המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך! מיד!!!!!!!!!
QUOTE יואווווווווווווווווווווווו שאני לא יתפוס אותו יקרע אותו מכותת!!!!!!!!!! בנזונהההההההההההה!!!
מאמי יש לך סיפור מהמםםם! המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
:!:!:!:!:!:!:!:!:!:!:!:!:!:!:!:!:!:!:!:!:!:!:!:!:!:!:!:!:!:!:!:!:!:!:!:!:!:!:!:!:
חתיכת בן זונה שאני לא יכניס אותו לשרותים ינעל אותם שםםםםםםםם
המשךךךךךךךךךךךךך ודחוףףףףףףףףףףף
:roll: אין המשך היום... :cry:
תמשיכי!!!!!!
תקשיבי הסיפור הזה כבר נהייה ממש מדכא
נשבעת שהוא מעציב אותי!!!!
מתי נראה קצת אור ואושר?!?!
אהבה...משהו, אחרי הכל אנחנו באתר האהבה לא?!?!?!?!
בקיצור - תמשיכי!!!!!!!!!
😁 :biggrin: :biggrin: :biggrin: :biggrin: :biggrin:
shidosha, מסכימה איתך :wink:
אבל הילההההההה שימי כבר המשך.. אני סקרנית!!!
אין על הסיפור שלך..😊
יוו הילו'ש הגזמת!!!! כבר יומיים אנחנו פה מחכים לסיפור שלך... :wink:
יאללההה המשךךךךךךךךך 😁
ואייייי אני קראתי תסיפור
איזה פ33ה
איזה יפה הוא
ואיי תמשיכי!!!!
אני במתח!.. 😂
יאאאאאאאאאא אין המשךךךךךךך?????????
את רוצה שאני יבכה נכוווןן??????? נכוווןןן???????????
אז הנה אני בוכההההההה... :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:
😢 לאן נעלמת ליייייייי???? 😢
shidosha, אל תדאגי מאמי , עוד מעט תהיה אהבה.... :wink:
ולכולן אני ממש מצטערת שלא כתבתי פשוט היה לי לחץ מטורף ב3 ימים האחרונים אני מקווה להשים היום בלילה המשך כי עכשיו אני הולכת לעבודה אני מצטערת נשמות שלי לאב יו מואההההההההההה!!!!!
שימי המשךך!1
תשתדלי כמה שיותר מהר..
לא יו
גיא חזר עצבני מהעבודה , הוא נכנס לדירה ולא העיף בי אפילו מבט. "היי מאמי.." לחשתי , אך הוא לא השיב.
"גיא?" "מה את רוצה?" סינן בכעס. "כלום סה"כ רציתי לשאול איך היה בעבודה...." "היה חרא , כי לא הייתה עבודה..." "הבנתי , לפחות קנית לי מנה?" "תגידי לי את מטומטמת או שאת עושה את עצמך?"
"מה..." שאלתי בתמימות. "אמרתי לך שלא הייתה עבודה אז מאיפה יהיה לי כסף? חתיכת מפגרת!" "אה נכון , סליחה התבלבלתי..." התקרבתי אליו והתחלטתי לעשות לו מסאז' בשביל להרגיע אותו.... "מה את עושה?" "סתם מפנקת אותך קצת..." "לא צריך ת'טובות שלך , אם את רוצה לפנק אותי תלכי לעבוד!" "אבל גיוש אתה יודע כבר שאני לא יכולה..." "יאללה יאללה את והתירוצים שלך עוד כמה ימים את חוזרת לעבודה ואני רוצה פיצוי על כל הזמן הזה!" "חח בסדר ,בסדר אין בעיה מאמי..." התיישבתי לידו וצפינו מעט בטלוויזיה כשלפתע הרגשתי מחנק... התחלתי להשתעל וכל הגוף שלי רעד , קיבלתי סחרחורת והרגשתי דקירות חדות ועזות שננעצות בגופי נכנסתי למין טראנס כזה והתחלתי לפרפר הכל חלף בפני כל כך מהר קפצתי והתנודנדתי מצד לצד , גיא התחיל לנער אותי לא הבין מה קרה לי... "מה יש לך? צאי מזה!" הוא נתץן לי סטירות קלות בשביל שאני אצא מזה ,אבל אני הייתי כאילו אחוזת דיבוק , קצף יצא לי מהפה... "שירן מה איתך?! תתעוררי!!" אחרי כמה שניות נרגעתי פקחתי את עייני והתבוננתי סביבי. "מה קרה?" שאלתי. גיא הסתכל עליי במבט מבוהל. "זה ההתקף הראשון שלך...." "מה התקף?!" "כן ככה זה שמנסים להגמל מסמים..."
"מה מי מנסה להגמל?" "זה בגלל שלא לקחת כלום כמה ימים אז הגוף לא רגיל להיות ככה... הינה קרה כבר הנורא מכל..." "מה קרה עכשיו????" "את מכורה!" "אויי נו איזה שטויות , אני יכולה להפסיק מתי שאני רוצה..." "חחחחחחח הרבה כמוך אמרו אבל אף אחד לא הצליח..." "אז הינה תראה איך אני אצליח!" "בסדר , נחיה ונראה!"
יוו איזה עצוב... :cry:
הילה תודה על ההמשך!! 😁
שימי עוד חחח