יקיר למה אתה לא בא?!
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (--בובית--10 @ 26/06/2007) QUOTE (lovey_love @ 25/06/2007) טוב, עדכון חדש- אני כן באה.. חח
ובובית 10- את כל כך מתוקה.. ריגשת אותי..!!
(זה מזה מעודד שיהיו עוד אנשים עם חצאיות.. חח)
ונאפי- את מלאך!
יששששששששששששששששש 😁
גרמת לי לחיוך , ואני באה עם חצאיית רק בשבילך!
אז חסר לך שאת מבריזהההה 😛
איזה מאמי😊
אוףף כל כך בא לי לבוא ואני בעבודה עד 4 =\
QUOTE (בובת_זכוכית @ 26/06/2007) אוףף כל כך בא לי לבוא ואני בעבודה עד 4 =\
העבודה שלך באזור ת"א?
כי אם כן בכל מקרה המפגש כמעט בטוח יהיה עד אחרי ארבע :]
לא אני עובדת בראשון ורק באיזה 5 אני מגיעה הבייתה..
טוב חברים
רישמית אני בא בתאריך הזה ב2 כמו שעון (ב3 וחצי תאלצו להפרד ממני אני נוסע לחזרות לטקס סיום)
יאללה בלאגן:]
תביאו מצללמות מזמן לא הצטלמתי.
אורווושששש אני מקווה לראות אותך!!
שאני יגיע בזמןןןןןןן
גרררררררר
אורר תבואא ואל תלך לחזרות חחחח
תעשה ברזז נוו תישאררררררר
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (נאפי @ 26/06/2007) אורר תבואא ואל תלך לחזרות חחחח
תעשה ברזז נוו תישאררררררר
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
מה ברז זה חזרה גנרלית יום אחרי הטקס
חח צחקתיי אוףף תישאר יותר
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (נאפי @ 26/06/2007) חח צחקתיי אוףף תישאר יותר
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
החזרה בפארק הירקון ד"א.. שם הטקס יהיה יום למחרת..
ואמפ אני לא משתתף בטקס אז אל תחשבו לבוא לראות.. אני רק מקריא נאום...
אני יכולה להגיע רק בימי חמישי
QUOTE (SeXy_BaRbIe @ 26/06/2007) אני יכולה להגיע רק בימי חמישי
רציתי לראות אותך ...... :\
יאא אורו'ש איזה באסהה אין מצב בכלל בכללל?
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
אם לא תהיה לי עבודה באותו היום אני באה בטוח 😊