וואי וואי איזה מסכנה היא ודפוקה...
תמשיכי מאמי
איכסהההההההה על הגיאא הזה בעעעע ש=י=מ=ו=ת
סיפור יפה!
תמשיכי
יאוו בהתחלה כולם כאלו טובים ונחמדים כמו "גיא"
אחרי זה הכול נהפך להיות חרא!!!
חבל... חבל ששירן לא היבינה את הכול פני זה
כול החברים שלה אמרו לה והיא לא היקשיבה לאף אחד!
מעצבן אותי שכול הבנות חושבות שהם חייות באגדה שיהיה להם הכול טוב כמו בסרטים אבל זה לא ככה
החיים קשים עם ניכשולים
אכזבות ולא כמו שמתארים בסרטים!
בנות תיתעוררו אני כבר היבנתי את זה מזמן
יווווווווווווווו הילה תמשיכייייייייי דחווווףףףףףףףף
:cry: :cry: עוד :cry: :cry: אני רוצה עוד!!! אני חושבת על זה כל היום אני לא צוחקת לא יודעת מה יש לי אני מרחמת עליה למרות שאני יודעת שזה לא אמיתי ... נדפקתי... :cry: עוד :cry:
מאלכיתשווה, בגלל זה קוראים לסיפור "אהבה עיוורת.." :wink:
אני עכשיו כותבת המשך יפות שלי מואה עליכןןןןןןןןן
במשך כל הערב הוא המשיך לנעוץ בי מבטים.... "אורי מה יש לך היום אתה כולך מרחף?" הוא סופסוף הזיז את מבטו ממני והביט בחברו. "מה?" שאל בתמיהה. "חחחח בואנה אתה מחוק אחו שרמוטה..." "אה חח כן.. החומר הזה בנזונה..." "אז שמעת על מה שקרה לדניאל.?" "לא מה קרה לו?" הם המשיכו לדבר ביניהם ואורי חזר להביט בי ,מבט מלא כאב , מבט מלא דאגה... הוא ניראה כל כך עצוב ... "מה יש לך?" שאלתי.
"כלום , כלום אני בסדר...תגידי מה איתך?" "אני גם בסדר..." "אל תשקרי לי!" "אני לא משקרת לך אתה לא רואה? הינה..." חייכתי חיוך גדול. "זה לא משכנע אותי , אני יודע שאת סובלת מבפנים..." "לא לא באמת שהכל בסדר" "בסדר את אומרת לי? את רזה כמו מקל ף ממש על גבול אנורקסיה.. העיינים שלך סגורות אין בהן שימחת חיים עיגולים שחורים וסגולים מסביב לעיינים כאילו לא ישנת 200 שנה וחבר שלך מרביץ לך ומשפיל אותך בכל דרך אפשרית...זה נקרא להיות בסדר??" שתקתי . "שירן?" חיכה לתשובה. "אתה טועה.. גיא אוהב אותי!!" "חחחח אם ככה הוא מראה לך שהוא אוהב אותך אני לא רוצה לדעת איך הוא מתנהג שהוא שונא...!" "נו באמת אתה מדבר שטויות , גיא עשה בשבילי המון!!" "חחח המון?טוב בואי נחשוב מה הוא עשה... אממ התמכרת לסמים בגללו , עזבת את הבית , את מוכרת את הגוף שלך בשביל לקנות לו דברים והוא בתמורה מכה אותך מתעלל בך ומשפיל אותך.. כן את צודקת הוא עושה בשבילך מעל ומעבר!!!" "וואי נו..."
"שירן , תצאי מהסרט... זה לא מגיע לך!! די תעזבי אותו!" "חחח ניראה לך באמת שהוא ייתן לי לעזוב?" "מי שואל אותו בכלל?!" "חח הוא לא יעזוב אותי כל כך מהר וחוץ מזה אין לי ממש לאן ללכת..." "מה אין לך למי ללכת ,עזבי משפחה אין לך איזה חברה טובה?" "כבר לא..." השפלתי את פניי וחשבתי על מה שעשיתי לרונית. "בעצם..." "כן?" "יש איזה מישהו שאמר שהוא יעזור לי תמיד, אבל אני לא יודעת....." "אין מה לחשוב... את חייבת לעוף מפה!!" "אני לא יודעת.. אני מפחדת.." "מה מפחדת? פשוט תעלמי לו יום אחד הוא לא ידע איפה למצוא אותך..." "זה לא כל כך פשוט ,צריך..." "זה כן כל כך פשוט , את פשוט צריכה לגרום לזה לקרות..." שתקתי. "אורי אתה בא? אנחנו הולכים!" "כן,כן אני בא..." הוא הסתובב חזרה אלי. "אם את רוצה אני יעזור לך.. את יודעת איפה למצוא אותי , תחשבי על זה! ביי..." "ביי..."
יששששששששששששששששששששששששש סוווף סוווףף המשךךך אבל קצררררר בעעעעעע אני רוצה עווודדד עווד הרבה הרבה איןן עליךך!!! את מוכשרת סוווףףף שימי עוד מואאה
אמאאאאאאאאאאאאא איזה מצמרר הסיפור הזההההההההה
שישרף הגיא הזה תריך לסרס ת'חרא הזהההההההה
היללוווששששששששש שלי המשךךךךךךךךךךך
אמאאאאאאאאאאאאא איזה מצמרר הסיפור הזההההההההה
שישרף הגיא הזה צריך לסרס ת'חרא הזהההההההה
היללוווששששששששש שלי המשךךךךךךךךךךך
😢 :cry: איזה מסכנה..... איזה חרא גיא!!
אבל איזה חמודי אורי! 😊
יאללה המשךךךךך :biggrin:
סיפור יפה!!!
תמשיכי את מוכשרת
הסיפור שלך מותח
אותנו מאוד!!!!!!!
הההההההההההההמממממממממממממממששששששששךךךךךךךךךךךךךךךךך!
יאללה חולה עליך 😂
הילההההההההההההה יאללהההההההההההההה איזה סיפור שווה!!!!!!!!!!!!!!1
אני צריכה המשך פליזושששששששששששששששש :biggrin: :!: :!: :!:
QUOTE יששששששששששששששששששששששששש סוווף סוווףף המשךךך אבל קצררררר בעעעעעע אני רוצה עווודדד עווד הרבה הרבה איןן עליךך!!! את מוכשרת סוווףףף שימי עוד מואאה