זרובבלה, QUOTE
חחחחחחחחחח אז הוא לא זונה ממין זכר?!?!
חח כעיקרון זה מה שרציתי לכתוב אבל כולכן גיליתן את זה אז שינתי קצת ,אבל אולי זה יחזור.. חחח אני צריכה לראות איך מתקדם לי הסיפור...
וואיייייייייייי הילו'ששששששששש בובההההההההה שליייייייי המשךךךךךךךךךך דחוףףףףףףףףףףף!!!!!!!!!
לאבבבבבבבבבבבבבבב יוווווווווווו מוכשרתתתתתתתתתתתתת יפיופהההההההה צ'ליייייייייי מוואהההההההההה ענקית לךךךךךךךךך!!!!!!!!!!
שלך..
מישל אורפז!! :biggrin:
יווווואווו אני יודעת!!!
מאה אחוז הם הולכים לפרוץ לרוניתתתתתת!!!
מתה עלייך מאמוש שלי!!!
ואני רוצהההה המשךךך!!!
מואאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאה :mrgreen:
HiLaC, חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח כי אני גיליתי את זה וכולם העתיקו!!!
יופי כולם!!! חחחחח סתם סתם בובה חולה עלייך שימי המשךךךךךךךךךךךך
זרובבלה, חחחחחחח שירוש תזכירי לי להרביץ לך! את שיבשת לי את כל הסיפור!!!!
חחח לא נורא יפיופה... הוא יהיה קצת יותר ארוך... מואהה חולה עלייך בובהההההה!!!!!
HiLaC, חחחחחחחח תמיד אני אשמה הא?!?
הכי קל להאשים את שירהה...חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח חוצפה לשמה!!!!
ואם הוא יהיה "קצת יותר ארוך" אז מה איכפת לי!?!!?!? חחח רק הרווחתי מזהה :mrgreen:
חח מוווווווואאאאאאאההההה חולה עליך יפה שליייייי
זרובבלה, אני מתה עלייך מואה עליייייךךךךךך!!
HiLaC, כפרותתתת אנייי עלייךךך יפה שלייי!!!!
"רגע רגע.. את לא מתכננת לפרוץ לבית שלך נכון??" "אממ גם רעיון סבבה , אבל לא.... אני חושבת על מקום אחר לגמריי...." "איפה?" המתין גיא לתשובה בקוצר רוח..."נווו" גיא לחץ. "רונית.." השבתי. "מה זה רונית?" שאל גיא מבולבל. "רונית זאת הכלבה שבגללה אנחנו במצבנו היום...!" "אהה הרונית הזאת.."
"ואיך לא יתפסו אותנו?" "כי אני יודעת את הקוד לאזעקה שלה בבית... וגם אני יודעת שבשעות הבוקר הבית ריק.." "אממ מעניין.." "מענין מאוד.. מחר פורצים לשם!" קבעתי. "שש תהי בשקט מה את צועקת? וזה לא כל כך פשוט צריך לארגן דברים..." "אהה טוב.." חזרנו לדירה של אבי , אכלנו איזה משהו קטן גיא התארגן והתכוון לצאת.. "לאן?" שאלתי. "לסדר את העיניים לפריצה מחר.." "אהה אוקי אל תבוא מאוחר מאמי...." נתתי לו נשיקה קטנה והוא יצא.. שכבתי על הספה וראיתי קצת טלוויזיה , פתאום דפקו בדלת... קמתי מהספה בשביל לענות ,אבל אבי הקדים אותי.. "עזבי ,זה בסדר אני אפתח.." "סבבה" השבתי. "אמא של גיאאא!! מה שלומך?" אבי צעק בכדי שאני אשמע.. זינקתי מהספה ונכנסתי לאמבטיה... "איפה הוא?? הוא פה?? איפה גיא?!" "מה גיא..?" התמם אבי. "איפה הילד שלי?" שאלה על סף דמעות. "אני לא יודעת הוא לא בא לפה.."
"שקרן! תגיד לי איפה הוא!" "אני לא יודע נו באמת...!!!" "גיאאא , גיאאאאא!!!" היא התחילה לצעוק מיאוש.. "גיא תענה ילד שליי" אך אף אחד לא ענה... "חסר לך ואתה משקר לי!! ואם אתה יודע איפה גיא כדאי לך מאוד שהוא יחזור הבייתה!!" היא יצאה וטרקה את הדלת כרוח סערה , אבי נעל את הדלת שהיא לא תחזור בטעות.. יצאתי מהמקלחת.. "פיי מה היה פה.?" שאלתי. "היא מחפשת את גיא כמו מטורפת , הוא חייב להתקשר אלייה להגיד לה שהוא בסדר.." "כן אתה צודק.. בטח גם ההורים שלי דואגים לי ככה.. אבל לא! הם לא שווים את השיחה שלי אליהם!!" אחרי חצי שעה בערך גיא חזר... "זהו הכל מסודר , מחר ב9 בבוקר אנחנו נעשה את זה..!" "סבבה... עכשיו גיא תשב שניה אנחנו צריכים לדבר.." "מה קרה? את מתחרטת את לא רוצה לפרוץ??" "לא , לא זה לא משהו כזה.. אמא שלך הייתה פה היום.." "אמא שלי??"
"כן..." השבתי. "מה? מה היא עשתה פה?" "באה לשחק טאקי ! נו מה ניראה לך?? היא באה לחפש אותך!"
"ומה אמרתם לה??" "אמרתי לה שאתה צריך לחזור עוד מעט ושתבוא עוד שעה ככה.." "מה אתה דפוק אמרת לה ש.." "ניראה לך מטומטם?! אמרתי לה שאתה לא פה וזה.." "אהה יופי פוו נילחצתי לרגע.." "אבל אחי היא לא ניראתה טוב , היא ממש דואגת לך... אולי תתקשר או משהו..?" "להתקשר??" שאל. "כן גיא תתקשר תגיד לה שהכל בסדר ותנתק.. "טוב.." גיא לקח את הטלפון של דני והתחיל לחייג... "רגעעע!!!" קראתי. "מה עכשיו?!" שאל. "תעשה מחסוי שהיא לא תוכל להתקשר כל הזמן.." "וואלה נכון , כפרה על הגאונה שלי!" אמר ונתן לי נשיקה קטנה במצח.. "הלו אמא? זה גיא.." "גיא ילד שלי איפה אתה ? אתה בסדר?" יכלתי לשמוע את הבכי שלה מבעד לטלפון.. "כן אני בסדר , רק רציתי להגיד לך שאני בסדר אני חייב לנתק.." "לא ילד שלי תחזור הביתה בבקשה!!" גיא ניתק את הטלפון.. "אוףף זה לא היה רעיון טוב ,קשה לי לשמוע אותה ככה.." חיבקתי את גיא הכי חזק שאני כיולה והא נשכב לידי , ליטפתי את ראשו ואת השיער נתתי לו נשיקות קטנות ומפנקות נירדמנו לנו אחד בזרעות השני.....
:cry: :cry: :cry:
איך יפההההההההה
חחחחח מותק כפרה על הכשרון הזה שלך!!
חולה עלייך יפה שלייייי
שימי שימי המשך לפני שאני מתה פההה
המשלךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
איזה סיפורררררררררררררררררררררררררררררררררררררררר
אני במתחחחחחחחחחח :!: :!: :!:
המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
סיפור מדהיםםםםם המשך דחוףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףף