פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי
פורומים פורום צעירים 18 ומטה פורום אהבה כללי אהבה עיוורת , סיפור חדש..כנסו :)...

אהבה עיוורת , סיפור חדש..כנסו :)

✍️ HiLaC 📅 07/10/2004 23:34 👁️ 39,006 צפיות 💬 1,365 הודעות
← חזרה לפורום עמוד 22 מתוך 92
וווווואיייייי

הילההההההההה

הסיפור הזה כזה מרגששששש

מיום ליום את נהית יותר טובה ......

נו תרשמי המשך .....

ב'קשההההההההההההההההההההההההההההההה




:biggrin:
סורי יפיופיות על כל העיכבוים עוד מעט יהיה המשך תודה על הסבלנות שלכן..מואההההההההה
אררררררררררררררררררררררררררררררר עדין אין????

הילהההההההההההההההההההההההה 😠
"בוקר טוב.." "בוקר" סיננתי חזרה. "מה יש לך על הבוקר?" שאל גיא. "כלום תעזוב אותי בשקט!!!" "וואי מה את נפלת עליי גם כן עכשיו...אני הולך מפה..שלוםםםם!" "תלך...." גיא יצא וטרק אחריו את הדלת בעצבים. הייתי עצבנית, הייתי בדיכאון לא הבנתי מה קורה איתי... אני מרגישה לבד בעולם ואף אחד לא מבין אותי פאק אבל אפילו אני לא מבינה את עצמי. רגע אני מחייכת , רגע אני בוכה. חם לי , קר לי. רגשות מתערבבים עם תחושות שונות.... אני כבר לא אני , אני לא מכירה את עצמי. אני משמשת בסמים? אני מוכרת את הגוף שלי? ובשביל מה?? בשביל ההרגשה המטורפת הזאת שנמשכת כמה דקות.. וגיא? הוא אוהב אותי בכלל? בעצם אין לו סיבה אחרת להיות איתי... נשכבתי חזרה במיטה ולא רציתי לצאת ממנה. חשבתי על נתי... מעניין מה איתו , בסוף לא ביקרתי אותו.. הוא בטח דואג לי... וההורים שלי הם בטח מחורפנים מדאגה... טוב שיקפצו לי בכלל באשמתם אני במצב הזה, אני שונאת אותם! וגיא עשה בשבילי כל כך הרבה.. אני מטומטמת שאני מתייחסת אליו ככה , אני צריכה לנשק לו את הרגליים! מי שאשם זה האנשים האלו שהביאו אותי לעולם הזה ועוד מעזים לקרוא לעצמם "אמא ואבא" שימותו!
זהו , מהיום אני עושה כל מה שהוא יבקש... קמתי מהמיטה עם החלטה נחושה. התחלתי לסדר את הדירה מעט ,שתיראה קצת יותר נורמלית,הזזתי את כל הקרטונים שהיו בריצפה , סידרתי את המיזרון. הזזתי מפה הרמתי משם.. בסופו של דבר הדירה ניראתה טוב. אחרי כמה דקות גיא חזר לדירה עצבני גם הוא. "מה זה מה קרה פה?" "שלום מתוקי מה שלומך? בוא תשב..." "שירן את בסדר?" "עכשיו שאתה פה הכל מעולה..."
"מה קרה? רגע את כועסת רגע את מאושרת?" "כן... אני מצטערת על היום בבוקר.. אני אוהבת אותך נוש שלי.." "חח טוב..." "מה אתה רוצה משהו? כל דבר אני יעשה הכל בשבילך.." "לא אני לא רוצה כלום מאמי. וואי ראיתי היום נעליים מזה יפות של פומה.." "באמת מאמי? אז תקנה!" "חח איזה... הן עולות איזה 500 שקל.." "אני אקנה לך!" "מה את בסדר? בקושי יש לנו מה לאכול ולעשן את רוצה לקנות נעלים ב500 שקל?" "כל עוד זה יעשה אותך מאושר אז כן...." "את באמת תעשי דבר כזה בשבילי?" "את זה ועוד הרבה...." גיא חייך. "סבבה אז תקני לי את הנעליים!" "יופי!!" קראתי בשימחה. "ואת יודעת ראיתי גם חולצה יפה של קרוקר..." "אין בעיה נקנה לך גם אותה!" "סבבה , תודה!" גיא נתן לי נשיקה קטנה במצח ונכנס לחדר , אני כל כך שמחתי שאני יכולה לעשות משהו בשבילו.. מיד יצאתי לסימטה לעשות קצת כסף לקנות לגיא את הנעליים והחולצה שלו... נעמדתי בסימטה עם חיוך גדול על פניי מחכה לרכב שיעבור.. הבנות האחרות הסתכלו עליי במבט בוחן , לא מבינות מאיפה נחתתי אבל לי זה לא היה איכפת. העיקר שגיא יהיה מאושר! "כמה.?" "מה?" התעוררתי ממחשבותי. "נו קדימה ,כמה את לוקחת?" "אהה ... 100" "אני אתן לך 35" "לא תודה!" "נו כנסי כבר לאוטו..." "לא רוצה ,אני לא עושה כלום בשביל 35 שקל! אם אתה רוצה תתקדם לבנות בהמשך..." "וואלה יופי עושה עלי פוזות , לא רוצה לא צריך..!" הוא נסע הלאה והעלה איזה ילדונת למכונית שהסכימה לתעריף שלו כנראה... הסתתי את מבטי וחיכיתי להזדמנות הבאה שלי והיא לא איחרה לבוא... "שלום.." התכופפתי לעבר החלון והסתכלתי פנימה. "שלום.." השבתי. זה היה איש דיי מבוגר , הוא בטח איבד את הדרך... מסכנון.. "אז מה התעריף בימינו?" "סליחה?" שאלתי בהלם. "נו בלי משחקים שנינו יודעים מה את עושה פה.." "אני יודעת מה אני עושה פה.. אבל אתה יודע? אתה בטוח שלא איבדת את הדרך?" "חח אל תדאגי לי ילדונת אני יודע בידיוק איפה אני.." "אוקיי.." "אז 70 זה המחיר.?"
"אמממ" התלבטתי וידעתי שלא יתנו לי הרבה יותר מזה.. "טוב שיהיה..." נכנסתי למכונית ונסענו לאיזה חניון נטוש עברנו למושב האחורי... הרגשתי איך הזרועות המקומטות שלו מלטפות אותי. נגעלתי מהמגע שלו , היה לו מבט של סוטה בעיינים...."כן , כן את יודעת איך אני אוהב את זה... כן.." הוא התלהב יותר ויותר והרגשתי איך הגוף שלו נצמד לשלי , הוא הפשיט אותי ונישק אותי אני ניגעלתי ותיעבתי כל נגיעה , אבל זכרתי את גיא ואת החיוך על פניו שאמרתי לו שאני אקנה לו את הנעליים... ידעתי שאני חייבת לעשות את זה בשבילו...ההרגשה הנוראה נמשכה כמה שניות קצרות , שמחתי כי הוא מבוגר , הוא לא החזיק מעמד זמן ממושך.. "נו היה לך טוב?" ידעתי שאם אגיד את האמת שתיעבתי את זה הוא לא יחזור בחיים ואני צריכה את הכסף שלו... "היה מדהים!" חיוך מיד התפשט על פניו.. ידעתי שפגעתי בול , הוא זרק לי שטר של 200אנחנו צריכים לעשות זאת שוב! "בהחלט!!" קבעתי מיד. "יש לך טלפון או משהו שאני יכול להשיג אותך דרכו?" "כן בטח תרשום..." "אוקיי אין בעיות אז אני אהיה איתך בקשר..." "מעולה.." "זה בסדר אם אני אביא לך לקוחות אחרים? כאילו חברים שלי?" "אין בעיות!!!" קראתי בשימחה והייתי מרוצה מהסידור. הוא נסע לכיוון הדירה. "זו תהיה חוצפה מושלמת אם אני אבקש ממך טובה קטנה?" "אממ תבקשי..." "אתה יכול להקפיץ אותי לקניון?" "כן בטח אין בעיה!" "תודה!" חייכתי , הוא חייך חזרה.
נכנסתי לקניון חיפשתי חולצה יפה לגיא , אחרי חצי שעה של חיפושים מצאתי חולצה פצצה של קרוקר כחולה עם אדום , מתאימה בול לג'ינס שיש לו . שילמתי בקופה ויצאתי עם חיוך גדול על פניי , חזרתי ברגל לדירה כי כל הכסף הלך על החולצה. גיא חיכה בדירה קפצתי עליו בשימחה ונתתי לו את החולצה , הוא פתח את השקית והוציא את החולצה. "יאא איזה יפה...." "אהבת מאמי?" "כן!! רק חבל שאין את הנעליים זה היה הולך סוף ביחד..." "אל תדאג עוד יהיה לך!" "יופי ,אחלה.." גיא חייך והלך למדוד את החולצה. "נו איך היא באה עליי?" "מושלם! בידיוק כמוך.." גיא בחן את עצמו במראה... "כן היא באה בסדר..." עיקם מעט פרצוף. "מה אתה רוצה אני יחליף אותה?" "לא היא בסדר.. זה פשוט רציתי את הנעליים.." "נו אני אקנה לך!!!" "חחחח טוב..אני הולך.." "מה לאן?" "סתם פה סיבוב לארגן לנו איזה משהו.." "אוקיי..." גיא הוריד את החולצה.
"מה אתה לא יוצא איתה?" "להה מה אני אצא איתה.. עזבי... טוב אני עףףף!!!" "ביי.." לחשתי חזרה.
יהההההההההההההההההה יפה יפה יפהההההה!!!
😛 😛 😛 😛
יאא איזה חוצפןןןןןןןןן!!!! שיגיד תודה וישתוק!! 😠

איזה יפהה!! 😁
יואווו בא לי להרביץ לו!!!
מזה?!?! הוא מנצל אותה המניאקקקקק..?!

מאמושית שלי סיפור מושלם!! כמוך!!
מואאאאאאאאאה ענקיתתת!!
המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך!!!!!!!!

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
ראסמי החרא הזה מנצל אותה!!! בעעע מניאק
היללוששש אני מחכה להמשךךךך כישרונית שלייייייייי
לאב יוווווווו
ווווווווואאאאאאאאייי הייתי מעיפה לו כזאת כאפהה שהייתה נשארת לו על הפרצוף המכוער שלו שבועעע!!!!


סעמקקק מה נסגר איתו1?!?!!? מה הוא מנצל אותה?!?!


הילההההה חיים יפים שלי שימי המשךךךךךךך אני מתה פההההה
מהמם תמשיכיי
למחרת שוב קמתי לעבודה ,הפעם הייתה הרבה עבודה , השגתי כמעט את כל הכסף לנעליים של גיא . הוא בטח יהיה כל כך מאושר שהוא יקבל אותןןן!!!!! טוב ניבדוק כמה יש לי... 100 , 200, 300, 400 , 50...
שיט עוד 50 שקללללל אוףףף נו מה אין עוד אנשים היום יאללה אני חיבת לקנות לו את הנעלים האלו! רק שגיא יהיה מבסוט! ראיתי ילד בן גילי בערך מעבר לכביש , ידעתי שהוא ישלים לי את הכסף שחסר לי...
חציתי מיד את הכביש והתקדמתי אליו , הוא ניראה מבולל כאילו איבד את דרכו... הוא לא ניראה מסוג הטיפוסים שבאים לפה אבל לא ממש התעמקתי בזה ,חשבתי רק על הכסף.... "היי ילד אפשר להציע לך משהו?" שאלתי עם חיוך גדול על פניי. הילד הסתובב אליי ועיניו נפתחו לרחבה כאילו לא מאמין למראה עיניו... "שלוםםם!!" "חח היי..." השבתי מחוייכת. "מה המצב?" "הכל מעולה מה איתך?" "אממ לא משהו.." "למה מה קרה?" "סתם אני דיי חדש פה ואני מנסה להכיר את האיזור ואין מי שיראה לי את המקום..." "אהה הבנתי...אני יכולה להראות לך משהו יותר טוב.." "כן? מה..?" "אותי.." "חח מצחיקולה.. אני כבר רואה אותך..." "חח חמוד, אתה יכול לראות את כולי..." הוא נחנק. "מה? איך?" "תמורת כסף הכך יכול לקרות..." "כמה כסף?" "היום במיוחד בשבילך 50 שקלים..""אהה חבל.." "מה ? למה חבל?" "כי אין לי מספיק.." "אהה.. וכמה יש לך?" "30..." "אההה..." הוא השפיל פניו באכזבה. "אתה יודע מה?" "מה.?" "אני מוכנה גם ב30"באמת?" "כן.." "יששש!!" תפסתי את ידו ולקחתי אותו לפארק כמה מטרים ממנו.נישקתי אותו והתחלתי להפשיט אותו , הוא נרתע לאחור. "מה קרה? אתה לא רוצה?" שאלתי באכזבה. "לא זה לא זה.. זה פשוט ש.." "ש..?" "אממ פשוט ש...שזאת הפעם הראשונה שלי...." "באמת?" "כן.." ענה בבישנות. "אז תעזוב... תעשה את זה עם מישהי שאיכפת לך ממנה , לא איתי..." "לא , לא זה בסדר, אני רוצה!" "לא מאמי , תאמין לי שתעשה את זה מאהבה אתה תהנה הרבה יותר...!" "יכול להיות שאת צודקת..." "אני צודקת סמוך עליי..." "אם את כל כך מאמינה בזה.. אז איך את עושה את זה בשביל כסף?" השתתקתי.לא ידעתי איך להסביר לו את האהבה שלי לגיא ששווה את כל זה.. "היי את איתי?" "כן סליחה.. אני עושה את בשביל חבר שלי , הוא עשה כל כך הרבה בשבילי אז אני עושה את זה בשביל להחזיר לו על הכל..." "תני לי להבין הדרך שלך לגמול לחבר שלך על משהו זה לשכב עם אנשים אחרים?" "חח זה נשמע מצחיק שאתה אומר את זה אבל אתה לא מבין זה מורכב..." "אוקיי אם את אומרת , אבל זה נישמע לי מאוד מוזר אני לא הייתי נותן לחברה שלי לעשות דבר כזה בחיים!!!" "חח לפעמים מאמי מבינים שהחיים לא ורודים ויש דברים שאין ברירה אפילו אם לא אוהבים חייבים לעשות.." "המצב שלך צריך להיות ממש גרוע בשביל שתעשי כזה דבר..." "לא זה פשוט..." "וואיייי כבר 9 בלילה , תשמעי אני ממש מצטער אבל אני חייב לעוף ,אמא שלי תהרוג אותייייי!!" "אהה אוקיי ביייי!" קראתי והוא ניפנף לי לשלום. חזרתי לדירה מותשת וראשי עמוס ממחשבות..."נו הבאת לי??" גיא הקדים את פניי. "מה?" שאלתי בין נשימה לנשימה. "את הנעליים , הבאת.?" "אהה לא מצטערת מאמי לא השגתי את כל הכסף...." "אבל אמרת שתיקני לי!" "כן אני יודעת , פשוט חסר לי קצת כסף..." "נו באמת שום דבר את לא מסוגלת לעשות כמו שצריך...." "גיא אני ממש מצטערת.." התקרבתי אליו וחיבקתי אותו. "תעופי ממני, נמאס לי ממך! שום דבר את לא יכולה לעשות , אי אפשר לסמוך עלייך!!" "לא גיא באמת שאני רציתי פשוט..""בלה בלה בלה.... תירוצים יש לך בקילו!" "סליחה.." "וואי נמאס לי לשמוע אותך אומרת את זה! כדאי לך שמחר הנעליים האלו יהיו שלי אלא...." הוא הסתכל עלי בעצבים. "אלא..?" שאלתי כמעט ללא קול. "אלא לא יהיה טוב..." הוא זרק את הכוס שהייתה בידו וניפץ אותה על הריצפה , הרמתי את הידיים והגנתי על פניי.. זכוכיות התעופפו לכל מקום."עכשיו תנקי את זה!" קבע גיא והלך לחדר... קמתי וחיפשתי איך לנקות את הבלאגן , אני כל כך מטומטמת איך הרגזתי את גיא!!! חבל שהוא לא פגע בי , זה הכל אני אשמה!!!
בואנה הגיא הזה מתחיל לעצבן אותייייייייי

חתיכת חמוררר 😠 😠 😠 😠 😠 😠 😠 😠 😠
עוד שניה ואני בוכה איזה דפוקקקקקקקקקקקקקקקק גיאאאאאאא הייתי מעיפה אותו לכל הרוחות חוצפןןןןןן היא עושה כאלו דברים והוא עוד צועק עליה?!?!
יאללה הילוש חולה על הסיפור השולט שלך תמשיכיייייייייייייי :mrgreen:
מההההההההההההההההההההההההה????
חבל שהוא לא פגע בייייייייי??
למה מי הוא חושב שהואאאאאאאא??????? בנזונהההההה! אם זה היה קורה באמת הייתי הולכת מראה לו מזה לזרוק עליה ככה את הכוס!!! אני נשבעת לכם בה' זה דברים שהורגים אותי בלבבב וזה כזה מרגיז לשמוע (לקרוא) על דברים כאלה ולדעת שזה אמיתייי
אני פשוט מתה עליכן איזה מתוקות אתן איך נכנסתן לסיפור חחחח מואה עליכןןןן

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך