ייאווווו איזה סיפוררררררר ממכררררררררר :wink:
חחחח המשך בדחיפוווווווותתתתת מאמי
😊 איזה יפהההההההההה המשךךך מהררר
טק טק טק טק טק טק טק שמעדתי צעדי ריצה , לא הספקתי להסתובב ואז הוא זינק עלי והשכיב אותי לאדמה ,קיבלתי מכה ועיניי נעצמו אט אט .הוא גרר אותי , לו רק ידעתי לאן??
התעוררתי אחרי כמה זמן ושיפשפתי את עייני לאט לאט התגלתה לעייני דמות בחשכה... מצאתי את עצמי במושב אחורי של מכונית משונה ,עדיין לא ראיתי בברור מי זה אבל היה לו מבט מלא דאגה...
"מה זה איפה אני?" שאלתי וניסיתי להתרומם. "שששש אל תתאמצי , שיו אני לא מאמין.... את בסדר?"
"כן אני בסדר...איפה אני?!" אימצתי את עייני בכדי לראות מי היה אותו איש ,קולו היה מוכר לי והשתוקתי כבר לדעת מיהו. "שירן , אל תדאגי הכל בסדר , זה אני.." "אורי?!" שאלתי לפתע. "כן.." ענה בבישנות. "וואי אתה מטורףף!! אני יהרוג אותך אתה יודע איך הבהלת אותי?!" "וואי אני מזה מצטער פשוט קראתי לך ולא שמעת אותי, חשבתי שאת עושה את זה בכוונה , וידעתי שככה לא יהיה לך לאן לברוח..." "חח בזה לפחות צדקת , איבדתי את ההכרה! דרך נהדרת לשכנע אותי לבוא איתך...." השבתי בציניות. "חחחחח אל תדאגי מאמי , אני באתי להציל אותך!" "חחח להציל אותי ממה?" "מהמציאות הזאת... אני יודע שאת לא מאושרת! ואל תנסי להכחיש את זה אפילו !" שתקתי. "השתיקה שלך אומרת שאני צודק.." "נו כן , אתה צודק! אין מה לעשות... באת לזרוע לי מלח על הפצעים? אז אתה יכול ללכת!" אמרתי בכעס. "לאא תרגעי כבר באתי לקחת אותך מפה..." "חח לקחת אותי לאן?" "לא יודע...העיקר רחוק מפה.." "כן מתאים לי לא להיות פה". השבתי בחולמנות.... "אז יאללה לאן?" "לדירה!" "אויי נו באמת , אין מצב שאני מחזיר אותך לשם..." "אין מצב שאני שואלת אותך חמוד! להתראותתתת!!!" באתי לפתוח את הדלת אך הוא נעל אותה.." "תאמיני לי שאני עושה את זה בשבילך , אני אל יכול לראות אותך סובלת ככה , לגיא לא מגיע מישהי כמוך..." "אהה באמת? פשש... ולמי כן מגיע? לך אולי?" "אווייי זה לא קשור , שלא תחשבי לשנייה שאני עושה את זה מתוך אינטרס!" "אז למה אתה עושה את זה?!" "כי אם הייתי במקומך הייתי רוצה שיצילו אותי!" הייתה שתיקה ארוכה בינינו , שנינו שתקנו ויכלנו לחתוך את המתח עם סכין... "תודה" לבסוף לחשתי. הוא רק חייך והתניע את המכונית.... לקחתי נשימה עמוקה , אני עושה עכשיו צעד גדול , מזה גדול.. ענק!! אני רק מקווה שאני עושה את הצעד הנכון , כי ההחלטות שלי בזמן האחרון לא היו הכי נכונות שבעולם..... "אמרת שיש לך איזה ידיד שיעזור לך לא?" אורי קטע את מחשבותיי בשאלתו. "אממ כן ,אני מקווה.." "חח מזאת אומרת מקווה?"
"כי הרבה זמן לא ראיתי אותו , ממש המון זמן.... אני מקווה שהוא יבין אותי ויעזור לי....." "אני גם מקווה , אפילו אם הוא יכעס מעט , יותר גרוע ממה שגיא עשה לך לא יכול להיות...!" "כן אה?" השבתי בפרצוף מאוכזב מעט. "לא נורא מאמי , עכשיו את מתחילה הכל מחדש...!" "כן , אני מקווה להתחלה טובה יותר..."
"הינה אני חושב שהגענו , זה הבית שלו נכון?" הבטתי מבעד לחלון ,התחיל לרדת גשם אז בקושי ראיתי משהו , לא כל כך זכרתי את הבית של נתי אבל עשיתי מאמצים גדולים להיזכר , ראיתי את תיבת הדואר הגדול שניצבה בחצר וידעתי כי זה הבית שלו. "כן זה המקום...! וואי תודה אורי על הכל,לא הייתי עושה את זה בלעדייך!!" "חח זה בסדר מתוקה ,אני רק מקווה שהכל יהיה בסדר..." "כן גם אני..." התקרבתי אליו ונתתי לו נשיקה קטנה בלחי , חיבוק גדול ופתחתי את הדלת בכדי לצאת.. "רגע!!" קרא אורי. "מהה?" הסתובבתי חזרה . "תשאירי לי את המספר שלך במקרה שלא תסתדרי , או שתצטרכי איזה כתף תומכת... אני פה !" "וואי אלוהים אתה כזה מתוק!! בטח שאני אתן לך את המספר! 0235621145 ,ומה שלך?" "שלי זה 23565245..." "סבבה מאמי אז נהיה בקשר..!" "כן ברור , בהצלחה מאמי!!!" צעקתי לו תודה ענקית ורצתי לכיוון הדלת.....
:evil: אני שונאת תגיאא הזהההההההההההההההההההה יאוו
המשך דחוףףףףף
יאאאאאאאאא קצת אור בחיים החשוכים של הילדה הזאת!!!
תמשיכי בובה אנחנו במתחחחחח
יאאאאאאאא סיפור מדהים רק מכל הסיפורים אני כבר לא זוכרת מי זה אורי...?
2Pac_GirL, אורי זה אחד מהחברים של גיא שהיו אצלם בדירה שהוא התעלל בה , ואורי היה זה שדאג לה 😊
אהההההההההההההההה טופ! :wink: עם את כבר פה אז שימי המשך פליזיק :wink:
המשך דחוףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףף
ףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףף
ףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףף
ףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףף
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
וואי סוף סוף היא עזבה את החרא הזה...
תמשיכי מאמי
נו הילההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההה
את חייייייבת להמשיך!!!
איך אני אוהבת את הסיפורים שלך!!!!!
את פשוט מוכשרת בטירוף!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
:biggrin: :biggrin: :biggrin: :biggrin: :biggrin: :biggrin:
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
:wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink:
😂 😂 😂 😂 😂
😛 😛 😛 😛 😛 😛 😛 😛 😛 😛
😁 😁 😁 😁 😁 😁
8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8)
8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O
הילושששששששששששששששששששששששששששששששש
זאת אלינה אני אצל חברה וקראתי את ההמשך והוא פשוט מעלףףףףףף
אני כבר לא יכולה לחכות שתכתבי שוב המשךךךך מואההההההה
בבקשה תמשיכייייייי!!!!!!
אויייי שימי המשך אני במתחחחחחחחחח המשך נו מאמי
אווווווווווף למה אין המשך עדייין?!?!?!?