לא לא עכשיו יש לי תרוץ להתחמק לעבודה!!!! תאריך מושששלם
^^ איזה רוע אתההה..
גם אני רוצה לבוא 😢
QUOTE (love_doctor @ 26/06/2007) לא לא עכשיו יש לי תרוץ להתחמק לעבודה!!!! תאריך מושששלם
לא לא עכשיו יש לי תרוץ להתחמק ללימודים!!!! תאריך מושששלם
QUOTE (--בובית--10 @ 25/06/2007) QUOTE (Nir_1988 @ 25/06/2007) מיכלי את הולכתתתתתתתתת?
נחמדדדדדד 😊
אמממ אולי לא יודע,יש מצב,נראה מה יהיה עד אז חחחח
כן ,לקחתי אומץ ואמרתי שאני יבוא
למרות שאני שיא הביישנות שיש בבנאדם!!
ואיי ואיזה מזל תראו חחח
אבא שלי התקשר היום ועושה לי את מתחילה לעבוד מ-1.7 עד ל-8.7
חחחח רואים רואים מזל משמיים 😛
לבנתיים אני באה , ונירו'ש אולי תבוא איתי ואז אני אסע דרך
ירושלים במקום אריאל , אפילו שדרך ירושלים זה יותר יקר
רק בשבילך , אז תבואא!!!!!!!!!
😁
וברו'ש מתוקה מזה השטיות האלה לא לבוא כי עשית הסכם עם משהו'
או שאת או שהוא , הוא לא רוצה שלא יבוא
אני רוצה לראות אותך במפגש הזה!!!!!!!
ובשבילך אני יבוא גם בחצאיית אוקי ????????
תתיזהרי ממני !!!
מי שעשית איתו את ההסכם , שלא יבוא הוא
ודוגרי לא אכפת לי מזה , או שהוא רוצה להחסף ?
מזה השטיות האלה??????
זה אנחנו ילדי הפורום.... למה שלא ניפגש כולם ??
לכל אחד יש זכות!! ואף אחד לא יחליט לאחר!!
בקיצור את באהה ואם לא אני יוציא אותך מהבית בכוח!!!!
אז תשקלי זאת שוב!!!
מאיפה את שאת צריכה לעבור דרך אריאל??
יש מפה 186 ישר לעזריאלי
QUOTE (such a BABE @ 26/06/2007) QUOTE (--בובית--10 @ 25/06/2007) QUOTE (Nir_1988 @ 25/06/2007) מיכלי את הולכתתתתתתתתת?
נחמדדדדדד 😊
אמממ אולי לא יודע,יש מצב,נראה מה יהיה עד אז חחחח
כן ,לקחתי אומץ ואמרתי שאני יבוא
למרות שאני שיא הביישנות שיש בבנאדם!!
ואיי ואיזה מזל תראו חחח
אבא שלי התקשר היום ועושה לי את מתחילה לעבוד מ-1.7 עד ל-8.7
חחחח רואים רואים מזל משמיים 😛
לבנתיים אני באה , ונירו'ש אולי תבוא איתי ואז אני אסע דרך
ירושלים במקום אריאל , אפילו שדרך ירושלים זה יותר יקר
רק בשבילך , אז תבואא!!!!!!!!!
😁
וברו'ש מתוקה מזה השטיות האלה לא לבוא כי עשית הסכם עם משהו'
או שאת או שהוא , הוא לא רוצה שלא יבוא
אני רוצה לראות אותך במפגש הזה!!!!!!!
ובשבילך אני יבוא גם בחצאיית אוקי ????????
תתיזהרי ממני !!!
מי שעשית איתו את ההסכם , שלא יבוא הוא
ודוגרי לא אכפת לי מזה , או שהוא רוצה להחסף ?
מזה השטיות האלה??????
זה אנחנו ילדי הפורום.... למה שלא ניפגש כולם ??
לכל אחד יש זכות!! ואף אחד לא יחליט לאחר!!
בקיצור את באהה ואם לא אני יוציא אותך מהבית בכוח!!!!
אז תשקלי זאת שוב!!!
מאיפה את שאת צריכה לעבור דרך אריאל??
יש מפה 186 ישר לעזריאלי
אממ אני גרה
בבקעת הירדן
וכן אני יודעת שהקו הזה מגיע לשמה
חחחחחח
פשוט עם ניר יבוא!!
אז אני יבוא איתו דרך ירושלים 😁
אבל הוא לא מחזיר ת ש ו ב ה . . . . . \ \ \ \ \ =
יאללה גם אני על הדרך .. 😎
QUOTE (--בובית--10 @ 27/06/2007) QUOTE (such a BABE @ 26/06/2007) QUOTE (--בובית--10 @ 25/06/2007) QUOTE (Nir_1988 @ 25/06/2007) מיכלי את הולכתתתתתתתתת?
נחמדדדדדד 😊
אמממ אולי לא יודע,יש מצב,נראה מה יהיה עד אז חחחח
כן ,לקחתי אומץ ואמרתי שאני יבוא
למרות שאני שיא הביישנות שיש בבנאדם!!
ואיי ואיזה מזל תראו חחח
אבא שלי התקשר היום ועושה לי את מתחילה לעבוד מ-1.7 עד ל-8.7
חחחח רואים רואים מזל משמיים 😛
לבנתיים אני באה , ונירו'ש אולי תבוא איתי ואז אני אסע דרך
ירושלים במקום אריאל , אפילו שדרך ירושלים זה יותר יקר
רק בשבילך , אז תבואא!!!!!!!!!
😁
וברו'ש מתוקה מזה השטיות האלה לא לבוא כי עשית הסכם עם משהו'
או שאת או שהוא , הוא לא רוצה שלא יבוא
אני רוצה לראות אותך במפגש הזה!!!!!!!
ובשבילך אני יבוא גם בחצאיית אוקי ????????
תתיזהרי ממני !!!
מי שעשית איתו את ההסכם , שלא יבוא הוא
ודוגרי לא אכפת לי מזה , או שהוא רוצה להחסף ?
מזה השטיות האלה??????
זה אנחנו ילדי הפורום.... למה שלא ניפגש כולם ??
לכל אחד יש זכות!! ואף אחד לא יחליט לאחר!!
בקיצור את באהה ואם לא אני יוציא אותך מהבית בכוח!!!!
אז תשקלי זאת שוב!!!
מאיפה את שאת צריכה לעבור דרך אריאל??
יש מפה 186 ישר לעזריאלי
אממ אני גרה
בבקעת הירדן
וכן אני יודעת שהקו הזה מגיע לשמה
חחחחחח
פשוט עם ניר יבוא!!
אז אני יבוא איתו דרך ירושלים 😁
אבל הוא לא מחזיר ת ש ו ב ה . . . . . \ \ \ \ \ =
ניר בא מה את שואלת אותו בכלל 😛
ניר תבוא
ותבואוו כולםם
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
ב ד י ו ק ^^^^^^
כוווולם לבוא!!!!!!!!!!!!!!!!!!
סורי לא בא :/
לא יכוללללללל... 😊
וואי איזה כיף הלוואי והייתי יכולה =(
אני באילת באותו שבוע...
אבל גם עם הייתי יכולה הייתי מתביישת נוראאאאא חחחחחח
תהנו כולם 😘
QUOTE (Nir_1988 @ 27/06/2007) סורי לא בא :/
לא יכוללללללל... 😊
לאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא 😢
ניר למההההה? \\\=
ולזאתי שמעלי
תאמיני לי שאין יותר ביישנית ממני
אז ככה ש........
תאמיני לי שאפשר להתגבר 😊
הכל כח רצון ((=