שונאת_לאוהב, חחחחח קרעת אותי יחמודה אבל לא זאת הייתה המטרה פשוט לא הייתי פה..
חולה על כולכן בננות.. הינה ההמשך...
נכנסנו לביתו של אבי.....מסך של עשן קיבל את פנינו , השתעלתי מעט והזזתי את ידי במטרה לפנות לי שטח לנשום.. הסתכלתי על הריצפה היו שם בגדים זרוקים , בדלי סיגריות ובקבוקים שכבר השחירו... הבנתי שפה גיא תמיד היה מעשן... מישהו התקרב אלינו , אני ניצמדתי לגיא קצת חששתי.. "חח מה את דואגת מאמי , זה בסדר.." אמר וחייך אליי "כן.." אמרתי והשבתי חצי חיוך . התקרב אלינו ילד לא ממש גבוה ולא ממש נמוך דיי ממוצע , שחום הלך דיי כפוף.. "נושי בואי תכירי זה אחי אבי.." הושטתי את ידי ללחוץ לו יד והוא הרים את פניו , הסתכלתי בעיניו הם היו גדולות ואדומות , אפשר היה ליראות כל וריד בעין זה היה דיי מפחיד.. "אז את שירן שהוא מדבר עליה כל היום?" "חח בכבודי ובעצמי!" "חח תגידי לי מה עשית לו? הבנאדם התחרפן.." "חחח זה בסדר גם אני ככה..." "וואלה אז שיהיה לכם בסבבה שלכם..בואו , בואו שבו.."
הציע לנו אבי. הוא פינה חלק מהבגדים שהיו זרוקים שם ונתן לי לשבת... המקום היה מטונף , והריח היה כל כך נורא שחשבתי שעוד דקה אני הולכת להקיא.. לא רק אנחנו היינו שם , היו שם עוד שתי בנים ובחורה אחת שגם הם כמו אבי ניראו גרוע , מאוד גרוע.... הסתכלתי מעט על אבי , ראיתי את השרשרת הענקית שתלוייה על צווארו הוא דיבר עם הידיים ובהתלהבות גדולה.. טיפוס מוזר האבי הזה.... אבל אם גיא אוהב אותו אז גם אני... החלטתי לבסוף.
אחד הבנים שהיו בחדר קם והדליק מוזיקה.. "יאללה מה הדיכאון בואו נרקודדד!!" הוא הדליק את המערכת ושם טראנסים חזקים ביותררר אחרי כמה דקות כולם ניראו לי שונה ,הם ניראו לי מאושרים ושמחים.. רוקדים ,צוחקים... לא ידעתי שהמוזיקה תשפיע עליהם כל כך טוב!!! "בואנה אבי חח מוזיקה עושה לך טוב הא?" "מה מזאת אומרת?" "לפני שנייה היית בדאון רציני ועכשיו תיראה אותך!!" "חח מאמי זה לא בגלל המוזיקה זה בגלל זה.." אמר אבי והוציא מהכיס שלו כדור קטן.. "מה זה?" שאלתי. "זה אקסטזי... זה יקח אותך לשמיים... רוצה לנסות..?" "אמממ..." התלבטתי , הנושא הפחיד אותי אבל כל כך הסתקרנתי...
"אתה יודע מה? סבבה.. פעם אחת לא תעשה לי כלום!" "וואלה זאת הגישה...! קחי תבלעי.." אבי נתן לי את הכדור ובבת אחת הכנסתי אותו לפה ובלעתי... "נו מרגישה משהו..?" שאל אבי. "לא עוד לא.." "חכי עוד כמה שניות זה יתפוס.." "חח אני מקווה.." "תרקדי תשתחררי זה יבוא..." הציע לי אבי... "סבבה.."
הקשבתי לטראנסים בידיוק שמו את אינפקטד , התחלטתי לרקוד ולהשתגעע והרגשתי טוב כל כך טובבבבב וואי כולם יהו מאושרים ואוהבים , הכל ניראה כל כך מושלם... פתאום החדר ממטונף ומגעיל הפך להיות יפה.. המוזיקה מרועשת ומפוצצת הפכה לנעימה... אבי והאחרים ניראו לי יותר טוב... והינה הוא , החיים שלי... ראיתי את גיא בידיוק חוזר מהשירותים... "אהוביייייייייייייייי" אמרתי וזינקתי עליו.. "חחחח מה המצב מללאכית.??" "הכל מעולהההההההההה וואווו!!" הססתובבתי במקומי והתחלתי לקפוץ. "חח מה יש לך?"
"חח אין לי כלום אני מאושרת וכיף לי וטוב לי ואני שמחה וואוווווו" "חחחח משוגעת שליייי" "חח היא מגיבה יפה לחומר.." לחש אבי. "מה איזה חומר????" שאל גיא מיד. "נתתי לה אקסטה..." "מה?? השתגעת???"
"היא רצתה...." "מה היא רצתה???" "כן אחי היא רצתה.." "וואייי גיא בוא לרקוד ולהשתגעעע!! וואיווו" "שירן תעצרי , את בסדר?" "אני מצויין!!!! אתה ניראה לי זה שלא בסדר... אבי אולי תיתן לו גם משהו?" קרצתי אל אבי.. "בכיף.. קח אחי". אמר אבי ונתן לגיא כדור .. "מה ?? לא! שירן אמרתי לך שאני אפסיק בשבילךךך!!" "אוי נו לא צריך להיסחף סה"כ פעם אחת.." "יאללה אחי צא מהסרט.. תצטרף אלינו לשימחה..." הוסיף אבי. "אבל..." "שום אבללל יאלה גיא קח כברררר!" גיא הסתכל על הכדור ולא ידע מה לעשות.. "טוב נו יאללה סעמק שיהיה!" אמר ובלע את הכדור.. "וואוווווווווווווווו יאללה לרקודדדדד!!" קפצתי על גיא והתחלנו להשתגע.. התחבקנו כולנו וקפצנו במקום.... הרגשתי איך אני עפה באוויר... פשוט צפה לי למקום לא ידוע , מרחפת בשמיים וגיא איתי הכל כל כך מושלם , הכל כל ורוד..........
😛 איזההה יפה הילושששש יה כישרונית
המשךךךך
הילה בובה סיפור מהמםםםםם!!!
אבל לא בקטע של הסמים.. יש לי הרבה דברים נגד סמים! ועכשיו אני שונאת ת'אבי הזהההה שיתפוצץץץץץ
אבל בכל זאת.. תשימי המשכוןןןןןןןן (: לאב יו בובית
הילו'ששששששששש חייםםםםםםםםםם שלייייייייייייי
כישרוניתתתתתתתתתתת צ'ליייייייייייייי!!!
המשךךךךךךךךךךךךךךך!!!!!!
לוב יו בובה שליייייי מוואהההההה!!!
שלך...
מישל אורפז!! :biggrin:
זה מהמםםםםםםםםםםםםם יפהההההה שלייייייי,
יאללההההה המשךךךךךךךךך (אני במתחחחחחחחחחחחחחחחחח )
מתה עלייך חיים שלייייייי מואאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאה
😁 😁 😁 😁 😁 😁 😁 😁 😁
חחח הילוש לא קראתי תסיפור השני שלך כי לא מצאתי אותו..
ביינתים שימי המשך לסיפור המדהים הזה..בבקשהההה 😁 אני סקרנית..
הייי מצאתי את הסיפור..
יששששששששש אני קוראת.. :biggrin:
השירן הזאת סתומה !!!!!
גרררר
המשך!!
המשךךךךךךךךךךךךךךך!!!
למחרת בבה"ס כל השיעור חשבתי על מה שהיה אתמול אצל אבי.. אני יודעת שסמים זה לא טוב אבל זה כל כך כיףףףף!! כל כך הרבה דברים משתנים לי בחיים אני מרגישה שהתבגרתי... אני כבר לא ילדה , אני אישה..אני לא נותנת לאחרי להחליט בשבילי אני עושה מה שאני רוצה לשם שינוי , יש לי חבר ואני מאוהבת ואפילו ניסיתי סמים... פששש כמה שינויים והכל בזכות גיא... חיכיתי כבר להפסקה להיות איתו...
"גיוששששש!!" ראיתי את גיא וזינקתי עליו בחיבוקים ונשיקות. "נסיכה שלייייי!!" קרא חזרה.. "התגעגעתי אלייך" "גם אני נוש שלי" "נו איך את מרגישה?" "חח אני מרגישה מעולה.. חמוד חבר שלך אבי.."
"חחח אני מקווה שלא נידלקת עליו!" "חחח השתגעת?? זה גיסי!!" "חחח יחמודה אני מת עלייך!!" "חח מי טו , היום הולכים שוב לאבי?" שאלתי בהתלהבות.. "מה לאבי? בשביל מה..? מה אני לא מספיק לך יותר?"
אמר ועשה פרצוף עצוב. "לא טיפשון... נו אני רוצה שיהיה כמו אתמול..." "מה כמו שהיה אתמול? להיות איתי..?" שאל והסמיק.. "חח בשביל זה אנחנו צריכים את אבי למה??" "חח מאיפה לי.. נו אז בשביל מה..?"
"נו אתה יודע..." "את מדברת על האקסטה?" "שששששש וכן.." לחשתי. "לא מה פתאום אני לא מוכן שתיגעי בחומר הזה יותר..." "נו גיאא צא מהלחץ זה כיףףףף , חוץ מזה מכמה פעמים לא יקרה לי כלום!" "זה מתתחיל בכמה פעמים ואח"כ..." "נו איזה שטויות תיראה אותך , אתה השתמשת כמה פעמים והינה עכשיו אתה בסדר.." "נו זה כי אני לא מעשן כל כך הרבה.." "נו אז גם אני לא.. סוף הדיון עכשיו יש צילצול ואני עפתי אהובי חכה לי עוד שעה נחזור ביחד הבייתה טוב?" "טוב מאמי". גיא נתן לי נשיקה ואני רצתי חזרה לכיתה... "נו כבר הפחת להיות מסוממת בעצמך..?" סיננה רונית לעברי. "כן , מה את לא רואה?" השבתי חזרה. "איכס את פשוט מגעילה אותי עם ההתנהגות הזאת!" "חח את פשוט מגעילה אותי לא משנה איך.."
לא ויתרתי. "וואט אבר... תהרסי את החיים שלך לי כבר לא איכפת!" "יופי נהדר! רק תעזבי אותי בשקט.." המורה נכנס והשיעור התחיל , אוףף כל כך נמאס לי מהרונית הזאת אוחחח לחשוב שפעם היינו החברות הכי טובות עכשיו אני לא יכולה להסתכל עליה אפילו... איזה מזל שיש לי את גיא, בזכותו התרחקתי מכל הצבועות האלו.. רק הוא אמיתי איתי.. אני רוצה להיות חלק מהעולם שלו... חלק ממנו.. ושום דבר לא ימנע ממני לעשות זאת!
השיעור נגמר וגיא חיכה לי בכניסה לכיתה , ארזתי מהר את חפציי ויצאתי מהכיתה.... "אתה בא אליי עכשיו מאמי?" הצעתי. "אמממ עכשיו?" "כן למה לא..?" "אממ אח"כ אני אלך הבייתה יתקלח אתארגן ויבוא טוב?"
"בסדר מאמי איך שאתה רוצה.. ואח"כ נלך לאבי?" "דיי עם אבי , דיי עם השטויות האלו!" "שום שטויות.. אני רוצה להיות כמוך וכמו החברים שלך.." "וואי את לא צריכה להיות שום דבר אחר.. אני אוהב אותך ככה!"
"אני שמחה שאתה אוהב אותי ואם אתה באמת אוהב אז אתה תכבד את הרצון שלי ותיקח אותי שוב לאבי..."
"מה אני יעשה איתך? את יודעת שאני לא יכול לסרב לך.." "ישששש ידעתי שתסכים אני אוהבת אותךךךךך!"
"גם אני אותך , וזאת הפעם האחרונה שאת לוקחת מאבי משהו ברור???" "כן , כן ילחוץץ!!"
כשהגענו לאבי כולי התרגשתי , ידעתי שאני הולכת שוב להרגיש את ההרגשה המדהימה הזאת שוב... רק מהמחשבה על כך נהייתי מאושרת... "מה המצב אבי?" "סבבה... מי את?" "חח זאת אני שירן חברה של גיא..אתמול הייתי פה.." "אהה נכון נכוןןן פשוט ניראת לי שונה.." "חח כן... יש לך משהו בשבילי?" שאלתי וקרצתי לו. "אמממ כן למה לא..?" אבי פתח את הארון והוציא כל מיני כדורים שונים.. "מה בא לך?" "אממ יש בינהם הבדל?" שאלתי. "אממ כן.. הכחולים זה כמו שלקחת אתמול והלבנים זה LSD ..." "אהה אז תיתן לי את השני..." "חח מגוונת הא?" "חח כן למה לא..?" "יפה.. ומה בשבילך אחי.?" "אמממ כרגיל.." "אין בעיות..." אבי שוב ניגש לארון אבל הפעם הוא הוציא מין אבקה לבנה ,כפית מצית ומזרק.... "מה זה?" שאלתי. "חח זה לא בשבילך ילדונת.."
"אבל אני רוצה כמוכםםם!!" "חח יום אחד , את עדיין לא מוכנה לזה..." הסתכלתי על גיא והמתנתי לאישורו..
"מאמי , אבי יודע.. את עדיין לא מוכנה לזה..." שתקתי. התבאסתי , רציתי לעשות בידיוק מה שגיא עושה... הסתכלתי על הנעשה בחדר , אבי שם חלק מהאבקה על כפית וחימם אותה... שהאבקה כבר הפכה לנוזל הוא הכניס אותה למזרק וחיפש וריד... כל כך מוזר היה לראות את זה... חשבתי שדברים כאלו קיימים רק בסרטים.... לקחתי את האל אס די שהיה בידי ובלעתי אותו , הייתי מוכנה לאותה הרגשה ממכרת ומופלאה.....
HiLaC, סיפור מהמם...תמשיכי
😢 אמאללה איזה סיפור עצובים ה2 פרקים האחרונים על איך שהיא מתמכרת אוף
יאבההההההההההההההההההההההההההההההההההההההה
אאאאאאאאאאאאאא למה?????????
אוחחח..
טוב לא משנהההה..המשך דחוף..איזה מעניין 😊
אהה ושאני לא ישכח, הילה הסיפור שלך השני פשוטטטטטט מדהים.. איזה כישרון :wink:
וואי איך הסמים האלה הורסים אנשים חבל"ז!!!!
למה בכלל המציאו את כול השטויות האלה אלכוהל וסמים!!!!!!
היה אפשר לחיות טוב יותר בלעדיהם ופחות אנשים היו מתים כול שנה ושנה!!!!!!!
הילו'ש אהובתי מוציאים לי ת'מחשב מחר מהדירה ובגלל זה פתחתי נושא שבו כתבתי שאני עוזבת לתמיד. בפורום שטויות...
אם תספיקי שימי הלילה המשך אבל ארוך בשבילי... פליזזזזזזז!!!
מטורפת על הסיפור שלךךךך ועלייךךךךךךךךךךךךך!!!!!!
לוב יוווווווווווו מוואההההההההההה!!!
שלך...
מישל אורפז!! :biggrin:
כפרה אני ימות עליךךךךךךךךך
נשבעת לך התמכרתי לסיפורים שלךךךך
המשךךךך בקשהההההה
וכפרה יש לי שני שאלות
מאיפה את?
ומה השם?
חולה עליך בונבונה
א*לנ*ת