אמא'לההה למה תחנת משטרה???
איזה יפההה..!!
תכתבי מהררר המשךךך..!!
אל תשאירי אותנו הרבה זמן במתח.. טובב?? תודה מאמי.. חח
חג שמחח!!!
גל!ש
יההההה אלה במכונית היו שוטריים!!!
אמרתי לך את זה כבר כמה פעמים ואני יגיד עוד כמה שצריך!! את מוכשרתתת!!!!!!!!!!! אני מתה על הסיפור שלךך!! המשךךךך בבקשההה
יואווו עכשיו קראתי הכלללללללללללל את כל הסיפורר מ-1 עד 36!!!!!
והסיפור ממממממממממממממוווווווווווושששששששששששששללללללםםםםםםםםםםםםם
אני רוצה המשך עכשיו! חחחחח אחרת לא תקבלי מנה 😉
חח סתם כפרה..סיפור מושלם! תמשיכיייי...אל תשאירי אותי במתחחח..!!!!
בתאלוששששששששש
אוויייי כפרה עלייך איזה סיפור פצצההההההההה
יאללה נשמה המשךךךךך מווואאהה יאללה המשךךךך
ה מ ש ך אבל ד ח ו ף ! ! ! ! ! ! ! !
😁 😂 😎 🙄 😊 😍 😁 😊 😊 😊
😁 😂 😎 🙄 😊 😍 😁 😊 😊 😊
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
תמשיכיייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייי
😯 😯 😯 😯 😯 😯 😯
😨 😨 😨 😨 😨 😨
וואי קראתי עכשיו את כל הסיפור והוא פשוט ס-ו-ף!
תמשיכייייי מהר
אני אציף פה את הפורום עד שלא תמשיכי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
אין לי כוח לחכות יותר!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
😊 😊 😊 😊 😊 😊 😊 😊
🙄 🙄 🙄 🙄
🙄 🙄 🙄 🙄 🙄
הילה אין על הסיפור הזה הוא מדהים!!!!!!!!!!!!!!
את חייבת להמשיך אני ממש מכורה לסיפור
אין לי יותר סבלנות אני חייבת המשך בבקשהההההההההההההההההה
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
יייייייייייייייווו איזה יפהההההההה..
אין על הכתיבה שלך ועל הסיפור שלך..
שימי המשך..
המשך המשך המשך!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1 🙄
דחוף דחוף דחוף!!!!!!!!!!!!!!!!!! 😊 😊
😁 😁 😉 😉 😕 😕 😯 😯 😕
אני משתגעת, הבנת?? מ-ש-ת-ג-ע-ת!!! פליזזזז תמשיכי את הסיפור המדהיםםםםםם שלךךך...... את כזאת מוכשרת דיי!!!!!! המשך המשך המשך המשך!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
נו תראי איך כולן פה מתחננות להמשך יאללה תעשי המשך ארוך לכבודנו כפרה עלייך יאללה
נשמה המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
מוווואאאההההה לאב יוו אורטל
יוו את לא יכולה להשאיר אותנו ככה במתח כזה!!!!!
המשךךך דחוףףף!!
המשךךךךךךךךךךךך
מידדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדד
אבל מידדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדד