ועוד משהו קטן..
כולם לברך אותי יש לי לב ארד...קוללולוללולו חחחחחחחחח :biggrin: :biggrin: :biggrin:
חחח אני והשטויות שלי.. :wink:
ועוד משהו קטן..
כולם לברך אותי יש לי לב ארד...קוללולוללולו חחחחחחחחח
חחח אני והשטויות שלי..
חחחח מזל טוב יפה שלי! :biggrin:
יוווו.. דווקא פה את מפסיקה?
אני כבר יודעת מה הוא חחחחחחח לא קשה לדעתתת!!!
ועוד משהו קטן..
כולם לברך אותי יש לי לב ארד...קוללולוללולו חחחחחחחחח
חחח אני והשטויות שלי..
חח איזה חמודה! מזל טוב מותק (:
הילושששששש נו תמשיכי
נדמה לי שהוא זונה-ממין זכר
נו פליזוש אני במתח פההה 😂
ועוד משהו קטן..
כולם לברך אותי יש לי לב ארד...קוללולוללולו חחחחחחחחח
חחח אני והשטויות שלי..
מזל טובוש בובה 😁
וואיייי מאמי
שאני בד"כ רואה סיפורים שעוד לא התחלתי לקרוא ושיש להם הרבה דפים..
אני לא קוראת..
אבל סתם בטעות נכנסתי לסיפור שלך..והתחלתי לקרוא..ולהתמכרררררררררר!!
(לסיפור..חחח המבין יבין)
קיצר מה חפרתיי..מאמי..את כותבת מדהיייייייםםםםםםםםם
ואני רוצה המשךךךךךךךךך!!!!!!!!!
וואיייייייייייייי לא קראתי תגובה של אף אחדדד פהההה ישר קראתי המשכים של הסיפוררר
מהררררררררררררררררררררררררר אני מכורה יותר מהסמים חחחח יאללה יאללה !!!!
Lina-21, חחחחחחחחחחחחח אני גם חושבת .. או שהוא הלך לזפוק מישהי או שהוא רוצח ....................... :/ נכנסתי לסרטים חחח
_princessa_,
חחחחחחחחחחחח איזו מאמי את :biggrin:
המשךךךךךךךךךךךךךךךךךך 😁 :wink:
צריכה את ההמשך תשמעי ת'גוף שלי זועק ..
את השקאל בייבי, הקרם דה לקרם, מספר אחת וחבל על הזמן לכולכם :]
חחחחח מהשיר כלא שש : בואי אליי .. =))
נוווווווווווו אני צריכהההה המשךךךךך 😢
Lina-21, חחח תודה מאמי גם את .. מואהההההההההההההההה
ייבשת אותייייייייייי כפרה .
תיהיי לי הכי בריאה שיש באימאאאאאאאא
נשמות שלי חיים שלי כפרות עליכןןןןןןן מקודם חזרתי ממצעד האהבה (היה בנזונההההההההה) אני כבר כותבת לכן המשך חולה עליכן בנות יפות ואני מאושרת שאתן אוהבות את הסיפור שלי
ובקשר לגיא כולכן טועות.....חחח תהיו עוד יותר במתח חיחיחי
חחחחחחחחחח אז הוא לא זונה ממין זכר?!?!
הינה ההמשךךךךךךךךךךךךךך
"הוא אמר שהוא יחזור עוד כמה דקות..." "כן אני יודע.."
"מאיפה אתה יודע?" "כי זה לא פעם ראשונה שהוא עשה את זה בשביל כסף..." "עשה את מה??" "עזבי , זה עיניין של גיא.." "אני זה עיניין של גיא מיד תגיד לי!" "טוב בכל מקרה במוקדם או במאוחר את תגלי..." "נו כבר הרגת אותי מרוב המתח!!" "גיא הוא...." "גיא הוא מה??" "גיא הוא הלך עכשיו לפרוץ לאיזה מקום..."
"מה??" שאלתי המומה.. "כן , תביני.. חבר שלו פורץ וגיא שומר עליו רק שלא תבוא משטרה , אח"כ הם מוכרים את הסחורה וככה יש לו כסף בשביל הסמים.." "אהה הבנתי.." הייתי דיי בשוק ,אבל איכשהוא העיניין שפעם היה ניראה לי כל כך אסור היום ניראה לי דווקא בסדר... זה כנראה בגלל שאני יודעת שאנחנו ממש חייבים את הכסף הזה... לביינתים אבי נתן לי את המנה היומית שלי ואני נירגעתי.. ישבנו על המידרכה חיכינו שגיא יחזור.. כמה רוסים עברו שם והביטו בי... קרצו לי עיינים ואחד מהם בא לדבר איתי... "היי בובה... יש מצב..?" "מצב למה?" שאלתי בתמימות.. "תעוף ממנה לפני שאני שובר לך את הפרצוף!" "אהה סליחה אחי לא ידעתי ששילמת כבר..." הבחור חייך והלך ממנו, אבי חזר לשבת לידי "שילמת למה? מה קורה פה??"
"הוא חשב שאת זונה..." "מה??? איפה הוא אני אפרק אותו אמא שלו זונה למי הוא מעז לקרוא ככה??!" כעסתי. "תשבי , תירגעי זה פשוט רחוב שכמעט כולן פה זונות... אז הוא חשב שגם את..." "מה למה אני ניראת כמו זונה??" שאלתי לחוצה. "לא לא תירגעיייי הוא פשוט ראה שאת לקחת משהו , ובדר"כ כל מי שלוקחת , גם צריכה דרך להשיג כסף לזה ,אז הרוב הופכות להיות זונות..." "וואוו!!" "את לא מאמינה מה שקורה פה , ראיתי זונה בת 13!! בקושי קיבלה מחזור כבר רוצה לקבל זי.. סליחה.." התנצל מיד... "לא זה בסדר , היא מטומטמת!!!" "כן...." השיב אבי. "הינה גיא!" קראתי בשימחה. "חזרתי ,סורי על העיקוב.."
"זה בסדר , מאמי עכשיו הכל בסדר?" "אממ... כן!" "יופי.... תראה חשבתי על זה ואם אתה צריך עזרה במשהו תגיד לי...." "מה על איזה עזרה את מדברת.?" "אני יודעת על כל הפריצות.." "מה ?? איך את יודע.. אבי!!!!" גיא צעק עליו... "אני מצטער אה אני לא.." ניסה אבי להסביר. "עזוב את אבי הוא לא אשם זה אני לחצתי אותו... ובכל מקרה אני רוצה לעזור!" "את אל תתדאגי... אני זה שידאג לשנינו..." "גיא דיי עם השוביניזם הזה תיתן לי לעזור לך..." "תקראי לי שוביניסט תקראי לי איך שאת רוצה , אבל אני לא מוכן לזה!"
"אבל יש לי מקום מושלם שאפשר לפרוץ אליו ואין מצב שניתפס.." "מה איפה?" "אבל בשביל שלא תיתפס אתה צריך אותי..." "בסדר ,בסדר איפה זה..?" "אל תדאג אני אקח אותך לשם... אני יודעת את הקוד והכל.."
"רגע רגע.. את לא מתכננת לפרוץ לבית שלך נכון??" "אממ גם רעיון סבבה , אבל לא.... אני חושבת על מקום אחר לגמריי...." "איפה?" המתין גיא לתשובה בקוצר רוח...