פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי
פורומים פורום צעירים 18 ומטה פורום אהבה כללי אהבה עיוורת , סיפור חדש..כנסו :)...

אהבה עיוורת , סיפור חדש..כנסו :)

✍️ HiLaC 📅 07/10/2004 23:34 👁️ 38,988 צפיות 💬 1,365 הודעות
← חזרה לפורום עמוד 13 מתוך 92
אווויייי איזה יפה המשששךךךךךךךךךךך בדחיפות ופליז שיהיה ארוךךךך
הופהההההההההההההה מה קרה לנווווווו
איזה חמדול הנתי הזהה... איזה ישירות חחחחחחח
אני אוהבת ת'מילה טיפשונת... חולה על המילה הזאת!! וואלה קלעת בומבההההה

טוב הילוש כפרות עליך המשך ומייייייייייייייייייייד!!!
בבקשה (: 😂
8O ה=מ=ש=ך
מהמם המשך!
שו22ה_מאה2ה, אוש יפיופה שלי גם אני אוהבת את המילה הזאת חיחי :wink:


"אתה.. אתה מה??" "אני מאוהב בך!!!" "מה אבל איך זה הגיוני?? אבל תמיד היינו ידידים טובים.." "זה מה שחשבת וזה באמת נכון אבל אני אוהב אותך..." "לא נתי ,ניראה לי שאתה סתם מבלבל רגשות..." "טוב יש רק דרך אחת לדעת.." "והיא?" הסתכלתי לנתי בתוך העיינים והמתנתי לתשובה... "זאת.." לפני שהספקתי להגיד נתי נישק אותי הרגשתי איך השפתיים שלו מושכות את השפתיים שלי , אממ כל כך נעים... קפצתי מיד ממקומי.. "לא נתי.. אני עם גיא!" אמרתי וניגבתי את שפתיי ."כן ,כן סליחה אני יודע...פשוט הייתי חייב... סולחת לי?" "כן מאמי ברור זה בסדר..." נתי ניראה קצת מאוכזב...חייכתי אליו חצי חיוך... "טוב אני זז אבל אם את צריכה משהו את יודעת איפה למצוא אותי נכון??" "כן מאמי , תודה על הכל!" "אין בעד מה!!"
נתי התקרב בשביל לנשק אותי , אך הוא הרגיש לא בנוח... "ביי.." לחש והלך... אני לא מאמינה שנתי נישק אותי אלוהים אף פעם לא ידעתי שיש לו משהו אליי!! אני אמורה לספר לגיא על זה? אני הזזתי את נתי! אוףףף זה הדבר האחרון שהייתי צריכה עכשיו....
ירדתי מבה"ס ישר לביתו של אבי.. "היי שירן מה אני יכול לעשות בשבילך?" "אתה יודע..." "חח אין בעיות יש לך כסף?" "אממ.." דחסתי את היד לכיס והוצאתי את ה10 שקלים שהיו לי.. "חחחחח מה בידיוק את רוצה לעשות עם זה?" "אין לך משהו שאתה יכול לתת לי ואני אשלם לך אח"כ? אני ממש חייבת!!!" "אני לא יודע תיראי.." "אבי בבקשה אני מתחננת!!!" ירדתי על בירכיי ואחזתי בידו של אבי.. "מה השתגעת? תקומי מהריצפה.. ניראה מה יש לנו פה.." "תודה תודה תודה!!" התיישבתי על הספה וחיכיתי שאבי יחזור.. אחרי כמה דקות הוא חזר עם נייר מגולגל.. "מה? מזה??" "זה ג'ויינט , זה אמור להחזיק אותך קצת.." "לא אני רוצה אקסטה.." "חח אין תקציב לזה תתמודדי עם מה שיש..." "לא אבי אני רוצה את מה שאתה וגיא משתמשים!" "אמרתי לך שזה לא בשבילך נכון?!" לא התייחסתי לאבי ,הסתכלתי הצידה וראיתי את המזרק עם הסם בפנים , בלי לחשוב פעמיים זינקתי עליו ותקעתי את המזרק ביד... "השתגעתתתת???" אבי צעק עלי ומיד העיף את המזרק אבל החומר כבר היה בפנים , שמחתי.. ידעתי ששום דבר עכשיו לא ימנע ממני להיות כמו גיא... "שירן את בסדר??" "כככ....ןןן..." עניתי ישנונית... "וואי זה לא טוב אמרתי לך לא לקחת את זה! אוףף מה אני יעשה עכשיו?!" "אבי.. תירגע.. הכל סבבה בנאדם.." "וואי זה גרוע , זה ממש ממש גרוע.. גיא יהרוג אותי!!" "חח עזוב אותך גיא... תיראה איזה יום יפה היום בוא נצא!" "שירן את תשבי פה ואל תזוזי! אני חייב למצוא פיתרון!" "אין בעיותתתת" קמתי מהספה והתחלתי לטייל בחדר , אבי ניראה מתוח מאוד , לא הבנתי מה יש לו וזה לא ממש עיניין אותי... עכשיו הייתי בעולם שלי.... תיפסתי על השפה ובדקתי את השיווי משקל שלי.. "היי הופפפ!"זרקתי את עצמי מהספה , אבי זינק עלי ותפס אותי שניה לפני שנפלתי על הריצפה, הוא מעד גם הוא והוא נשכב מעליי. "חחחחח" "מה את צוחקת?! אמרתי לך לא לזוז!!!" "מה זה מה קורה פה?!" זה היה גיא. "גיושששששש!!" "אבי מה אתה עושה? תעוף ממנה!!" "לא אחי זה ממש לא מה שאתה חושב.. היא לקחה הרואין!" "מה??? השתגעת איך נתת לה את זה?" "לא נתתי לה היא לקחה את המזרק ואת השאר אתה כבר יודע.." "וואי אני לא מאמין.... מתי היא לקחה?" "לא יודע...לפני איזה 10 דקות..." "פאק.. מה נעשה?" "אין לי מושג כבר שברתי את הראש.." התחלתי לטפס על גיא שלי. "אוחח כל כך התגעגעתי אלייך פשוש שליי , אם תעזוב אותי אני לא יודעת מה אני יעשה לעצמי! אני ימות גיא באמא שלי שאני אמות!"
"תירגעי שירן אני לא מתכוון לעזוב אותך ,אני אוהב אותך.." "אהה יופי!!" התחלתי לקפוץ בחדר ולהסתחרר..
"וואווו הופההה וואוו" "שירן ,שירם בבקשה תירגעי ,תשבי קצת!" "למה לשבת? העולם כל כך מושלם!! תצטרפו אלייי" גיא תפס אותי וחיבק אותי.. "אני אקח אותה אליי אולי עוד מעט היא תרגע או תרדם משהו.."
"סבבה אחי... דבר איתי אם אתה צריך משהו..." "תודה ביי.." יצאנו מהבית של אבי ואני ברחתי לגיא , הוא רדף אחרי , אני הצקתי לאנשים ומשכתי לילדות קטנות בשיער , גיא רדף אחרי אבל לא הצליח לתפוס אותי!
"שירן דיי מאמי זה אני גיא חכי לי , אל תברחי ממני!" "גיאא!! אתה בסדר?? איפה אתה אלוהים חשבתי שקרה לך משהו!" התחלתי לבכות וחיבקתי את גיא חזק חזק.. "מה אני הייתי כל הזמן הזה איתך!" "וואי גיא אלוהים כבר חשבתי שאיבדתי אותך ואתה פה.. אני כל כך אוהבת אותך.. זה בגלל רונית הזונה הזאת נכון??"
"שירן על מה את מדברת??? אוי לא התחלת עם ההזהיותתת!!" אני המשכתי לחבק את גיא.. חשבתי שאני מאבדת אותו הכל בגלל הרונית הזאת ,אני כל כך שונאת אותה!!! :twisted:
"וואי תשתקי כבר ותבואי!!!" גיא כבר כעס... שתקתי וכמו ילדה טובה הלכתי לאן שהוא הוביל אותי... נכנסנו לבייתו , הוא הכניס אותי למקלחת ופתח עליי את המים... "אההההה!!! די די דיייי תסגור את המים!!!"
"יאללה יאללה צאי צאי מזה.." כולי ההייתי רטובה , גיא הוציא אותי מהמקלחת ועטף אותי במגבת... התייבשתי קצת ונישכבתי במיטה שלו הוא כיסה אותי מעט ולאט לאט הרגשתץי איך העייפות משתלטת עלי....
למחרת בבוקר התעוררתי ואל הבנתי איפה אני.. "מה ? מזה איפה אני?" "קומי , קומי את אצלי.." "גיאא , מה המצב מאמי?" "בסדר , יאללה קומי את מאחרת לבה"ס!" "טוב..." בלי עוד הרבה עיקובים קמתי התארגנתי והלכתי לבייתי... נכנסתי הבייתה , הייתי עוד תשושה... לא ממש התעוררתי , ההורים שלי ישבו בסלון... "שירן בואי רגע אנחנו צריכים לדבר איתך..." התקדמתי אליהם , לא הבנתי על מה ההורים שלי רוצים לדבר איתי ובכל כך רצינות... "מה?" שאלתי מבולבלת.. "הגיעו התוצאות של הבדיקה.." "מה איזה בדיקה?" "בדיקת הסמים....." 8O
אויייייייי איזה מתח פליזזזז תמשיכי מהרררררר והיום תמשיכייי פליז בשביל כולם פה
QUOTE אויייייייי איזה מתח פליזזזז תמשיכי מהרררררר והיום תמשיכייי פליז בשביל כולם פהאת חייבת לעשות היום המשךךך!!!!!
יאוו אני במתחחח!!!!!!!
גל!ש
QUOTE אויייייייי איזה מתח פליזזזז תמשיכי מהרררררר והיום תמשיכייי פליז בשביל כולם פה
יאאאאאאאאאאאאאאאאא

אמאלההההההההההההההה

מסכנההההההההההההההההה

מה היא גרמה לעצמהההההההה

אני רוצה המשךךךךךךךךךךךךךךך

פליזזזזזזזזזזזזז
יואוווווווו אנייייייי במתחחחחחחחחח!!!!!!!!!!!!!!

המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך

המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך

מתה עלייך יפיופההההההההההההה

מואאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאה :mrgreen:
וואייייייייייייייי
הילושששששש, אני לא מאמינה איזה סיפור שווה זההההה
קראתי עכשיו את כל העמודים ואני פשוט חייבת לציין שאין עליווווו
אני כולה במתחחחח!!!!!!!!
מה יהיה עם שירן וגיא?!?!
ועוד הסמים האלו?!?!?!?!
יאללה אני חייבת המשךךך הילוששש
מתה על הסיפור הזההה
מואההההה :biggrin:
אמל'ה המשך!!!
הילוש מאמי.. העם (הפורום חיחי) דורש המשך!!!!!!!
המשך,המשך,המשך,המשך,המשך,המשך,המשך,המשך,המשך,המשך,המשך,המשך,המשך,המשך,המשך,המשך,המשך,המשך,המשך,המשך,המשך,המשך,המשך,המשך,המשך,המשך,המשך,המשך,המשך,המשך,המשך,המשך,המשך,המשך,המשך,המשך,המשך,המשך,המשך,המשך,המשך,המשך,המשך,המשך,המשך,המשך,המשך,המשך,המשך,המשך,המשך,המשך,המשך,המשך,המשך,המשך,המשך,המשך,המשך,המשך,המשך,המשך,המשך,המשך,המשך,המשך,המשך,המשך,המשך,המשך,המשך,המשך,המשך,המשך,ההמשך,המשך,המשך,המשך,המשך,המשך,המשך,המשך,המשך,המשך,המשך,המשך,

הבנת את הנקודה לא?
עכשיו תגשימי את זה
יווו זה כל פעם נהייה יותר ויותר יפה!!
המשךךךךךך פליזזזזזזזזזזז 😁
שו22ה_מאה2ה, כן בובה אני חושבת שהבנתי... :wink:
meytalush, תודה יפיופה! מואההההההה!!


"הגיעו התוצאות של הבדיקה.." "מה איזה בדיקה?" "בדיקת הסמים....." הייתי בהלם , שכחתי מזה לגמרי... כל כך פחדתי מהתשובה... "שירן , את בסדר..?" "כן ,כן נו מה התוצאה..?" "את רוצה לספר לנו משהו לפניי שנגיד לך את התשובה?" "פשוט תגידי לי!!" צעקתי. "אוקי.. שירן הבדיקה יצאה חיובית... אנחנו יודעים הכל!!!" שיט לא נכון זה לא קורה לייי הרגשתי כאילו עוד שניה אני הולכת להתמוטט! רעדתי בכל הגוף , פחדתי כל כך... "שירן זה בסדר... אנחנו יודעים שאת לא אשמה ואנחנו נעשה הכל בשביל לעזור לך...אנחנו אוהבים אותך ותומכים בך..!" הייתי מופתעת , ציפיתי לתגובה יותר כועסת מההורים שלי...
"אז אנחנו מוכנים לשכוח מזה ולעזור לך ,אבל כמה דברים חייבים להשתנות.." "כן כן.." מילמלתי , ועדיין הייתי בהלם מהקור רוח של אמא שלי.. "אז דבר ראשון זה שאת מפסיקה לצאת עם גיא.." "כן בסדר... מה??????? גיא??? בחיים לא!!! אני לא עוזבת אוות אין מצב..!!" "שירן זה לא בגדר המלצה , את פשוט לא פוגשת את הבנאדם הזה יותר בחיים שלך!!" "לא איכפת לי מה את אומרת או חושבת אני נישארת עם גיא!!"
"שירן זה לא פתוח לדיון , ככה אני ואבא שלך החלטנו , גיא לא טוב בשבילך. תראי באיזה מצב את בגללו!!!"
"את מוכנה להפסיק לחפש אשמים ולהבין שזה היה רצון שלי?? גיא בכלל ניסה למנוע את זה!!!"
"בסדר ,,בסדר תירגעי... עדיף שתתרחקי ממנו בכל מקרה!" "אמרתי לך את זה פעם ואני אגיד לך את זה שוב ,אם את לא מקבלת את גיא את לא מקבלת גם אותי,אני עוזבת!!!!" קמתי ממקומי ורצתי לחדר "שירן תחזרי הינה עוד לא סיימנו..!" לא הקשבתי לה , נכנסתי לחדר הוצאתי את התיק מתחת למיטה פתחתי את הארון והתחלתי למלות את התיק בבגדים , הדמעות הציפו את עייני לא חשבתי ,לא ידעתי מה יהיה איתי ,פשוט ידעתי שאין לי יותר מה לעשות בבית הזה!!! המשכתי לארוז אחרי שהתיק היה דחוס במספיק דברים סגרתי אותו , ניגבתי את הדמעות והייתי מוכנה ללכת... יצאתי מהחדר ועברתי ליד ההורים שלי ,
"כן ולאן בידיוק את חושבת שאת הולכת??" "רחוק מכאן!" ויצאתי בסערה מהבית... "שירן תחזרי הינה מיד!! מזה החוצפה הזאת!!! שיררןןןןןןןןןןןן!!" התחלתי לרוץ ושוב דמעות ירדו רציתי בלי מטרה , רצתי ורצתי עד שכבר לא היה לי כוח.... התיישבתי על ספסל הנחתי את ראשי על התיק , הסתכלתי על הירח המלא.... שכבתי לי שם קצת , חשבתי על כל מה שקרה לי בזמן האחרון ואיך שהשתנה לי כל העולם... בדבר אחד אני בטוחה וזה באהבה שלי לגיא... החלתי ללכת אליו , להיות איתו קצת לפני שאני אחליט מה אני עושה....
הגעתי אל גיא ודפקתי בדלת , אחרי כמה דקות גיא בא.. "תכנסי.." לחש לי ובלי שום מילה מיותרת , נשכבתי לידו במיטה והוא חיבק אותי............

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך