכיסא ותרשמי לנו ת'סיפור שלך...
אחרת אני באה אליך וגורמת לך לכתוב..!!!!!
יוו איזה חמודדד האורי הזה!!!!!! 😁 😁
תמשיכיייייייי :!:
המממששששששששששךךךךךךךךךךךך מהרר מהררר מהרררר
"סבבה מאמי אז נהיה בקשר..!" "כן ברור , בהצלחה מאמי!!!" צעקתי לו תודה ענקית ורצתי לכיוון הדלת.....
הגשם הרטיב את בגדיי ואת שערי , מיהרתי והגעתי לפתח הדלת , תיקתקתי בדלת וחיכיתי לתשובה ,עברו מספרר שניות ותיקתקתי שוב בדלת , אך עדיין לא הייתה תשובה... אולי הוא בחדר ולא שומע? חשבתי לעצמי ,החלטתי לצלצל בפעמון.... אין קול ואין עונה... 'הוא לא בבית' חשבתי לעצמי , והצטערתי שהכל היה בזבוז זמן... הרצון של אורי , עד שסוף סוף יש לי אומץ לעזוב את גיא ולהתחיל הכל מההתחלה , נתי לא נמצא פה בכדי לעזור לי... הכל אבוד ,הכל הלך... ואם אני אחזור לגיא עכשיו הוא בטח יהרוג אותי ולא יבין איפה הייתי עד עכשיו ובמיוחד שלא קניתי לו כלום היום... התיישבתי על המדרגות בכניסה לבית , הגשם ניחלש מעט . לא ידעתי מה לעשות , לאן עלי לפנות עכשיו? אם אני אתקשר לאורי אני אסבך אותו יותר כי גיא ימצא אותי אצלו , וזה לא מגיע לאורי הוא כל כך עזר לי... טוב אין לי מה לשבת פה ולחכות , החלטתי להרים את הרגליים שלי ולחזור לאותה מציאות נוראה , לחזור לגיא ולשכונה.... קמתי מהמדרגות סידרתי מעט את שיערי הרטוב ויצאתי מהגינה של נתי אל עבר הרחוב.... ראיתי מרחוק מישהו מסתכל עלי במבט חשוד , כאילו מנסה להבין מי אני ומה אני עושה פה... החלתי להתעלם ממנו ויצאתי מהשער , התחלתי ללכת והרגשתי את העיינים של אותו בחור עוקבות אחריי..... הסתובבתי בשביל לראות מה הוא רוצה ממני , הוא התקרב אליי והביט בי... "שירן?" שאל בחוסר ביטחון... "כן..." השבתי. הוא קפץ עלי וחיבק אותי . "תודה לאל! ידעתי שזאת את!" הבטתי בו שוב ופתאום קלטתי שזה הוא... זה נתי! "נתי?!" "כן, כן זה אני!" עכשיו קפצתי אני עליו בחיבוק כל כך חזק ולא רציתי להרפות. "אלוהים אתה לא יודע איזה מאושרת אני למצוא אותך!!" "באמת?!" שאל מאושר. "כן אתה התקווה האחרונה שלי.. אלוהים איך התגעגעתי אלייך...!!" "גם אני התגעגעתי אלייך..!" "אלוהים איך השתנית , כמעט ולא זיהיתי אותך!" "כן אני יודעת.. עברתי הרבה מאוד בזמן האחרון..." הוא חייך חצי חיוך "בואי בואי נכנס אליי קר פה רצח , תספרי לי הכל...." "חח כן באמת קפוא פה..." הוא חיבק אותי מאחור והוביל אותי חזרה לכניסה של ביתו ,הוא פתח את הדלת ונכנסנו.... "אוו פה יותר חם!! רוצה לשתות משהו?" "חח כן ומשהו חם בבקשה אני קופאת!" "חח נו בטח שיהיה לך קר אין לך עור על העצמות ואת בקושי לבושה!!" "חחח כן הא?" הוא חייך והפעיל את הקומקום , הוציא שני כוסות והכין לנו שתייה חמה. "כמה סוכר את אוהבת?" "אממ 2.." "חח סבבה כמוני..." הוא שפך את המים החמים בכוסות והתיישב לידי... "נו אז מה?? איפה היית כל הזמן ספרי לי!" קרא בהתלהבות.. לגמתי מעט מהכוס והסתכלתי עליו... "תראה לפני שאני מספרת לך הכל , אני מבקשת ממך להקשיב לי ולא לשפוט אותי , ואחרי שאני אספר לך הכל אם אתה לא רוצה להשאר איתי בקשר אני אבין אותך...." אמרתי והשפלתי את ראשי.. "וואו וואו איזה לחץ , את מפחידה אותי מה כבר קרה?" "אתה זוכר שעשבתי את הכל בגלל גיא?" "כן ברור , אני לא מבין איך הצלחת לעשות את כל זה ועוד בשבילו....." "כן לכל אחד מותר לטעות לא?" הוא חייך. "תמשיכי..." "אז אתה זוכר שהתחלתי לעשן ולקחת סמים כל הזמן..." "כן בטח.." "אז המצב מאז נהיה הרבה יותר גרוע...הייתי מוכנה לעשות הכל בשביל הסמים... אני גנבתי ,ופגעתי באנשים ואפילו.. אפילו...." נחנקתי ,לא יכלתי להגיד לו שאני זונה..."אפילו...?" "אפילו מכרתי את הגוף שלי בשביל זה.."
"מה?? רגע ואיפה גיא בכל הסיפור הזה?!" "הוא היה איתי כל הזמן הזה.." "והוא נתן לך להיות זונה?" הינהנתי בראשי. "בהתחלה הוא התנגד ואח"כ הוא רצה שאני אקנה לו דברים ואם לא הייתי קונה......" "אז מה היה קורה.?" לא דיברתי הסתובבתי לאחור והרמתי את חולצתי מעט.... הוא הסתכל ועיניו נפתחו לרווחה , ניגלה בפניו כתם סגול וגדול שהתפרש על כל גבי... "מה זה הוא עשה לך את זה?!" "כן..." הוא הכה את השולחן בידו כמעט ושבר אותו. "בן זונה!!! אני אראה לו מזה...!"נתי קם ממקומו והלך מהר לכיוון הדלת. "לא נתי , תחזור לפה.. אני לא רוצה שום קשר אליו...!!!" תפסתי את נתי ולא נתתי לו ללכת.. הוא נכנע וחזר לשבת... "ועכשיו מה קורה?" "עכשיו ברחתי ממנו , עזבתי אותו... אני לא רוצה להיות איתו יותר..." "ובגלל זה באת לפה? את רוצה להיות איתי?" שאל בתקווה... "אני רוצה שתעזור לי לצאת מזה... אני רוצה שתעזור לי להיות אני עצמי..." החיוך נמחק מפניו , ידעתי שהוא עוד אוהב אותי וקיווה שאני אהיה שלו. "אז אתה תעזור לי...?"
8O מושלםםםםםםםםםםםםםם יאוו איזה סיפור יפהההההההההההההההההההההה :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!:
ווווווווואאאאאייייייייי כפרה על האחות המולשמת והיפה שלייי
איזה סיפור מדהיםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם!!!!!!!!!!!!!!!!1
חחחחחחחחח אני מכורה לזה כמו שהיא הייתה מכורה לסמיםם חחח נשבעת לךךך!!!
ועוד לא הייתי פה כמה זמן אז היה כיף לקרוא כמה פרקים ברצףףףףף :mrgreen:
עכשיו הוא בטוח יסיכים לעזור להה ואז הם יהיו ביחד ואז גיא יחפש אותה והוא ימצא אותה אצל נתייי ואז היא תקרעע בין גיא לנתיי...חחחחחיחיחיח נכנסתי לסיפורררר :wink:
הילוששששש חיים שלי חולה עלייךךךךךךךךך
מחכה להמשך ארוך במיוחד!!1
חח מווווווווווווווווואאאאאאאאההההההההההה
הילהההההההההההההההההההההההההה איזה סיפור אני לא יכולה איזה סיפורררררררררררררררררררררררררר :biggrin: אין עליו אני רוצה המשךךך!!!
תמשיכי מתוקה הסיפור שלך ממש יפייפה :!:
HiLaC, יאאאאאאאאאאאא איזה סיפור יפה מדהים פצצההההההההההה!
המשךךךךךךךךךךךך אני מכורה לסיפורים שלך כמו ששרין מכורה לסמים חחחחחחחחח......
אהה ודרך אגב תתחדשי על החתימה :wink:
המשךךךךךךךךךךךךךךך!
2Pac_GirL, QUOTE
אהה ודרך אגב תתחדשי על החתימה
תודה בובית :biggrin: מואההההההההההה
תמשיכי דחוווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווף!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
יהההההההההההההההההה...
יפה 😊
הילה שימי המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך... 😊
וכן באמת שמתי לב לחתימה החדשה ואני חייבת לציין שהיא מדהימהההה בדיוק כמו הסיפור
תתחדשי בובה..
HiLaC, וואי איזה סיפור יפה...תמשיכי מאמי
ויש לך חתימה יפה ...אהבתי מאוד...תתחדשי
יווו איזה יפהההההה 😛
אין אין על הסיפור שלך!!!
תודה בנות יפות שלייייייייי!!!!!!
"אז אתה תעזור לי...?" נתי שתק ולא השיב,קמתי ממקומי והתחלתי ללכת לכיוון הדלת. "היי מה את עושה?!" שאל נתי. "עזוב לא הייתי צריכה לבוא לפה בכלל... אני מצטערת שהפרעתי לך...אני אדבר עם אורי אולי הוא יכול לעזור לי..." "מי זה אורי.?" "אהה שכחתי לספר לך עליו..." "אז בואי שבי תספרי , מה את בורחת לי שוב?" חזרתי לשבת והסתכלתי לנתי בתוך העיינים...
"אורי ... בזכות אורי אני פה!" "מזאת אומרת?" "אורי ראה מה עובר עלי עם גיא והוא פשוט הציל אותי מהמציאות הנוראית הזאת , הוא הביא אותי אלייך שתעזור לי...שתעזור לי לצאת מהסמים , שאני אהיה רחוקה מגיא...זה הכל בזכותו!" "אהה הבנתי..." "כן.. אני חייבת לו הרבה ,טוב לפחות על הניסיון שלו לעזור לי..." :roll: שוב קמתי ממקומי. "נו תשבי כבר מה יש לך?!"
"כלום אני פשוט לא רוצה להפריע לך..." "את לא מפריעה לי.. אני רוצה לעזור לך...!" הסתובבתי אל נתי חזרה ועייני נפתחו לרווחה מאושר.. "באמת?!" "כן מאמי...אמרתי לך שאני תמיד אהיה כאן בשבילך לא?" "כן אמרת....וואי נתי תודה תודה תודהההההה אתה לא יודע איך אתה מציל אותי עכשיו!!!!" "אני עוד לא עשיתי כלום מאמי, זה הכל את צריכה לעשות בכוחות עצמך..." "אני יודעת , אבל שאתה לצידי נותנת לי כוח..." חייכתי אליו הוא כזה מדהים , הלוואי והייתי מתאהבת בו ולא בגיא.... הוא חייך חזרה. "טוב תשמעי מאמי , את חייבת לדבר עם ההורים שלך רק הם יכולים לעזור לך בזה..!" "לא לא אני לא רוצה לערב את ההורים שלי...." "למה אבל?!" "כי אני לא יכולה להסתכל להם בעיינים , וגם לא לרונית..." "רונית? למה מה קרה איתה?" "אני מטומטמת... אחרי שהיא ניסתה לעזור לי כל כך אני פגעתי בה המון..." "מאמי , אל תקשי על עצמך , את אהבת את גיא אהבה עיוורת את לא היית מודעת למעשים שלך!!" "אבל זה עדיין לא מצדיק את המעשים שלי...!" "שששש די די מאמי אל תבכי , הכל נגמר עכשיו , אני פה..." נתי הרים אותי מהכסא במטבח אל הספה בסלון הוא חיבק אותי ולא עזב אותי , התייפחתי בזרעותיו והדמעות לשי הרטיבו את חולצתו , נירדמתי בזרעותיו.......