יווו איזה כיף סופסוף המשך..
התגעגתי לסיפורררררררר.. 😊
עוד המשך עוד המשך!
עווווווודדדדדדדדדד יוו אני נייתי מכורה לסיפורים אלההה!! את כזאת מוכשרת המשששך!
כמה זמן שלא נכנסתי לאתר!!!
יווו הילה הסיפור שלך פשוט מדהים!!!!! תמשיכי אותו ומהררר אני כבר מכורה לכל הסיפורים שלך!!!!!
וווווווואאאאאאאאאאיייי איזה סיפווררררררר!!!!!! 8O 8O
אני זקוקה להמשךךךךךךךךךךךך!!!!!!!!
QUOTE
אני זקוקה להמשךךךךךךךךךךךך!!!!!!!!
גם אני!!!!!!! :roll: :!: :!:
סיפור מהמם!!! 😁
אין המשך??????????????????????????????????
הילה
מהר
המשך
תנק'ס
__________
ל ב נ ת
_________
הילוששששששששששששש תמשיכי סיפור מרתקקקקקקקקקקקקקקקקק
מקווה שהכל יסתדר במהרה חיחיחחיחי
מואהההההההה :wink:
נוווווווווווווווו את הורגתתת אותייי אני רוצה המשששךך הממששךךךך כןןן כןןןכ ןןן עווודדדדדדדד 😠 חחחח
תקשיבי זה לא עסק!!!!!!!!!!!!!
את חייבת לשים המשך יותר ארוך!!!!!!!!!!!!!!
אני מחכה הרבה זמן!!!!!!!!!!!!
את מוכשרת!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :biggrin: :biggrin: :biggrin: :biggrin: :biggrin: :biggrin:
חח סורי בנות אני משתדלת לכתוב כמה שיורת אני מצטערת פשוט אין לי כל כך הרבה זמן... מקווה שלא תתיאשו ממני.. לאב יו הינה המשך....
בלילה ההתקפים חזרו , שוב הגוף שלי רעד חם לי , קר לי אני ,שמחה אני עצובה. מצבי רוח משתנים וכאבים שלא מרפים.. אני לא יכולה לסבול את זה יותררררר!!!!! קמתי מהמזרון התחלתי להתהלך בחדר ללא מטרה , חושבת על פיתרון.. כנראה שהרעשתי כי גיא התעורר. "מה יש לך? תחזרי לישון!" "אני אל יכולה לישון!"
"בואנה מה עובר עלייך בזמן האחרון את לא מסוגלת לעשות כלום!" "לא אני חייבת מנה גיא אני לא יכולה יותר"
"חח חשבתי שאת יכולה לשלוט בזה , שאת בגמילה...חחחחח" "נו מה אני יעשה , כנראה שאני לא .. עכשיו אני חייבת מנה!" "נו ומה את רוצה ממני?" "נו מה ניראה לך? שתשיג לי!" "חח מאיפה לי כסף? וגם אם היה לי היתי קונה לעצמי לא לך מטומטמת!" "נו גיא בבקשה ,אני חייבת..." "אין כסף , תני לי לישון..." עזבתי אותו , ידעתי שאי אפשר לדבר איתו עכשיו... חזרתי למיטה ניסתי להרדם , נילחמתי בכאב כמה שיותר אח הוא לא ניפסק... למה לעזעזעל התחלתי עם החרא הזה?? רק צרות זה עשה לי! המשכתי להתהפך במיטה נאנקת מכאב , קרועה ממחשבות בלי אף אחד שיושיע אותי....
בבוקר התעוררתי לבדי , גיא לא היה איתי .. בזמן הכי קשה שלי שאני צריכה אותו הוא נעלם לי... בשביל מה הוא עדיין איתי? אני בטוחה שהוא לא אוהב אותי יותר... מוזר מאוד כל העיניין הזה.... "שלוםם!" גיא נכנס לדירה עם חיוך גדול על פניו..."אהה מה המצב?" "תיכף שלך יהיה מעולה .. ממש בעננים..." "נו ולמה?" "כי השגתי לך משהו..." קפצתי ממקומי. "מה הבאת לי?" "כן הבאתי לך.." "יאאאא תודה תודה אני אוהבת אותך...!!!!" התנפלתי על גיא בחיבוקם ונשיקות.. הוא כן אוהב אותי , חשבתי בליבי. "נו איפה זה?"
שאלתי בהמרה , כשעיניי מתרוצצות סביב ומחפשות את גלולת הפלא... "אין לי את זה עלי..." "נו אז איפה זה?!" "עוד מעט זה יגיע.. הזמנתי כמה ח'ברה הם יבואו והם הבטיחו שיביאו את המנה שלך.." "אבל מתי הם באים?" שאלתי לחוצה. "עוד מעט , אל תתחילי לחפור לי עכשיו!" "סליחה..." שמחתי כל כך למשמע העובדה שעוד מעט אני לא ארגיש יותר את הכאבים המעיקים האלו , שאני אהיה שוב חופשייה.. אפילו אם זה לכמה דקות....
"טוק טוק טוק!" דפקו בדלת. "הינה הם הגיעו.." אני מיהרתי לדלת והתרגשתי כמו ילדה קטנה שמקבלת מתנה שחיכתה לה כל כך הרבה זמן... "אהה אחי מה המצב?" "סבבה אחי.." גיא אמר להם שלום והפנה אותם לכיוון הסלון המדומה שלנו , חבריו בחנו אותי מעט ונכנסו לחדר.... "קלטו קלטו עכשיו קטע.." קרא גיא וגיחח... "שירני... בואי תיראי מה יש לי פה..." גיא הוציא שקית קטנה ובתוכה הגלולה שלי ונופף בה מצד לצד... אני כאחוזת דיבוק מטורפת רצתי לעבר המטרה הניכספת...בוםםם!!!!! נפלתי , הרמתי את ראשי מהריצפה וראתי את כולם צוחקים , ראיתי את גלול של אחד הבנים מושטת לכיווני והבנתי שהוא הכשיל אותי.. לא היה איכפת לי מכלום כל מה שרציתי זה היה את אותה שקית.. "חח ראיתם אותה כמו כלבה צייתנית!" קרא אחד מהבנים. "חח מזה כמו?" הוסיף השני. "גיא.. תן לי את השקית..." אמרתי אני. "חח את מה את רוצה ? את השקית??" "כןןן!!!" קראתי בהתלהבות. "אז למה לא אמרת...בואי תנשקי לי את הרגליים ותקבלי אותם..." "מה?" לא הבנתי מה הוא רוצה ממני. "מה, מה? את רוצה את זה או לא?" "כן בטח שאני רוצה..." "נו אז בואי תנשקי לי את הרגליים..." היססתי מעט אך לבסוף הסכמתי , רק להעביר את ההרגשה הנוראה שפוקדת אותי. התקדמתי לכיוון רגליו , זחלתי על 4 בכדי לנשקן התכופפתי מעט וכמעט ששפתי נגעו ברגליו ואז בוםםם!!!!!! הוא בעט לי בפנים , עפתי לאחור דם ירד לי מהאף הוא זרק לעברי את השקית.. "קחי תתפרעי , כלבה!" אני מיהרתי לפתוח את השקית ורוקנתי את תוחלתה.... אחד הבנים ניגש אלי ושלח את ידו אלי אני מיד נסוגתי לאחור והגנתי על פניי... "תירגעי אני לא אפגע בך... את בסדר?"
"כן ,כן רק תעזוב אותי..." "את בטוחה שאת בסדר.?" "כן לך כבר!" "אני מצטער בשם חברים שלי אני לא יודע מה ניכנס בהם..." "זה בסדר...." "בואי תני לי לנקות לך את הפנים..." "לא! אל תיגע בי!!!" "מזה מה הולך שם?" קולו של גיא נשמע מרחוק.. "לא כלום אחי סה"כ שאלתי אותה איפה השירותים.." "אהה לך בהמשך המזדרון ואז ימינה...." "תודה.." קרא לעבר גיא , והתבונן בי בדאגה.... התעלמתי ממנו וחזרתי לשקית שלי... התענגתי על ההרגשה המשכרת והסוחפת....
יההההההההההההההה...יווו פשוט חארותתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתת
אררררררר צריך להרוג אותםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם
מסכנההההה.. 😢
חח נכנסתי לזה.. :roll:
הילהההההה איזה יפההההההההההההההה...המשך !