פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי
פורומים פורום צעירים 18 ומטה פורום אהבה כללי אהבה עיוורת , סיפור חדש..כנסו :)...

אהבה עיוורת , סיפור חדש..כנסו :)

✍️ HiLaC 📅 07/10/2004 23:34 👁️ 38,999 צפיות 💬 1,365 הודעות
← חזרה לפורום עמוד 18 מתוך 92
המשךךךךךךךךך...
😊
בקשה 😊
יאאאא הילה אני עכשיו קראתי גם את הסיפור הזה- מה שרשמת עד עכשיו
וגם את הסיפור הקודם שלך עם יריב ומורן...ואני חייבת להגיד לך שאת פשוט מוכשרת!!!!!!!!!
תמשיכי את הסיפור מהר אני כבר במתח!!!!!!!! :|
lilach96, תודה יפיופה... והינה המשך...

בנות התחלתי לעבוד היום ככה שאני מקווה לעלות כל יום המשך.. אני מצטערת אם לא יצא לי אבל תבינו אותי גם ב"הס וגם עבודה... אני חולה עליכן נשמות שלי מואההההההההההההההההההההההה!!!

"גיא קום , צריך לזוז!" "מה? אה כן ,כן מהר!!" אני וגיא התארגנו מהר וחיכינו שחוץ לחבר של גיא עם המשאית... "אוחח קר בבוקר הא?" שילבתי ידיים בשביל קצת להתחמם... "כן.. בואי אני יחמם אותך מאמי שלי..." "חח תודה נוש.." התקרבתי לגיא והוא חיבק אותי חימם אותי טיפה , הוא ניראה קצת עצוב... "מה קרה מאמי?" "לא סתם..." "אני יודעת במה זה קשור.." "במה..?" "באמא שלך.." "יאללה הכל את יודעת!"
"חחח איך אני לא אדע הכל על אהובי??" "חח מת עליך בובה.. וכן זה בגללה... קשה לי לשמוע אותה ככה.."
"מאמי ,אתה רוצה לחזור הבייתה.?" "לא מה פתאום!!" "בטוח?" "כן והינה הוא כבר הגיע..."רוני חבר של גיא חנה מול הבית וחיכה שנעלה נכנסנו לאוטו והוא החל לנסוע.. "אז לאיפה?" שאל והסתכל עליי.. "סע ישר ובכיכר השנייה קח שמאלה... "אוקיי.." אחרי כמה דקות הגענו לבית של רונית.. "יאללה בואו כבר!" צעקתי להם. "בסדר בסדר!!" אני וגיא הלכנו ראשונים הוא פרץ את הדלת ואני מהר הקשתי את הקוד... "בבקשה , כנס.." חייכתי חיוך ענק... גיא שרק לחבר שלו ונינכנסנו שלושתנו פנימה... הם לקחו תכשיטים , כמה מכשירי חשמל , אני חיפשתי את הכסף.. ידעתי שיש כוס עם כסף לקניות.. חיטטתי בארונות עד שמצאתי אותה , היה בה משהו כמו 100 שקל.. טוב זה לא הרבה אבל זה גם משהו.. הכנסתי לכיס והלכתי לכיוון הסלון על המזנון עמד פסל קטן של מלאך שידעתי רונית כל כך אוהבת... הרמתי אותו והסתכלתי עליו , ידעתי שזה גם מתנה מסבתא שלה ז"ל... "רונית בגללך אני עכשיו במצב הזה... אמרתי לך לא להתערב לי אבל את התעקשת! אז זה מגיע לך כלבההההה!!" זרקתי את הפסל בכל כוחי עד שהתנפץ לרסיסים הייתי מאושרת , ידעתי כמה רונית תבכה ותסבול כשהיא תיראה את הפסל הזה ועשה אותי עוד יותר מרוצה... "מה זה מה קרה?" שאל גיא בבהלה. "כלום.. סתם נקמה קטנה..." אמרתי וחייכתי לי. "אהה אוקיי , טוב יאללה בואי נעוף!" "שניה שניה אני רוצה שזה יהיה מושלם..." תפסתי גם התמונה שיש לרונית עם סבתא שלה וגם אותה השלכתי על הריצפה... "מה זה מה קורה פה??" שמעתי צעקות מלמעלה "וואי יש פה אנשים בואי מהררר" גיא צעק , אבל אני לא רציתי ללכת רציתי לראות את רונית ואת הסבל שלה... רונית רצה במדרגות הסתכלתי בעייניה והיא הייתה המומה? "שירן??" גיא תפס את ידי וברחנו החוצה הותרנו שם את רונית עם כל השברים....
דרך חזרה הבייתה גיא לא הפסיק לצעוק עליי... "את משוגעת , היא ראתה אותך!!!" "נו אז מה?? היא לא יודעת איפה למצוא אותי!!" "אבל היא ראתה אותךךךךךךך!!!" "טוב גיא תעזוב אותי בשקט אל תקלקל לי את המצב רוח!" חבר של גיא התכוון לנסוע חזרה הביתה אבל אני הייתי חייבת משהו להרגיע את עצמי...
"תעשה טובה קח אותי לסימטה.." "לסימטה?"שאל והמתין לאישורו של גיא. גיא הינהן עם ראשו והוא נסע לסימטה... בכל הכסף שהיה עלינו קנינו סחורה , ככה שלא נצטרך לבוא לכאן כל כמה ימים וחזרנו אל אבי...
הזמן עבר והיה לנו כסף יותר ממה שרצינו אחרי כל הגניבות שלנו... הסמים זרמו כמו מים והכל מבחוץ ניראה מצויין רק שאני הייתי רקובה מבפנים.... כל יום היה אותו הדבר ,רק ישבנו כל היום בבית בלי לעשות כלום היינו בדאון רציני עד שהיינו לוקחים משהו ומקבלים 20 דקות של הנאה , כמעט כל היום ישנו ומתי שלא ישנו עישנו.... ים אחד כמו כל יום שיגרתי ישנו אני וגיא אצל אבי , עישנו לנו קצת גראס והיינו בסטלה שלנו... מרחוק ראינו את אבי רץ אלינו... "אתם לא יודעים מה קרההההה!!!!" "מה קרה??" שאלנו באדישות. "תפסו אותו , אכלנו אותה, הכל הלך!!" "מה את מי תפסו??" "תפסו את רוני.." "מי זה רוני?" שאלתי. "זה בבוא עם האוטו שאנחנו הולכים לפרוץ.." הזכיר לי גיא. "אהה נו אז מה מי צריך אותו? פחות להתחלק ברווחים..."
"לא את לא מבינה ,בלי רוני אנחנו אבודים..."
יאאאאאאאאאאא!!
איזה יפההה!!!!!!!!
אני רוצה המשךך מאמי שלי!!!
ובמה התחלת לעבוד.??
מתה עלייך מאמייייייייייייייייי!!!

מואאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאה :mrgreen:
[font=Arial]המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך
ד=ח=ו=ו=ו=ו=ו=ף כפרה עליייייייייייייייייייייייייייייך

HiLaC, :
תמונה[/font:de42a97dcd]
המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך
ד=ח=ו=ו=ו=ו=ו=ף כפרה עליייייייייייייייייייייייייייייך

HiLaC, :
תמונה
איזההה סיפוררר מטורףףף אבאאאאאא פשוט מהממםם....
יאללה שלחי המשךךך אני מה זה במתחח חחחחח
ודרך אגבבב לא יודעת אם כתוב או לא אבל זה סיפוררר אמיתי או שזה את המצאתת????
חמודה שלי אניק וראת את הסיפור ולא מגיבה כי אני לא הרבה באתר ואין לי הרבה זמן בתקופה הזאת...אז תדעי שאני קוראת את הסיפור והוא נורא נורא יפה!!
רק שיש לי בעיה קטנה עם הסיפור ואני יכתוב לך בפרטי...
יפה! המשך בקשה.. נו באמת מה את עובדת?!?! :wink: :wink: :wink:
חחחח סתם מתוקה, במה את עובדת?
המשך!!
פי איזה סיפור של הלייף איזה חיים יש לך הלוואי עליי חיים כלאה יאללה ביי כפרה שלי מואה!
המשךךךךךךךךךךך דחוףףףףףףףףףףף!!!!!
וואי אני קוראת פה מלא סיפורים שיש בפורום ויש מלא כישרונות!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
יאללה הילה תתני המשך אני במתחחחחחחחחחחחחחח
הממשששךךך
ספירבלולי, יאאאאאאא איזה מתוקהההה גם אני אוהבת אותךךךךך!!! מואהההההה!!!
«©אפ7!ד*טה©», בובה , רק ההתחלה זה המציאות שלי משנהיה קשר לסמים זה כבר המצאה...

ולכל מי ששאלה , אני עובדת בהכנת סנדוויצים כאלו.. חח העיקר שמשלמים! חולה עליכן בננות!!!

"מה אבודים? אפשר לחשוב! סה"כ רוני!!!" "תגידי לי מה את בסדר??" התנפל עליי גיא. "וואי נו אפשר לחשוב ,למה אני ואתה לא תמיד היינו אלו שפרצו?" "את לא מבינה שהאוטו היה של רוני והוא היה זה שמוכר את הסחורה?!!??!!?" "חח וואלה.." "וואי אני לא מבין בשביל מה אני טורח לפעמים .." "טוב טוב שש תן להנות מהסוטול..." "ווואייי את והאדישות שלך את מעצבנת אותייי!!!!" "ב-ס-ד-ררררררר!!!" לא היה לי כוח להמשיך ולשמוע את גיא מטיף לי אז יצאתי בחוץ.. התיישבתי על הכסא במרפסת והסתכלתי סביב , השמש זרחה הציפורים ציצו וצליל של צחוק ילדים נשמע באוויר... פתאום קלטתי כמה שהתבגרתי , פעם כל זה היה ניראה לי כל כך תמים וטהור וחשבתי שככה העולם.. אבל עכשיו אני יודעת כמה שהוא אכזר ולא הוגן... המצב רוח שלי ירד והחלטתי לחזור פנימה.. גיא ישב באותו מקום והוא ניראה טרוד... התקרבתי אליו וליטפתי אותו
"זוזי ממני!" "וואי מה יש לך? סה"כ ליטפתי אותך!" "אז אל...!" "וואי טובבבבב!!" התעצבנתי. "גיא ושירן אני צריך לדבר איתכם.." "כן אבי מה קרה אחי?" שאל גיא. "אני מצטער אבל אני חושש שאני אצטרך לבקש ממכם לעזוב..." "מה?? לאן נלך?!" התנפלתי על אבי. "אני לא יודע אבל מה שכן אני יודע שבטוח המשטרה תבוא לחפש אתכם פה...!" "מה למה??" "כי רוני ילשין.." גיא השלים את המשפט.. "וואייי בן זונה!!!" "אין מה לעשות ואבי צודק! קדימה תאספי את הדברים שלך ונעוף מפה.." "אבל גיא לאן נלך? גם כמעט ואין לנו כסף..." "אני יודע ,אני יודע ,אבל מה נעשה??" השפלתי את פני נכנסתי לחדר וסידרתי את התיק , אחרי כמה דקות אני וגיא יצאנו מביתו של אבי , שוב נודדים אל הלא נודע.... "אוףף אני לא מאמינה שאנחנו שוב במצב הזה אחרי שהכל היה כל כך טוב!!" "כן , כן אבל אין מה להתבכיין צריך למצוא איפה לישון הלילה..."
"לא נורא מאמי , העיקר אנחנו ביחד.." אמרתי וחייכתי אל גיא ,הוא אפילו לא החזיר לי מבט הוא המשיך ללכת ולחפש מקום שנישן בו.. "גיאאא!!" "נו מה את רוצה???" "קצת יחס!" "מה יחס מה?? בגללך אנחנו בכל במצב הזה!" "מה?? בגללי?!" "אז לא בגללי... בגלל מי ברחנו מהבית?" השפלתי את פני ולא השבתי. "מה קרה את שותקת??" "כי אתה צודק! ואמרתי לך שאתה לא חייב לבוא!! אתה יכול לחזור כבר עכשיו!!! ביי!"
"וואי את והמשחקים שלך , נמאס לי מההתנהגות של הילדה הקטנה!!!" "ילדה קטנה?? ווואייי עכשיו באמת עיצבנת אותי!!!" "יופי , אולי תביני מה את גורמת לי להרגיש כל היום..!!!" "וואי אין לי מה לדבר איתך! עוף ממני!!" אני וגיא התפצלנו אני הלכתי לכייון אחד והוא לכיוון השני, עכשיו הייתי באמת לבד ובלי שום מקום ללכת אליו...
סופסוף החזירו את הפורווווווום!
קדימה אני רוצה המשך!!!!!!!!

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך