אנונימית, ועכשיו הוא חוזר ובגדול בובה!! מואההההההההההה
וייייייי יפה 😊
חחח המשךךךךךך !
הילוששששששששששששששש יפה שליייייייי תמשיכי דחופיייייייייי
לב יו סו מאץ'!!!!!!!! :biggrin:
יההה אין המשךךך למהה???? 😢
המשךךךךךךךךךךךךךךךך הסיפור שלך מהמםםםםם
מואהההה ג'ויה
צ'ה צ'ה צ'ה...
הילה. תתביישייייייי עדין אין המשך?! :wink:
מה נסגר איתך?!?!?!!?!??!?!?!?!?!?!?!?!
למה את לא ממשיכה?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!??!?!?!??!?!!??
😠 😠 😠 😠 😠 😠 😠
😠 😠 😠 😠 😠 😠 😠
shidosha, חחחחחחחח רוצה להרוג אותה?
הילהה בבקשהה תני המשךךךךךך
נשמות שלי אני מצטערת פשוט הייתי בעבודה עד עכשיו.... ובה"ס אתן יודעות אז לא היה לי זמן אבל עכשיו אני אמשיך.... לאב יו אולללל מואהההההההההה!!!!!!!
מדי יום גיא היה יוצא "לעבודה" וחוזר עם הסחורה שלנו... יום אחד גיא חזר עצבני... "מה קרה מאמי?"
"הכל חרא זה מה שקרה!!!" "מה? למה חרא יפה שלי?" "כי אין עבודה!" "נו לא נורא נסתדר..." "נו באמת איך נסתדר?" "אני אצא לעבוד במקומך.." "מה?!?!?!? השתגעת??? לא אין מצב.." "כבר הציעו לי סכומים טובים. הרבה יותר טובים משלך..." "מה איך? מי??" "לא יודעת מי זה איזה אחד!" "מה מתי?" "אוף מזה משנה?? אני הולכת לעבוד.. אני עוד מעט יחזור.." "לא שירן את לא הולכת!" "יש לך רעיון יותר טוב??" גיא השפיל את ראשו ,כי לא היה לו רעיון אחר... "זה מה שחשבתי.. ביי מאמי , אוהבת אותך!!!"
יצאתי מהדירה והייתי נחושה בהחלטתי לשכב בשביל כסף... אלוהים ישמור אני זונה! ולא איכפת לי מזה...
עוד לא הספקתי להגיע לסימטה כבר קפצו עליי איזה 2 בנים. "בובה, יש מצב?" "תמיד יש מצב תלוי כמה..?"
"50 מתאים.?" "חחח אם אתה רוצה משהו ב50 לך לתינוקות בהמשך הרחוב.." "לא נו, אז כמה?"
"אמממ , שניכם?" "לא... רק אני..." "טוב 100" "מה 100?! זה יקר! 80.." "אני לא באתי להתווכח איתך. רוצה רוצה .. לא רוצה שלום!" התחלתי ללכת אבל הוא תפס אותי. "טוב הינה, קחי מאה... וכדאי לך שזה יהיה טוב.." "אל תדאג... סמוך עלי..!" נכנסו למכונית שלו ונסענו נסיעה קצרה של 10 דקות בערך... הגענו לדירה , עלינו במדרגות והוא פתח בפני את הדלת.. "בבקשה כנסי.." נכנסתי פנימה ועייני סקרו את הדירה, היא הייתה דיי ריקה והפוכה מעט.. דירת רווקים אופיינית.. "תמשיכי ישר במסדרון זה החדר שלי..." "אוקיי..." נכנסתי לחדר שלו והתיישבתי על המיטה, אחרי כמה שניות הוא הצטרף אליי... הוא ישר שלח ידיים , אני נרתעתי והוא הסתכל עליי לא מבין.. חייכתי וחזרתי אליו... הוא התחיל להפשיט אותי ולא הרגשתי כלום , כאילו הייתי במקום אחר.. הוא נשכב מעליי עייני נתקעו בתיקרה , בוהות בהן הבטתי בתנועת פעון הרוח שהיה תלוי.. הוא נע בקצב שהוא חדר אליי... נכנס.. יוצא.... גלינג.. גלינג... שוב נכנס חזק יותר ויותר... צילצול פעמון הרוח מתחזק והמבט שלי עדיין תקוע בתקרה.. הוא יצא ואחרי כמה שניות זה נגמר. "את יכולה להתלבש ,אני יחזיר אותך..." "בסדר..." הוא קם מעליי ונתן לי כמה שניות להתלבש.. התארגנתי מהר , הבטתי במראה ניראתי זוועה.. כל כך חייורת ,עיגולים מסביב לעיינים... אני חייבת מנה!
"קדימה תזדרזי ,אין לי את כל היום...!" "בסדר ,בסדר..." יצאתי מהשירותים וחזרנו לאוטו , הוא החזיר אותי לסימטה ,איפה שניפגשנו... חזרתי לדירה,זרקתי את הכסף לעבר גיא בכדי שיקנה לנו אוכל וסמים.. נכנסתי לחדר נשכבתי על המזרון והתקפלתי כולי.. לא האמנתי למה שעשיתי היום... אני נהפכתי לכל מה שתיעבתי , לכל מה שלא הבנתי ... איך הגעתי למצב הזה?! התחלתי לבכות , חיבקתי את רגליי ,התכווצתי כולי ובכיתי, לא ידעתי אפילו למה אני בוכה , אם זה כואב לי מה שנהפכתי או שאני בדאון מהסמים...גיא חזר ונתן לי את האקסטה , בלעתי אותה מהר... מחיתי את דמעותי ואחרי כמה שניות ההרגשה הטובה והמוכרת חזרה....
אני מוכנה לעשות הכל בשבילך לחוות את ההרגשה המשכרת הזאת כל פעם מחדש.. ידעתי שמה שאני עושה עכשיו זה מחיר פעוט לעומת האושר שיש בי עכשיו...
כואב לי לשמוע דברים כאלה...באמת שכן!
והכי הכי עצוב בכל העניין הזה.....זה שהסיפור הוא אמיתי....אולי לא לך אבל להמון המון בנות הסיפור הזה הוא אמיתי....וזה פשוט עצוב
dangerousgirl, את צודקת מאמי..! ממש עצוב שזה מה שקורה לבנות צעירות!!! וגם לבנים!.
הילוש מאמי את כותבת מהמםםםםםםם אני מתה עליך יפה שלייייייייייייי!!!!!!!!!!!!!!
תשימי המשך בובה!!
ו.. סורי שלא הגבתי פול זמן.. אבל את יודעת הפורום לא עבד והיה לנו טיול שנתי. אבל עכשיו אני מגיבה תמיד! חולה עליך בובה סיפור מעלףףףףףףףףף שימי המשך
מואאאאאאאאאאה