הילה .....איך אין המשך....?
כבר הרבה זמן עבר........
8O
[B][font=Arial:0fb62ed2e8] [/font:0fb62ed2e8]
הילה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ייבשת אותנו!!!
רוצים המשך!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
מהר!!!!!!!!!!!!!!!!!!
lirazosh, חח סה"כ יום אחד , אפילו לא... לא כתבתי וזה בגלל שלמדתי למבחן במתמטיקה!!!!
הינה המשך...
"גיא אתה לא חייב לבוא..." "את צודקת!" "מה???" הייתי המומה. "כן , את צודקת.. אני לא חייב לבוא, אני רוצה..." "הבהלת אותי לרגע!" "חח משוגעת ניראה לך אני יעזוב אותך לבד? אני א-ו-ה-ב אותך יודעת מזה אוהב??" "גם אני אוהבת אותך נוש שלי...מואההההה!!!" "אז יאללה יאללה בואי נעוף מפה מהר מהר..!!"
"חח טוב!" יצאנו מהר מביתו של גיא , השתדלנו לא למשוך יותר מדי תשומת לב , הלכנו לפארק חשוך כדי שלא יראו אותנו ודיברנו לנו... "וואי גיא מאמי מה נעשה??" "אני אל יודע חייבים למצוא משהו...!" "וואי וואי אני חייבת אקסטה!" "דיי את עכשיו עם השטויות האלו! אח"כ נדאג לזה עכשיו צריך לחשוב איפה נישן הלילה..." "אולי נלך לדני נארגן איזה משהו רטן ככה ואח"כ נחשוב?" "דיי שירן תפסיקי לחשוב על.. בעצם זה רעיון דיי טוב אולי ניזרק אצל דני קצת , אף אחד לא יחשוב שאנחנו שם..." "אתה רואה? אתה סתם מתנפל עליי בסוף יש לי רעיונות טובים!" "חחח רק בגלל שאת רוצה סמים!" "כאילו אתה לא!" "חח נו גם אני.. טוב מה אנחנו מקשקשים פה בואי נלך אליו כבר.." קמנו מהספסל והלכנו אל דני.....
"אה אחי מה המצב?" "סבבה מה איתך?" השיב גיא. "תגיד אתה יכול לעשות לנו טובה?" "אחי אין לי חומר אני מצטער , אני מרושש..." "לא , לא אחי.. אנחנו צריכים מקום להיזרק בו לאיזה יומיים זה בסדר אם נשאר פה?" "בטח אחי אין בעיה!!" "וואי תודה תודה!" "תודה דני אתה מציל אותי כל פעם מחדש..." אמרתי ונישקתי את דני בלחי... "הלו הלו מה קורה פה?" "חח תרגע גיאאא סה"כ אמרתי תודה!" "תודה אפשר להגיד גם בע"פ!" "דיי לקנאות!!" "חח טוב... בואי נתמקם פה..." "עזוב להתמקם.. דני אני חייבת משהו!"
"שירן מאמי , אין לי כלום..." "לא מעניין אותי אני חייבת להשיג!" "יש לך כסף?" שאל. "אממ ...." הסתכלתי על גיא.. "לא הכסף הזה הוא לאוכל!!" "נו גיא באמתתת אל תהיה רע!!" "דיי שירן אני אלך להרוויח לנו קצת כסף אל תדאגי..." "מה איך?" "סמכי עליי!" קבע גיא , הוא הסתכל על אבי ושניהם הינהנו בראשם.
"טוב איך שאתה רוצה מאמי , רק אני חייבת משהוווו!! ואם אתה עובד בכל מקרה אז מה איכפת לך לקנות לי?"
"וואי אני לא יכול איתך בסדר בסדרר!!" הלכנו שוב לסימטה.. דני עלה לקנות לנו חומר וגיא הלך לכיוון של אחת המכוניות... הוא דיבר עם איזה בחור ואחרי כמה דקות הוא חזר אליי... "אני הולך איתו שניה , אני עוד מעט בא..." "טוב מאמי , זריז אל תשאיר אותי פה לבד.." "אל תדאגי מאמי.." "טוב.." גיא חזר לכיוון המכונית והפעם הוא נכנס... אחרי כמה דקות דני חזר... "מה איפה גיא הלך?" "לא יודעת הוא הלך עם איזה בחור אחחד באוטו..." "האא הבנתי אין בעיות...!" "הוא אמר שהוא יחזור עוד כמה דקות..." "כן אני יודע.."
"מאיפה אתה יודע?" "כי זה לא פעם ראשונה שהוא עשה את זה בשביל כסף..." "עשה את מה??" "עזבי , זה עיניין של גיא.." "אני זה עיניין של גיא מיד תגיד לי!" "טוב בכל מקרה במוקדם או במאוחר את תגלי..." "נו כבר הרגת אותי מרוב המתח!!" "גיא הוא...."
המשךךךך המשךךך המשךך המשךךך המשךךך המשךךך המשךךך...!!!!!!!!
המשךךךך המשךךך המשךך המשךךך המשךךך המשךךך המשךךך...!!!!!!!!
המשךךךך המשךךך המשךך המשךךך המשךךך המשךךך המשךךך...!!!!!!!!
המשךךךך המשךךך המשךך המשךךך המשךךך המשךךך המשךךך...!!!!!!!!
המשךךךך המשךךך המשךך המשךךך המשךךך המשךךך המשךךך...!!!!!!!!
המשךךךך המשךךך המשךך המשךךך המשךךך המשךךך המשךךך...!!!!!!!!
המשךךךך המשךךך המשךך המשךךך המשךךך המשךךך המשךךך...!!!!!!!!
המשךךךך המשךךך המשךך המשךךך המשךךך המשךךך המשךךך...!!!!!!!!
המשךךךך המשךךך המשךך המשךךך המשךךך המשךךך המשךךך...!!!!!!!!
המשךךךך המשךךך המשךך המשךךך המשךךך המשךךך המשךךך...!!!!!!!!
המשךךךך המשךךך המשךך המשךךך המשךךך המשךךך המשךךך...!!!!!!!!
המשךךךך המשךךך המשךך המשךךך המשךךך המשךךך המשךךך...!!!!!!!!
8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O
מה?????...
תמשיכייייייייייייי יואווווו איזה מתחח אמאאאאאאאאאאאא!
סיפור מהמם הילושששששששש!!!!
גיא הוא זונה ממין זכר!?!?!?!?
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח עזבו אני והראש שלייי :wink:
דיייייייייייייייייייייי איזה מתחחחחחחחחחחחחחח
אני יודעת כבר מה הוא זה מובן אז אני צריכה המשכוןןןןןןןןןןן
פליזוששששששששששששששש 😢 😢 😢 😂
Lina-21, נו מה הוא???
זרובבלה, יש מצב... :wink:
HiLaC, חחחחחח איך ידעתי שהוא יגיד "אני לא חייב לבואו אני רוצה...."
המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
HiLaC, חחחחחחחחחחחחחחחחחחח תחמניתתת
רק לך יכולים להיות רעיונות כאלו :wink: :wink: :wink:
חח ייאלה יאללה לא להתעכב יותר מדיי...אנחנו מתות להמשךךךךךךךךךך :!: :!: :!: :!:
HiLaC, רק אל תגידי שגיא הוא הומו והוא הלך למצ....... בשביל כסף.........חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
אמאלההההההההההההההההההההההה
אני במתחחחחחחחחחח
חחחחחחחחחחחחחח אני לא רוצה לחשוב מה הוא הלך לעשות חחח
מואאאאאאאה מתההה עלייך!!!
ואני רוצה המשךךךךךךך חחחחחחחחחחחחחחחחחחחח :mrgreen:
מה מה מה מה מה ???
מה גיא????
אהההההההההההההההההההההההההההה
המשךךךךךךךך!
משוגעתתתת.. אני במתחחחחחחחחחחח..!!!
:roll: :roll: המשך מהררר
או7טלי, החתימה שלך מדהימההההההה..!!!
ממש אהבתי.. :wink:
וגם המשפט שכתבת..יפה!!