ווווווווווווווווווווווווואאאאאאאאאאאאאוווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווו
נשבעת אין לי דרך אחרת לתאר!
זה מדהים, והכתיבה שלך עוד יותר!
תמשיכי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
יוו נו מה היא סתומה?! איך אפשר לא לשים לב שהוא חרא אליה?!? והיא עוד כועסת על עצמה..טיפשה! 😠
הילה אני רוצה המשך :!: 8)
לא קראתי את הכל הכל אבל חלק גדול וזה מדהים :wink: תמשיכייייי :wink:
אררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררר
שונאת אותווווווווווווו מה הוא עושההההה????
מה יש לו זה?????????????????????????????????????
הילוש המשךךךךךךךךךךךךך את כותבת מדהיםםםםםםםםםםםם
כל יום התעוררתי בבוקר שהמטרה היחידה שלי בחיים היא שגיא יהיה מאושר , עבדתי קשה מאוד בשביל כל סכום , לא קניתי לאכול כי העדפתי לחסוך את הכסף בשביל גיא.... רק שהוא יהיה מאושר רק שהוא יהיה מאושר לחשתי כל פעם שהבטן שלי דרשה אוכל . כמעט כל יום הייתי קונה לו משהו חדש.....
אבל היום , היום לא יכלתי לעבוד... "מה את עוד עושה במיטה? לכי לעבוד!" "אני לא יכולה..." "מזההההה?!"
"אני לא יכולה גיא..." "מזה את לא יכולה קומי עכשיו לפני שאני אכעס..." "לא גיא אתה לא מבין , זה לא כי אני לא רוצה זה פשוט..." "אוו הינה עוד פעם את מתחילה עם התירוצים שלך , אחרי כל מה שעשיתי בשבילך ככה את גומלת לי?" "לא גיא אני מצטערת אני..." "את זבל זה מה שאת!!! אני לא רוהצ לשמוע ממך עכשיו!"
"גיא אני במחזור!" צעקתי אליו. "זה התירוץ שלך? את לא מתביישת??" " אבל גיא איך אני יכולה?" "אמרתי לך שאני לא רוצה לשמוע אותך נכון?!" "כן אבל אתה.." "שתקיי!!" גיא החטיף לי סטירה. הצמדתי את ידי אל פניי וליטפתי אותן , התחלתי לבכות. "מה את בוכה?? זה מגיע לך!" אני לא השבתי רק המשכתי לבכות. "תפסיקי! תפסיקי מידד!!" אבל הדמעות ירדו מעצמן , כאילו אני לא יכולה לשלוט בהן כבר... "אמרתי לך שתפסיקי!!" גיא התחיל לבעוט בי ולהרביץ לי.. "תפסיקי , תפסיקי..." הוא לא חדל להרביץ לי.. עד שירד לי דם , כולי דיממתי וגופי כאב.. לא יכלתי לזוז לשום מקום , בכל תנועה הרגשתי את הכאב בקושי לנשום הצלחתי. והוא פשוט עמד שם ,מביט בי רואה אותי מתפתלת מכאב ולא נע בכדי לעזור לי.
"אני הולך לעבוד , לפחות מישהו מאיתנו יעשה זאת!" סינן לעברי ויצא. השפלתי את ראשי ונשכבתי בריצפה... איך איכזבתי את גיא? הלוואי שאני לא אתעורר לעולם......
8O ככה להתנהג לאישה 8O
הסיפור מהממם :wink:
יווווווווווווווווווווו אני אביא לו כאלה מכותתתתתתתתתתת!!!!!!!!
אם הוא היה עומד מולי עכשיו הוא היה מסכןןןןןןןןןןן אינעל אחותו שיקחו אותו!!!!
המשך!!!!!!!!!!!!!!!!!
HiLaC, פשוט חבללללללללללל שאני יבוא לגיא החראאאאאא הזה ויראה לו מי אניייייייייי!!!!!!!!!
שתי כאפותתתתתתתתתת אני יישתק אותו למדרכה לא יקום שבועיייייייייםםםםםםם!!!!!!!
חתיכת ילד מגודל טיפש כפוי טובה מסריחחחחחחחח!!!!!!!
מאמי סיפור מהמם והכישרון נשפך פה בלי סוףףףף!!!
תמשיייככייי!!!!!! :biggrin:
8O 8O 8O 8O
המשךךךךך ומהררררררר
בבקשההה הילהההה!!!!
אמא'לההה איזה מתחחח..
מהררר המשךךך..
בבקשההה..!!!!
מתה עליייייךךךךך!!!!!
בעעעע שיחנק המגעיל הזהההההההההה
איככככככככככככככככככככככככככככ
בעעעעעעעעעעעעעעעעעעע
הילוש המשךך...
וואי וואי מה הייתי עושה לו...
תמשיכי מאמי..
וואיייי מזל שזה רק סיפורררררר אחרת לא היה טוב!!
הילה יפה שלי מתה עלייך מואאאאה
המשךךךךךךךךך
😂 😂
אמא'לההההההההההההההההההההההההההה איך גיא ישתנהההההההה אני לא מאמינה עליו הוא היה פעם מזה חמוד ויתייחס אליה טוב!!!!!!!!1
בא לי להרביץ לוווווווו 😠
מסכנהההההההההההההההההההה היא חייבת לעשות משהו
חחחח הילוש עזבי ניכנסתי לסיפור 😂
יאללה מתוקה שימי המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךך מואההההה
יואווווווווווווווווווווווו שאני לא יתפוס אותו יקרע אותו מכותת!!!!!!!!!! בנזונהההההההההההה!!!
מאמי יש לך סיפור מהמםםם! המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך