יובלי מתי תדעו בטוח?
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
תפסיקו לנהל פה שיחות אישיות, בשביל זה יש את הפרטי וגם אייסי ומסן ולא חסר מה...
6 עמודים רק שטויות.
אני יידע קצת יותר מאוחר, סופשבוע ככה..
חחחח נכון חופיתי זה באמת רחוק להרבה, לי במיוחד😢...
בואו נתפשר על חיפה?😊
QUOTE (נאפי @ 25/06/2007) יובלי מתי תדעו בטוח?
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
עוד כמה ימים אני אשלח לך הודעה לפרטי מתי שאני אדע ..
זאת לא אמורה להיות בעיה רוב הסיכויים שכן ..
פשוט שתינו עובדות ואני צריכה לשאות מתי זה נגמר באותו יום .. ניראה לי שבאחד ככה ..אב אנחנו כניראה נוכל לבוא .
ישש יופי יובלי תבואווו
ואופירו'שש גם מי שגר רחוק תמיד בא
בעיקרון לי לא אכפת איפה אבל ת"א זה
המרכז שקרוב הכי לכולם
בשבילך אולי יהיה טוב חיפה אבל לאחרים
אז זה יהיה רחוק... למרות שלי לא אכפת
אבל עדיין תחשבי על כולם
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
הייתי באה אבל פאדיחה ..חחחחח
אני כזה דווקא שנתיים פה אבל אני לא מהמגיבות ואין לי חברים פה
אז מה אנני אבוא בלי קשר חחח...
QUOTE (בעילום-שם @ 25/06/2007) הייתי באה אבל פאדיחה ..חחחחח
זה ממש לא פדיחה מאמי
את תכירי את כל מי שאת רגילה
לדבר איתו רק אחרי המחשב
זה הכיף במפגש
כולם מכירים את כולם
ואז הגיבוש ענקייי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
אני ארגיש תקוע כזה
לא פאדיחה במובן הרע
QUOTE (shelyso @ 25/06/2007) QUOTE (בעילום-שם @ 25/06/2007) אני ארגיש תקוע כזה
לא פאדיחה במובן הרע
באמת שזה לא יהיה ככה מאמי,את פשוט לא מבינה מה הולך במפגשים
רק צחוקים וחיבוקים וכיף (:
תבואי
חח הבטחה שלי אני אהיה איתך
זה בן לא ?
מה בן בי ?!?!?!
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
חח עזבי פשוט אצלנו מקובל לומר נגיד על דברים לא קשורים
זה יהיה תקוע..
אני ארגיש תקוע..
חחחחחחחחחחחח אני בת בכל רמ''ח איבריי !! 😊
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
הרגת אותיי^^^!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
חחחחחחחחחחחחחחחחחח
תבואי מאמי את לא תקועה כולנו נהיה איתך
ואת תכירי את כולם
עובדה שעכשיו באתר את לא תקועה
ככה זה יהיה במפגש
אין מישהו תקוע כולנו משפחהה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*