אהבה_ממבט_1, מאמי אין מצב שאני אספיק לרשום לך כי כבר 1 בלילה ואחי עוד שניה רוצח אותי מהרעש של המקלדת.. סורי אני חולה עליייךךךךךך אהובתי מואהההההה!!!!!!
שונאת_לאוהב, תודה יפיופה , קוראים לי הילה בת 17 וחצי מחיפה ואת..??
sss444, QUOTE
אהה ושאני לא ישכח, הילה הסיפור שלך השני פשוטטטטטט מדהים.. איזה כישרון
תודה כפרה עלייך שמחה שאהבת בובה!! מואהההההההההההההההה
בואנהההה איזה מהר עניתתתתתתת
יש לך ספידים בידיים??
כפרוני אני בת 18 וחצי מכרמיאלללל וקוראים לי אילנית
אל תשאלי פשוט אין לי חיים בגלל זה אני פה!
חולה עליך כוסית שלי
א*לנ*ת
יאאא שירן הזאתי נדפקה חזק!!
המשך!
ווואי מאמי
אני רוצה המשךךךךךךךךך
איזה סיפור יפה זה
הוא ממכר ....(חח הסיפור לא אבי)
:mrgreen:
זה התחיל באקסטה וזה המשיך לאל אס די ומאז כל יום הלכנו לאבי ... אני המשכתי עם הכדורים שלי וגיא נישאר עם האבקה שלו... "אממ תיראו אני צריך שפעם הבאה כבר תיתנו לי כסף על הסחורה.. אין לי מאיפה לשלם את כל זה.." "ברור , ברור מה ניראה לך?" "מחר אני אביא לך כסף טוב?" הצעתי. "אין בעיות..."
תיכננתי לקחת כסף מההורים שלי , חשבתי איזה תירוץ לתת להם כי לא יכלתי יותר הייתי חייבת את הכדורים האלו על בסיס יומי.... "מה יפה שלי על מה את חושבת?" "סתם על איך להוציא כסף מההורים..." "חח אני סומך עלייך שתצליחי..." "כן זה לא כזה ביג דיל.." "כן יפה שלי , קחי לך איזה משהו תירגעי..." "חח כן באמת בא לי.." "אבי תביא איזה משהו..." ביקשתי. "מצטער מאמי , נגמר לי בגלל זה ביקשתי כסף.."
"וואלה.. באסה.." "כן לא נורא מאמי... יהיה עוד כמה ימים.." "מה עוד כמה ימים?!" "כן עד שתביאי את הכסף עד שאני אשיג את הסחורה.." קמתי ממקומי והתחלטתי לטלטל את אבי " אתה לא קולט שאני צריכה את החומר הזה עכשיו?!" "וואיי שירן תירגעי , הבנתי אותך אבל אין מה לעשות מתי שתארגני את הכסף אז יהיה לך אקסטה..." עזבתי את אבי תפסתי את התיק שלי ובאתי ללכת.. "מה לאן??" שאל גיא.. "לארגן כסף.."
"אהה טוב.. אני פה לביינתים.." "סבבה..." יצאתי מביתו של אבי ,כמעט ורצתי לבית שלי.. נכנסתי לביתי והפכתי את החדר בשביל למצוא את הארנק , פתחתי אותו וגיליתי שחוץ מ4 שקלים ומסטיק אין בו כלום...
המשכתי והלכתי לחדר של ההורים חיפשתי שם קצת כסף , אבל לא מצאתי כלום... נכנסתי למטבח כבר מיואשת ואז ראיתי שם על הדלפק 150 שקלים שמחכים רק לי... והיה צמוד אליהם פתק... "שירני אני משאירה לך כסף שתיתני לדבורה השכנה על הועד.. תודה מתוקה שלי שיהיה לך יום נעים... אוהבת אמא".
הסתכלתי על הכסף ומחשבה קטנה וזדונית עלתה בראשי... הכסף הזה זה בידיוק מה שאני צריכה... החלטתי לקחת רק 50 שקלים , כי לא רציתי שזה יראה חשוד מדי... לקחתי את הכסף ונתתי לשכנה רק 100 שקלים , המשכתי חזרה אל אבי במטרה לקבל את מה שרציתי... "כבר חזרת? פשש זריזה..." "חח כן.. הינה הכסף עכשיו תשיג לי!" "חחחח הבאת רק 50?" "כן מה זה לא מספיק?!?" "חח זה מספיק לאקסטה אחת.. יענו רק להיום.." "מה באמת?!" "חח כן מאמי , הסחורה היא טובה אז היא קצת יקרה..." "טוב שיהיה , תן לי!!"
"חח אין לי פה , צריך ללכת לקנות.." "אז יאללה בואו נלך..." יצאנו מביתו של אבי נסענו לעיר , הגענו לסימטה חשוכה כזאת ואבי ביקש ממנו לחכות לו שם , הוא נכנס פנימה לאיזה בית ישן , הסתכלתי מסביב הכל כאן כל כך חשוך , יש מזרקים על הריצפה וכמה זונות עומדות בתחנה...חיבקתי את גיא חזק , הסביבה הזאת הפחידה אותי... אחרי 10 דקות בערך אבי חזר עם גלולת הפלא שלי.... "בבקשה..." אמר ונתן לי אותה.. "וואי תודה תודה!!" לקחתי מהר את הכדור וישר בלעתי אותו... "תהני מזה כל עוד זה נמשך , כי אם לא תשיגי כסף למחר לא יהיה לך שוב.."
"עזוב אותך מחר תן להנות מהרגע..." "חח וואלה... תהני...!!" אחרי כמה דקות ההשפעה של הכדור נכנסה , אבל אחרי כמה זמן היא נעלמה והרגשתי כל כך רע... כאילו אני הולכת להקיא , כאילו כל העולם נגדי והדבר הכי טוב בשבילי הוא למות... גיא התקרב אליי ונישק אותי , אפילו מזה לא נהנתי.. הרגשתי כאילו הוא שונא אותי והוא ואבי צוחקים עליי.. שנאתי אותם! ידעתי שאני צריכה שוב את הסם שלי בשביל להרגיש טוב עם עצמי... כל הלילה היו לי סיוטים , הגוף שלי רעד וקצף יצא לי מהפה .. העיינים שלי היו אדומות כאילו לא ישנתי שנה והייתי כמו שטן כל מי שפנה אליי ניפגע.. היתה בי כל כך הרבה שינאה שרק מחכה לפרוץ החוצה... הגעתי לבה"ס רק חיכיתי שהוא יגמר , ידעתי שגם היום אני חייבת להשיג כסף בשביל האקס שלי
"שירן את בסדר.?" הסתכלתי על רונית , חצי מתה עם עיניים חצי עצומות ואדומות... "כן עופי מפה..!" סיננתי לעברה.. "את בטוחה שאת בסדר?? תיראי איזה אדומות העיניים שלך!!" "זה כי לא ישנתי יאללה עופי מפה..." "את בטוחה שזה לא בגלל גיא..?" "נו באמת מה גיא כבר יכול לעשות לי בעיינים?" "סמים!" "וואי עופי ממני עם השטויות שלך על הבוקר!" "שירן את יודעת שאלו לא שטויות! למה את עושה לעצמך את הדבר הזה??" "וואי אין לי כוח לשמוע אותך ביייייייייייייייי" קמתי ממקומי ויצאתי מהכיתה.....
טיילתי קצת והלכתי אל אבי בתקווה שהוא יושיע אותי ויתן לי להיות מאושרת.. דפקתי בדלת אך לא היה מענה , חיכיתי עוד קמה דקות וראיתי שאין אף אחד בבית , החלטתי לחזור אל בייתי...
"אז אתם מבינים.? אני חושבת שאתם צריכים לבדוק מה קורה עם שירן..." "מה קורה איתי??" נכנסתי לבייתי ומצאתי את רונית מדברת עם ההורים שלי... הם הסתובבו אלי ושתקו , ניראה כאילו רונית הייתה בהלם לראות אותי שם....
הההההההההההההההממממממממממשששששששששששךךךךךךךךך
דדדדדדחחחחחחחחוווווווףףףףףףףףףףףף פפפפפלללייייזזזז
😠 איזה מטומטת היא זאתי גםםםם כן עם הסמים שלהההה
אוףףף
הילוש מאמי את כותבת סוףף
מחכה להמשך
חיים שלי סיפור מדהיםםםםםם
חח הכשרון נשפך פה בכל שורה שנכתבת..
מווווווואאאאאאאההה חולה עליךך יפה שלייי שימי המשךךךךךךךךךךך
[font=Arial:783b3cda47] [/font:783b3cda47]
הילה קראתי את הסיפורים שלך והם מדהימים..
תכתבי המשך מהר פליזז...השארת אותי במתח!! :taz:
ודרך אגב..כל הקטע הזה עם הסמים ממש דוחה..ומלא אנשים נגררים לסיגריות אותו דבר כמו ששירן נגררה לסמים..אנשים תפסיקו עם זה, אתם מזיקים לעצמכם, הדרך היחידה להיות מאושר היא לבחור בכך ולא לצפות לכך.
לוב יו...והמשך מהההר!!! [/color]
וואיי מאמייי שליייייייייייייייי 😁
איזה כשרוןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןן :!: :!: :!:
אני רוצה המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך :mrgreen:
מתה עלייך יפיופההההההההההההההההההההההההההההה :!:
מואאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאה :mrgreen:
וווא וווא .....
תמשיכי מאמי
ווווויייייייי ממש מממממממש יפהההה, כאילו לא יפה מה שקרה לה..
יפה איך שאת כותבת..
המשךךךךך...!!!
בננות גם אני נגד סמים שלא תבינו לא נכון אני פשוט מראה בסיפור הזה מה סמים יכולים לעשות לבנאדם וכמה זה חרא!!!
"אז אתם מבינים.? אני חושבת שאתם צריכים לבדוק מה קורה עם שירן..." "מה קורה איתי??" נכנסתי לבייתי ומצאתי את רונית מדברת עם ההורים שלי... הם הסתובבו אלי ושתקו , ניראה כאילו רונית הייתה בהלם לראות אותי שם.... "נו אז מה קורה איתי?" המתנתי לתשובה.. "אממ אני חושבת שאת צריכה לדבר עם ההורים שלך ביי!" התחמקה רונית... "שירן בואי שבי..." התיישבתי בספה ליד אמא שלי "נו איזה שטויות רונית סיפרה לכם עליי?" "רונית סיפרה לנו דבר חמור מאוד..." "נו מה?" שאלית בכעס. "תורידי את הטון שלך גברתי הצעירה!" "סליחה.." "זה כבר יותר טוב... רונית חושדת שאת לוקחת סמים.." "מה?? חחחחחח מזה השטויות האלו?? ואת מאמינה לה?" "אני לא מאמינה לה אני רק מספרת לך מה היא אמרה!"
"אז היא אמרה שטויות , אני הולכת לחדר שלי!" "את לא הולכת לשום מקום , תשבי בחזרה!" התיישבתי שילבתי את ידי ועשיתי פרצוף חמוץ... "אמרת שאת לא מאמינה לה אז מה עכשיו.?" "עכשיו אני רוצה לשמוע ממך... שירן את לוקחת סמים?" "אמא מספיק עם השטויות!!" שוב ניסיתי להתחמק.. "שירן , אני שואלת אותך בפעם האחרונה , את לוקחת סמים?" "לא!!!" עניתי בתוקפנות. "טוב אז את לא משאירה לי ברירה... מחר אני לוקחת אותך לעשות בדיקת שתן..." "מה אני אסירה?? את לא מאמינה לבת שלך?" "אני רוצה להיות בטוחה , אני רוצה לשמור עלייך!" "אם את רוצה לשמור עליי את צריכה להרחיק ממני בנות שקרניות כמו רונית!!!" הפעם קמתי לחדרי ואמא לא עצרה בעדי , נכנסתי לחדר וטרקתי את הדלת בכל כוחי ניזרקתי את המיטה וקברתי את הפנים שלי בכרית... אוחח רונית הזאת אני כל כך שונאת אותה!! למה היא כל הזמן מתערבת לי בחיים??? וואייי אני ישים לזה סוףףף!!!
"שירן , תקומי את מאחרת.." אמא נכנסה לחדר ופתחה את התריס... "אני מתחילה היום ב10 זה בסדר.."
אמרתי והרמתי את השמיכה מעל ראשי. "את לא הולכת היום לב"הס!" "ישש עושים יום כיף??" "עושים בדיקת שתן!" "וואי אמא את עוד עם השטויות האלו??" "זה לא שטויות ואם זה לא נכון מהאיכפת לך לעשות את הבדיקה??" "וואי שיגעת אותי, אני לא הולכת!!" "אני אל שואלת אותך את עכשיו קמה להתלבש ובאה איתי לקופת חולים.." אמא הרימה מעליי את השמיכה וגררה אותי למקלחת... בחוסר ברירה שטפתי את פניי וציחצחתי שיניים , התלבשתי ונסעתי עם אמא לקופת החולים... לא פחדתי מהבדיקה , למרות שידעתי שהיא תגלה לאמא שרונית צדקה...כל כך רציתי את גיא פה איתי...הסתכלתי מבעד לחלון על הנוף המשתנה לאורך כל הדרך... שקעתי לי במחשבות.. ידעתי שמה שאני עושה הוא נכון וטוב לי לא משנה מה כולם אומרים!!!
נכנסנו לקופת החולים ואמא דיברה עם הפקידה בקבלה.. "שלום באנו לדוקטור שלאופמן.." "כן התור של 8:30?" "כן ,כן זה אנחנו.." "מעולה , בהמשך המסדרון דלת שנייה מימין.." "תודה!" אמא חזרה מהקבלה אליי.. "קדימה מתוקה , הרופא מחכה לנו.." "אוףף זה כזה לא הכרחי.." "את זה אני אחליט , קדימה!!"
נכנסנו לחדר של הרופא , הוא המתין לנו שם עם חיוך ענק על השפתיים... "שלום..." "שלום וברכה ,שבו בבקשה.." אני ואמא התיישבנו בכסאות , אני בהיתי בתמונות שהיו בחדר , בעוד אמא והרופא דיברו...
"טוב אז שירן ,קחי את הכוס ותמלאי אותה..." הרופא הגיש לי כוס פלסטיק קטנה שהייתה מיועדת לבדיקת שתן... הסתכלתי על הכוס ובסוף לקחתי אותה... "השירותים הם בקומה למעלה.." "תודה" חייכתי חצי חיוך ועליתי קומה , כנסתי לשירותים והתכוונתי למלאות את הכוס... ידעתי שאם אני אמלא אותה אז כולם ידעו את האמת.. אבל איך אני יכולה להתחמק מזה....???