QUOTE (shani_bachar @ 25/06/2007) אז רגי את באה?
כן😊
רווווננן,
נכון שאתה בא איתי ?😊
QUOTE (oshri_Ok @ 25/06/2007) רווווננן,
נכון שאתה בא איתי ?😊
אתה חייייייבבבבבבבב
לבואאאאאאא
QUOTE (shani_bachar @ 25/06/2007) אז רגי את באה?
שני? לא יודעת באמת שלא,יש כמה בעיות אישיות
ואני הכי רוצה בעולם..
אבל הבעיות לא הכי נונתנות לי
יש לי זמן עד לשבוע הבא?.אני צריכה לראות מה נסגר וכאלה
QUOTE (רגייי @ 25/06/2007) QUOTE (shani_bachar @ 25/06/2007) אז רגי את באה?
שני? לא יודעת באמת שלא,יש כמה בעיות אישיות
ואני הכי רוצה בעולם..
אבל הבעיות לא הכי נונתנות לי
יש לי זמן עד לשבוע הבא?.אני צריכה לראות מה נסגר וכאלה
סבבה 😉
שנינוששששש אני מת עלייךךך ילדה יפהההההההה 😛
יהיה טובבב יפיופהההה!
אולי נבוא,נראה עוד כמה ימים.. 😊
QUOTE (shani_bachar @ 25/06/2007) QUOTE (רגייי @ 25/06/2007) QUOTE (shani_bachar @ 25/06/2007) אז רגי את באה?
שני? לא יודעת באמת שלא,יש כמה בעיות אישיות
ואני הכי רוצה בעולם..
אבל הבעיות לא הכי נונתנות לי
יש לי זמן עד לשבוע הבא?.אני צריכה לראות מה נסגר וכאלה
סבבה 😉
אוקי תודה!..(=
אני רוצה לראות אותכם
פשוט אתם יודעים,לא הכול תמיד מסתדר..
יש דברים שפשוט מפריעים לי..:\
QUOTE (lovey_love @ 25/06/2007) טוב, עדכון חדש- אני כן באה.. חח
ובובית 10- את כל כך מתוקה.. ריגשת אותי..!!
(זה מזה מעודד שיהיו עוד אנשים עם חצאיות.. חח)
ונאפי- את מלאך!
יששששששששששששששששש 😁
גרמת לי לחיוך , ואני באה עם חצאיית רק בשבילך!
אז חסר לך שאת מבריזהההה 😛
QUOTE (yakird @ 25/06/2007) אני לא בא בסוף 😊
אההה, למההההההההההה?
לא יפה מצדך! 😠
QUOTE (--בובית--10 @ 26/06/2007) QUOTE (yakird @ 25/06/2007) אני לא בא בסוף 😊
אההה, למההההההההההה?
לא יפה מצדך! 😠
אם את עוברת דרך ירושלים תגידי לי אני אבוא לראות אותך 😊
*במידה ויהיה זמן כמובן.
QUOTE (yakird @ 25/06/2007) QUOTE (--בובית--10 @ 26/06/2007) QUOTE (yakird @ 25/06/2007) אני לא בא בסוף 😊
אההה, למההההההההההה?
לא יפה מצדך! 😠
אם את עוברת דרך ירושלים תגידי לי אני אבוא לראות אותך 😊
*במידה ויהיה זמן כמובן.
לאאא לאא ולאאא 😠 😠 😠 😠 😠
אני רוצה לראות אותך בעזראלי
ובמידה ואני עוברת בירושלים זה תלוי בניר!
נממ וואלה לא יודעת. [=
בסופ"ש אני אדע כבר אם אני אבוא או לא. 😊