מהמםםםם!!!
המשךךךך דחוףףףף
וואייייי מאמי מזמממממממממןןןןןןןןןןן לא הייתי כאןן...
איזה סיפורררר מעעעעלללללללףףףףףףףף וואייי המשךך בדחיפותת כפרה עליךך!
מ'ווווווואהההההההההההההההההההההההה
הילה תגידי לי משהו..... [SIZE=14]בא לך להרוג אותי או משהו?! שאני יבין!!!!!
קיצוררררררררר תכתבי המשךךךךךךךך מהררררררררר אני מכורה לסיפור הזהההה
קחו אותי לגמילההההההה איפה נתייייי שיעזור גם לייייייייי
😠 😂 😠
יווווווווווווווווווו......... הסיפור הזה פשוט ממכר!!!! אני כל היום באתר הזה רק בגלל הסיפור שלך (בודקת כל שנייה אם כבר שמת המשך חחחח...). בבקשה, בבקשה, בבקשה שימי המשך!!!
המשך~!!!!!!!!!!
אני כבר מחכה לקרוא!!!!!
😢 😕
וואייי איזה סיפור.....
כל פעם להתרגש מחדש ...
😁
titilovebabi, רעותי שלי חולה עלייך בובה מואההההההה!!!
True_Star, באמת??? יוו אלוהים עשית לי את היום!!!! אני לא מאמינה שהסיפור שלי משפיע על כל כך הרבה אנשים! תודה נשמה שליייייייי!!
ל2נתiש, מרגש אותי כל פעם מחדש לקרוא את התגובות שלכן!!
תודה שאתן מגיבות נשמות שלי! מואהההההה אני עכשיו יכתוב המשך!!
"אהה את כבר ערה? חשבתי שתמשיכי לישון ישנונית קטנה.." נתי התיישב בקצה המיטה. "איזה ישנונית , כל הלילה לא עצמתי עין.." "למה מאמי?" "לא יודעת התהפכתי מצד לצד.. כולי רעדתי , המחשבות רצו לי בראש , לא נתנו לי שניה של מנוחה. זה כאילו יש לי מיליון קולות בראש שלא מרפים ממני..." "זה בסדר , היום את מתחילה את תוכנית הגמילה , עוד מעט את תשכחי מזה.." "אני מקווה.." קראתי ביאוש. "לבוא איתך?" "לא.." "לא??" שאל בתמיהה. "כן , אני חושבת שהפעם אני מסוגלת ללכת לבד..." "את בטוחה?"
"כן , מאמי. תודה בכל אופן.." "בסדר, איך שאת רוצה... יאללה את צריכה ללכת ,קומי מהר!" "כן , כן כבר.." נתי יצא מהחדר ואני קמתי להתלבש...
יצאתי מביתו של נתי והתחלתי ללכת , הסתכלתי מסביב השמים הבהירים , ילדים קטנים משחקים .. הכל ניראה כל כך טוב ומושלם , כמו באותה פעם ראשונה שלקחתי סמים.. התגעגעתי להרגשה הזאת , רציתי אותה.. הרגשתי שהיא חלק ממני שאני לא יכולה להרפות ממנו....אני חייבת להרגיש כך שוב ,אפילו אם זאת תהיה הפעם האחרונה.... פניתי שמאלה והתחלתי ללכת חזרה לדירה שלי ושל גיא.... מעניין איך גיא יגיב שהוא יראה אותי? הוא בטח יכעס.. אבל בשביל מה אני צריכה ללכת לגיא? , אני פשוט אלך ואשיג את הסם שלי. גיא לא צריך לדעת דבר.. וגם נתי! הצצתי בשעון עוד 20 דקות מתחיל המפגש , קיוויתי שאם אני אזדרז
אני אספיק להגיע לפגישה... מצאתי את עצמי שוב עומדת באותה סימטה בשביל אותה הרגשה סוחפת , הרגשתי איך הכל חוזר אליי... אחרי כמה שניות כבר הגיעה מכונית ונעצרה מולי , החלון נפתח למחצה , כך שלא ראיתי את פניו של מי שדיבר איתי. "היי מותק , מה אפשר להציע לך.?" שאלית בקול מתגרה. "כמה שיותר ,בכמה שפחות!" "חח אם אתה רוצה משהו זול וסתמי לך להמשך הסימטה , אני זה משהו על רמה..."
"אוו באמת..?" "כן!" עניתי עם חיוך על פניי... "אז מה כל כך מיוחד בך?" "תנסה לתיראה" קרצתי לו.
"וכמה יעלה לי התענוג הזה?" "אממ יש 2 אפשרויות...." "כן אני מקשיב...." "1- או שתשלם לי 100 שקל או שתיתן לי אתה איזה מנה..." "אולי גם וגם??" הציע. עייני נפתחו לרווחה. "גם וגם?" שאלתי בשנית כדי לראות שלא התבלבלתי. "כן... מעוניינת??" "מאוד.." "אז קדימה , תכנסי..." הושטתי את ידי במטרה לפתוח את הדלת הקידמית. "לא!!!" קרא במהרה. "מה קרה?" "תכנסי מאוחר.." "אה , אוקיי .. הבהלת אותי!" "מצטער ,תכנסי..." פתחתי את הדלת האחורית ונכנסתי פנימה. "מה זה לא אמרת לי שיש עוד מישהו..." ניסיתי לצאת מהמכונית. " לא לא היה חלק מהעיסקה!" אך הוא כבר נעל את הדלתות. "תירגעי , אנחנו לא נעשה לך כלום!" "תשחררו אותי!" קראתי אך שניהם לא הגיבו....
"הלו נתי?" "כן שירני ,נו איך הלכה הפגישה הראשונה?" "לא הלכתי.." "מהה מה לא הלכת??" "נתי , אני בתחנת משטרה.." "מהההההההההההההההההה???? איך??" "פשוט תגיע לכאן...ביי!"
את ג---ד---ו---ל---ה---!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
כל מילה נוספת מיותרת..........................!
😊 😊 😊 😊 😊 😊 😊
😊 😊 😊 😊 😊 😊 😊
QUOTE (shidosha @ 08/12/2004) את ג---ד---ו---ל---ה---!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
כל מילה נוספת מיותרת..........................!
😊 😊 😊 😊 😊 😊 😊
😊 😊 😊 😊 😊 😊 😊
באמת כל מילה נוספת מיותרת!! את כותבת מדהיםםםםם
😊 😊 😊 😊 😊
המשךךך
אלוהים ישמווורררר
אני עזבתי את הפורום אבל אני מכורה לסיפורים שלךךךך
המשךךך פליזזזזז
אמא איזה פחד!!
שימי המשךֱ
יואווווווווווו
וואי סיפור מהממםםםםם מאמיייייי!!!!
אין.... הייתי בשוק
איזה ראש יצירתיייייייי (:
מתה עלייך יפיופההה!!
מואאאאאאאאה ענקית!!!!
ו...
שימי...
ה-מ-ש-ך!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11
😁 😁 😁 😁 😁 😁
תחנת משטרה ...למה?
?
[
המשך מאמי