המשךךךךךךךךךךךךךךךךך את תהרגי אותי במטח!!!!!!!
המממשששךךךךךךךךך מיד אבל מידדדדדד נו כפרה עלייך המתח הורג אותייייי
המשך בקשההההההההההההההההה
איזה יפה שיווווווו...
המשךךךך!!!!
תודה בנות יפות שלי הינה ההמשך...
נכסנתי לחדרים , רצתי בבית חסרת אונים לא יודעת לאן לפנות.. "גיאאאאאאאאאאאאאאאאא!!!" צעקתי ,אך לא היה לי מענה.... עייני המשיכו להתרוצץ סביב בחדר , מחפשת תשובה, מחפשת נחמה.. הרגשתי את הדמעות מציפות את עייני ופשוט קרסתי.. נפלתי על ברכיי ונתתי לדמעות לרדת... "לא לא זה לא קורה לי , לא גיא לא אתההה!!" מילמלתי בין דימעה לדימעה , אלוהים הרגשתי כאילו מישהו לקח את הלב שלי עקר אותו מהמקום ודרך עליו בהנאה ובסוף לא שכח לצחוק לי בפנים..... רעדתי מרוב בכי , אך הדמעות לא חדלו לרדתת
"גיאאאא גיאאאאאאאאא גיאאאאאאאאאאאאאאא" צעקות של היסטריה פרצו מגרוני משכתי את חולצתי כלפי מטה במטרה לקרוע אותה, להתאבל... נישכבתי על הריצפה ולא נעתי שכבתי שם כמו מתה... בוםם שמעתי את הדלת נטרקת.. "שירן? מה, מה קורה פה.? שירןןןןן" שמעתי את גיא צועק בהיסטריה , הוא זרק את השקיות שהיו לו ביד והרים אותי מהריצפה.. "שירן , את שומעת אותי? שירן תתעוררייייי!!" זעק גיא והחל לטלטל אותי.. אני פשוט נשארתי בזרעותיו כמו מתה.. לא יכלתי לזוז , לא יכלתי לדבר... פשוט רציתי להעלם..
"שירן בבקשה חיים שלי... תזוזי , תמצמצי תגידי.. משהווווווווו!!!" העיינים שלי נשארו פקוחות , בהיתי בתקרה , בקושי נשמתי... הרגשתי משהו מרטיב את פניי... אלו היו הדמעות של גיא... בבת אחת כאילו שבתי לחיים , המגע של דמעותיו החזיר אותי.. "גיא??" "שירן? את בסדר?! אוי אלוהים תודהההה" זעק גיא וחיבק אותי חזק.. "תגיד לי אתה בסדר??? איפה נעלמת לי??" "חיים שלי את ישנת ורציתי להכין לך ארוחת בוקר שתתעוררי.. אז הלכתי לקנות כמה דברים מהמכולת.." הרמתי את ראשי וראיתי את השקיות מושלכות על הריצפה.. חיבקתי את גיא חזק חזק.. "מאמי מה יש לך? את בסדר??" "פחדתי.. פחדתי שעזבת אותי.."
"תגידי לי השתגעת??? את לא יודעת כמה אני אוהב אותך!!! ניראה לך שאני מסוגל לעשות לך דבר כזה?"
"התעוררתי ולא ראיתי אותך לידי ולא היית בבית... לא חשבתי , פשוט רציתי למות.." גיא עצם את עיניו ופשוט חיבק אותי .. "אין לך מה לפחד , אני כאן איתך ולתמיד אישה שלי.." "אישה..?" "כן נושי שלי , את כבר אישה.." "חח וואלה לא חשבתי על זה.." אמרתי וחייכתי חצי חיוך.. "בטוח שלא כואב לך? הכל בסדר..?"
"כן מאמי , עכשיו שאתה פה אין דבר שאני לא יכולה להתמודד איתו..." "את לא יודעת איך את הפחדת אותי אלוהים הלב שלי נפל לתחתונים זה היה הדבר הכי מפחיד שקרה לי בחיים!!! לראות אותך ככה שוכבת שם... רציתי פשוט למות , לשכב שם לצידך..." "חס וחלילה אלוהים אוףףף שום דבר לא יכול ללכת לנו חלק הא?"
"לא נורא מאמי , האהבה שלנו מספיק חזקה בשביל להתגבר על כל מכשול..." "חח אני מקווה , למרות שאני לא חושבת שמשהו יותר גרוע יכול לקרות לנו.." "חח אי אפשר לדעת!!" "נקווה שלא!" "לא נקווה.. אנחנו נדאג לזה... אישית!!!" "חח אני כבר לא יודעת איך להסביר לך כמה שאני אוהבת אותך... זה כבר כואב.."
"אני מבין אותך חיים שלי , תאמיני לי שאני מבין.." "קיצרר בוא נצא מהדיכאון הזה , אנחנו אמורים לחגוג היום!!" "את צודקת!!" מחיתי את דימעותיי וגיא עזר לי לקום , נכנסתי למקלחת ריעננתי את עצמי ושיצאתי גיא חיכה לי שם עם ארוחה קטנטנה שהוא הכין רק לי ולו.. "חח נוש שלי כל זה בשבילי?" "חח כל זה .. מי שישמע... בשבילך הכל מלכתי!!" "חח בוא שב לייד ונאכל אני גוועתתת!!" "חח כן גם אני.." גיא התיישב לידי וזללנו לנו ככה בכיף , אני האכלתי אותו והוא האכיל אותי.. והדבר הכי שווה בעולם זה שהוא העבר לי חתיכה קטנה של תות עם קצפת מהפה שלו לפה שלי אמאלה זה הדבר הכי טעים והכי כיףף והכי מושלם בעולםםםםםםם!!!!! (תנסו מומלץ :wink: כל דבר מתוק זה פצצות!!).
"אז מה איך נמשיך את היום הזה ונהפוך אותו ליותר חיובי?" "אממ לא יודעת... בעצם!! עכשיו תורך להכיר לי את חברים שלךך!!" "נכון! צודקת ,צודקת.. נלך עוד מעט סבבה..?" "בכיף מאמי.." אחיר שסיימנו לאכול , פינינו את השולחן , גיא רחץ את הכלים ואני סידרתי את החדר שלו .. חח במיוחד את המיטה איזה בלאגן עשינו 😮ops: חיחיח. "יאללה מלאך , את מוכנה?" "אממ כן!! נזוז נסיך שלי?" "יאללה.." גיא תפס את ידי והלכנו אל אבי חבר שלו... "אני מקווה שאני אמצא חן בעיניהם.." "חח אני בטוח.. איך אפשר שלא לאהוב בנאדם מושלם כמוך?" "אויי נו אל תיסחףף!!" "חח אני לא ניסחף , אני אומר לך את האמת!!" "חח טוב טוב.. הינה הגענו , איך אני ניראת?" שאלתי וסידרתי מעט את השיער... "חח מושלמת כמו תמיד!" "נו די באמת!" "באמת באמת , את ניראת מעולה!!" אמר גיא ונתן לי נשיקה קטנה... נכנסנו לביתו של אבי.....
יוו זה כזה יפה!! 😊
בא לי המשך... :biggrin:
הילההההההה...
אין, כל פעם זה יותר ויותר יפה!!!
שימי המשךךךךךךךךך 😊
sss444, תודה יפה שלי... חח כי לאט לאט אני מתרגלת לסיפור.. אני שמחה שאת נהנת לקרוא כי אני נהנת לכתוב! תודה בובה מואההההההה!!! קראת בסוף את הסיפור הקודם שלי...??
meytalush, חח תודה מתוקה שלי מואהההההה!!!!!!!
המשךךך!!!
בבקשהה~!!!
תמשיכי..!!!!!!!!
גל!ש
עשי המשך פליזזזזז המשךךךךךךךך
וואי מאמי אני מתה על הסיפור שלך
תמשיכי בובה
8O המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
נו אני רוצה המשך נמאס לי לחכות
בקשההההההההה תני המשך
(אם אני יתחנפ אני יקבל המשך?)
את מוכשרת מושלמת יפה כוסית חמודה
נשמה מלאך בונבון...
קשהההה המשך אני ימותתתתתת כפרה עליךךךךך
חולה עליך יפיופההההה
א*לנ*ת
נו עשי המשך תראי אך כולם כבר עומדים למות פה נו עשי טובה לאנושות ותעשי המשך ושיהיה הרוך בבקשה מוואאהה