הההממממממששששךךך כפרה עלייך המממשששךךךך איזה מתחחחחח
ארררררר..
אני במתח..
המשך הילהההההה המשך! 8O 8O 8O
המשךךךךך יפהההההההה שלייייייייייייי
מתה עלייךךךךךךךך
מואאאאאאאאאאאאאאאאה
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
סיפור מהמםםםםםםםםםםםםםםםםםםם!!!!!!!!!!!!!!!!
המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
הילה בובה סיפור מהמםםםםםםםם!!!!
אשכרה השירן הזאת משו נדפק אצלה.. מה היא מתקרבת לסמים האלה?!
אני מחכה להמשך!!!!
מתה עליייייייייייייייך
מה אין המשך???????????????.
וואי איזה סיפור מהללףףףף
והשירן הזאת היא הייתה ילדה טובה ....
ואיך היא פתאום הפכה ללא אחראית ולא אכפת לה מהחיים שלה..
אהה והגיא הזה שגרם לה לזה ולא אכפת לו שהיא גם נהפכה למסוממת.. 😠
חחח נכנסתי לסיפור מרוב שהוא מעניין....
יאללה הילהה המשך פליז.... 8)
😛
+_________לבלו'________+
נווווווווווווווווו הההההההההההההההההההההמממממממממממממששששששךךךך
דדדדחחחחחווווווווףףףףף
ל2נתiש, נכון מאוד , הסיפור הזה בא להראות כמה שסמים זה חרא!!!!
ואל תגידו לי שזה קצר כי זה ארוך פשוט מישהו הרחיב את הדף!!!
נכנסתי לשירותים והתכוונתי למלאות את הכוס... ידעתי שאם אני אמלא אותה אז כולם ידעו את האמת.. אבל איך אני יכולה להתחמק מזה....??? הסתכלתי בחלון והתקרבתי אליו... "שירן? תזדרזי..!" שמעתי את קולה של אימי מבעד לדלת , ידעתי שכבר אין לאן לברוח.. "בסדר ,בסדר פשוט לא יוצא לי!!" "תתאמצי , קדימה הרופא מחכה לך..." "טוב טוב אני כבר יוצאת..." המתנתי עוד כמה שניות , ויצאתי חזרה עם הכוס..
"או יופי , הינה שירן חזרה.. אז עוד כמה ימים יהיה לנו את התוצאות אוקיי?" "אין בעיה , אני אהיה איתך בקשר.." השיבה אמי. "מצויין, יום טוב!" "גם לך.." קמנו ויצאנו מהמשרד של הרופא , חזרנו חזרה לאוטו..
ידעתי שעוד כמה ימים הכל יחשף.. לא ידעתי איך אמא תגיב ומה יקרה איתי.. אבל כבר לא היה איכפת לי ידעתי שאת המנה שלי אני חייבת לקבל... "טוב את מקפיצה אותי לבה"ס?" "כן , ברור את לא תפספסי יום לימודים בגלל זה!" "טוב... אז תיתני לי כסף.." "בשביל מה כסף?" "מה זה עכשיו תחקיר?? רציתי לקנות לי לאכול כי לא הספקתי להכין , גם את זה אי אפשר לקבל בלי שאלות מיותרות??" "בסדר , בסדר תירגעייי!"
"אני רגועה!" השבתי.. אחרי כמה דקות הגענו לשטח בה"ס אמא הוציאה מהתיק שלה 10 שקלים. "זהו?"
"כן זה אמור להספיק ואפילו ישאר לך עודף..!" "וואי אמא ממתי נהיית כזאת ברזלנית??" "מהיום שאני חושבת שיש סיכון שתשתמשי בכסף לקנות סמים.." "הינה התחלנו עם החפירות!! שלוםםםםםםםםםם!!" יצאתי מהאוטו וטרקתי את הדלת... נכנסתי לכיתה נתתי למורה את האישור והתיישבתי במקומי... הנחתי את הראש על השולחן... כל כך פחדתי שבגלל התוצאות של הבדיקה לא יתנו לי לנשום, יעשו לי את המוות. הכל בגלל רונית , אני שונאת אותה אני כל כך שונאת אותה!!! יום יבוא והיא תשלם על כל זה אני נשבעת בחיים שלי!!
הרגשתי יד מלטפת את ראשי התעוררתי ממחשבותיי והסתכלתי על היד שליטפה אותי , זה היה נתי. "היי בובה מה המצב?" "חצב.. מה איתך?" "בסדר.. מה יש לך??" "כלום ..זאת פשוט הרונית הזאת , אני שונאת אותה!! גררר" "את רונית??? אבל חשבתי שאתן החברות הכי טובות! מה קרה.???" "היא פשוט כלבה , היא הלכה ואמרה להורים שלי שאני משתמשת בסמים והיא ניסתה להפריד ביני לבין גיא , אוף אני לא מבינה מה יש להה!!" "מה?? רונית? אני לא מאמין!" "תאמין!!" "אבל למה שהיא תעשה כזה דבר?" "לא יודעת אולי מתוך קנאה..?" "לא יודע.. מוזר.. את רוצה אני אדבר איתה?" "לא! אין לך מה לדבר איתה , היא מבחינתי מתה!!" "אבל שירן.." "שום אבל ושום נעלים , זאת החלטה שלי!" "אוקיי את צודקת.. אני לא אתערב לך.."
"יופי" השבתי. "את בטוחה שאין עוד משהו??" שאל נתי והסתכל בעייני , הסתכלית עליו חזרה... לא יכלתי לשקר לו. "אני פוחדת.." לחשתי. "פוחדת ממה??" "פוחדת מכל מה שיכול לקרות..." "שירני תדברי יותר ברור , אני מנסה להבין אותך..." "עזוב עזוב.." "שום עזוב , התחלת לדבר עכשיו את תספרי לי הכל!" "אני פוחדת מהתוצאות של הבדיקה.." "איזה בדיקה?" "בדיקת סמים!" מה לך ולבדיקת סמים??" "אמרתי לך בגלל רונית.." "אהה וואלה , נו אבל אם לא השתמשת אז ממה את מפחדת...?" השפלתי את פניי... "שירן?"
"מה?" "השתמשת בסמים??" "שששש מה אתה צועק??" "סליחה.. אבל השתמשת?" "כן ,כמה פעמים..."
"שירן מה השתגעת??" "לא השתגעתי ואל תתחיל איתי גם אתה!" "לא מתחיל איתך ולא כלום ,אני פשוט מנסה להבין מה קורה איתך בזמן האחרון" "מה קורה איתי?" "לא יודעת , את יוצאת עם הגיא הזה , את משתמשת בסמים.." "מה קשור גיא??" "אני לא מבין איך את יכולה לצאת איתו , את שאת כל כך מושלמת ויפה ועדינה עם היצור הזה.." "היי אל תדבר על גיא ככה מה יש לך מה אתה מקנא??" שאלתי בכעס. "כן!"
"יופי נו אז דיי עם הסרט.. מה אמרת???? אתה מקנא??" נתי הזיז את המבט שלו ממני , הוא הסמיק מעט ושוב לחש.. "כן.. אני מקנא.." "באמת..? אבל.... למה?" "כי אני מאוהב בך טיפשונת..."
הילו'שששששששששש הסיפוררררררר שלךךךךךךךךךךךךך מושלםםםםםםםםםםםםםםם כמוךךךךךךךךךך!!!!!!!!!!
לובבבבבבבבבבבבבב יווווווווווווווו בובה שליייייייייייייי מוואההההההההההההההה!!!!!!
המשךךךךךךךךךךךך!!!!!!!!
שלך...
מישל אורפז!! :?
QUOTE
\"יופי נו אז דיי עם הסרט.. מה אמרת???? אתה מקנא??\" נתי הזיז את המבט שלו ממני , הוא הסמיק מעט ושוב לחש.. \"כן.. אני מקנא..\" \"באמת..? אבל.... למה?\" \"כי אני מאוהב בך טיפשונת...\"
ווואאאאאאאיייייייי גמני רוצההההההההההההה 😮ops: 😮ops: 😮ops: 😮ops: 😮ops:
חחחחח מווואהה יפה כשרונית שלי חולה עליךךךךךךך
המשךךךךךךךךךךךךךךךךךך
יווווו איזה יפה!!!!
המשךךךךךךךךךךךךךךךך :!: 😁
איזה מהמםםםםםםםםםם מילה שיש כישרון !!!
תמשיכי לכתוב יפה שילי
QUOTE איזה מהמםםםםםםםםםם מילה שיש כישרון !!!
תמשיכי לכתוב יפה שילי